Kiedy Roman P. jest filmowcem polskim, kiedy francuskim, kiedy amerykańskim a kiedy żydowskim?

Data: 2019-12-12 08:54:12
Autor: A. Filip
Kiedy Roman P. jest filmowcem polskim, kiedy francuskim, kiedy amerykańskim a kiedy żydowskim?
Czy jakiś przemądrzały wyjaśni mi ciemnemu tą ważną polityczną kwestie?

https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-roman-polanski-w-paris-match-robi-sie-ze-mnie-potwora,nId,3507551
Wczoraj, 11 grudnia (17:28) ;
"Przez lata robi się ze mnie potwora. Przyzwyczaiłem się do
oszczerstw, moja skóra zgrubiała, stwardniała jak pancerz" -
stwierdził Roman Polański w wywiadzie dla francuskiego magazynu "Paris
Match". To odpowiedź *polskiego* filmowca na wywiad francuskiej fotograf
Valentine Monnier w "Le Parisien", która oskarżyła go o pobicie i
gwałt w 1975 roku. [...]

https://pl.wikipedia.org/wiki/Roman_Pola%C5%84ski
Roman Polański, właściwie Raymond Thierry Liebling (ur. 18 sierpnia
1933 *w Paryżu* [1]) - polsko-francuski reżyser, aktor, scenarzysta i
producent filmowy pochodzenia żydowskiego.
W trakcie II wojny światowej wraz z częścią swej rodziny przetrwał
Zagładę Żydów na ziemiach polskich. [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-13 06:23:57
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 12 grudnia 2019 08:54:16 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> Zagładę Żydów na ziemiach polskich. [...]

-- A. Filip : Pij mleko (matki)!!
| Muru głową nie przebije, a morza nikt nie wypije.

Nie ma kina bez Romka reżysera:
Bal Wampirów
Dziecko Rosemary
Chinatown
Piraci
Frantic
Dziewiąte Wrota

Data: 2019-12-13 11:24:57
Autor: Jacek Bialy
Kiedy Roman P. jest filmowcem polskim, kiedy francuskim, kiedy amerykańskim a kiedy żydowskim?
-- -

Gorzkie gody
Pianista

Data: 2019-12-13 13:21:40
Autor: Jacek Bialy
Kiedy Roman P. jest filmowcem polskim, kiedy francuskim, kiedy amerykańskim a kiedy żydowskim?
         -- - nóż w wódzie

Pety również ciotka...  Nie pijcie już!

Data: 2019-12-13 23:58:33
Autor: u2
W dniu 13.12.2019 o 22:21, Jacek Bialy pisze:
          -- - nóż w wódzie

Pety również ciotka...  Nie pijcie już!

wóda jest w szafie, którą niesie dwóch l*dzi, którzy ją ukradli dla twojej ciotki z UB, którą piłeś w stanie wojennym z ORMO-wcami, słuchałeś wtedy z gramofonu albumu Pinka Fłojda, umma gumma, czyli po polsku, ale gumy macie w ZOMO

Data: 2019-12-13 15:33:17
Autor: Jacek Bialy

+++++++++++++++++++++
[...]

Że wy ciotka potraficie wszystko tak ładnie ująć w jednym zdaniu...
Może zapiszecie się do Partii?

_kolektyw

Data: 2019-12-13 15:58:57
Autor: u2
W dniu 13.12.2019 o 15:23, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

nie bal wampirów tylko nieustraszeni pogromcy wampirów, tytuł nadał jankeski producent

piratów nie oglądałem, ponoć nieudany film

ale najlepszych, czyli wstrętu oraz matni nie podałeś:)

Data: 2019-12-13 17:38:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 13 grudnia 2019 15:58:58 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> Dziewiąte Wrota

nie bal wampirów tylko nieustraszeni pogromcy wampirów, tytuł nadał jankeski producent

Nie chciało mi się palców męczyć, zimno na polu

Data: 2019-12-14 02:59:12
Autor: u2
W dniu 14.12.2019 o 02:38, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

w końcu zabrałeś się za porządną robotę ? tak w ramach samo-rewolucji kulturalnej ?:)

Data: 2019-12-13 18:05:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 14 grudnia 2019 02:59:14 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
>>> Piraci

> w końcu zabrałeś się za porządną robotę ? tak w ramach samo-rewolucji kulturalnej ?:)

No robię intensywne zakupy przedświąteczne... bynajmniej nie przez internet.

Data: 2019-12-14 02:18:14
Autor: andal
On Fri, 13 Dec 2019 18:05:31 -0800, Jakub A. Krzewicki wrote:

W dniu sobota, 14 grudnia 2019 02:59:14 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

kulturalnej ?:)

No robię intensywne zakupy przedświąteczne... bynajmniej nie przez
internet.

buda obchodzi Boze Narodzenie?

Data: 2019-12-13 18:38:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 14 grudnia 2019 03:18:18 UTC+1 użytkownik andal napisał:

> internet.

buda obchodzi Boże Narodzenie?

Mam w rodzinie też osoby, które obchodzą...

Data: 2019-12-14 02:56:41
Autor: andal
On Fri, 13 Dec 2019 18:38:01 -0800, Jakub A. Krzewicki wrote:

W dniu sobota, 14 grudnia 2019 03:18:18 UTC+1 użytkownik andal napisał:

> internet.

buda obchodzi Boże Narodzenie?

Mam w rodzinie też osoby, które obchodzą...

rozumiem, jestes ta jedyna owieczka

Data: 2019-12-13 19:23:40
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 14 grudnia 2019 03:56:45 UTC+1 użytkownik andal napisał:

rozumiem, jestes ta jedyna owieczka

W tej chwili tylko dwie osoby w rodzinie, ale parę ładnych lat temu było nas więcej ku chwale Cesarza. Niestety w czasach tzw. Wolnej Polski zajął się nami seryjny. Pisałem zresztą kiedyś.

Data: 2019-12-13 19:34:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 14 grudnia 2019 04:23:41 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

W tej chwili tylko dwie osoby w rodzinie, ale parę ładnych lat temu było nas więcej ku chwale Cesarza. Niestety w czasach tzw. Wolnej Polski zajął się nami seryjny. Pisałem zresztą kiedyś.

PS. I nie do końca się mogę zorientować co do motywów, bo przecież popieraliśmy wyjątkowo lojalnie rząd III RP. Nawet w dalszej rodzinie był inżynier, który zaprojektował dla władz plastikowe dowody osobiste. Pomimo to nie czuliśmy się i nie czujemy specjalnie bezpieczni. Widać nie tylko rząd ma seryjnego.
Zebrałem sporo info, ale na to dotyczące motywów, dla jakich "przypadkowi" lub "nieznani" sprawcy rozwalili mi cichcem połówkę rodziny i to właśnie tę pro-dalekowschodnią, hm.... przykro mi, nie jestem w stanie natrafić. Może Jacek rozjaśni, co jest grane?

Data: 2019-12-14 23:04:28
Autor: Jacek Bialy
Kiedy Roman P. jest filmowcem polskim, kiedy francuskim, kiedy amerykańskim a kiedy żydowskim?
    -- - Widać nie tylko rząd ma seryjnego. (...)

Czynnik zewnętrzny?

Data: 2019-12-15 05:22:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 15 grudnia 2019 08:04:29 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - Widać nie tylko rząd ma seryjnego. (...)

Czynnik zewnętrzny?

To podejrzewam, tylko czyj?

Kiedy Roman P. jest filmowcem polskim, kiedy francuskim, kiedy amerykańskim a kiedy żydowskim?