Kiedy Szczur-ek ucieknie z tonącego POkrętu?

Data: 2013-11-20 02:45:59
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Kiedy Szczur-ek ucieknie z tonącego POkrętu?
Data: 2013-11-20 02:49:21
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Kiedy Szczur-ek ucieknie z tonącego POkrętu?
W dniu środa, 20 listopada 2013 11:45:59 UTC+1 użytkownik mcmlxx...@gmail.com napisał:
http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/747206,rostowski-odwolany-mateusz-szczurek-nowym-ministrem-finansow.html

Ja mu daję pół roku...do eurowyborów... ;)

 "jego głównym zadaniem będzie umożliwienie skoku* rozwojowego, a z drugiej strony zagwarantowanie, że nie będzie to skok krótkotrwały...."

*-skoku na władzę=kasę

Data: 2013-11-20 12:00:35
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail mcmlxxi.xi.xi@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/747206,rostowski-odwolany-mateusz-s
zczurek-nowym-ministrem-finansow.html Ja mu daję pół roku...do eurowyborów... ;)

Żenujące odnosic kompetencje do nazwiska...

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2013-11-20 15:15:31
Autor: stevep
Dnia 20-11-2013 o 13:00:35 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  napisał(a):

[...]

Eeee, przecież to yntelektualista PiS-u. ;)

--
stevep

Data: 2013-11-20 23:18:54
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 20 listopada 2013 15:15:31 UTC+1 użytkownik stevep napisał:

> Żenujące odnosic kompetencje do nazwiska...

Eeee, przecież to yntelektualista PiS-u. ;)

He he -każdy kto nie POpiera jedynej słusznej linii jest z pisu?! ;P Oj tak to im tylko przyspozycie wyborców ze hej! POpieram! Byle POgonic rudego... ;D

Data: 2013-11-21 08:55:44
Autor: stevep

napisał(a):

> [...]

He he -każdy kto nie POpiera jedynej słusznej linii jest z pisu?!
;P Oj tak to im tylko przyspozycie wyborców ze hej!

He, he, takich idiotó nigdzie indziej nie znajdziesz.
--
stevep

Data: 2013-11-21 00:08:54
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 21 listopada 2013 08:55:44 UTC+1 użytkownik stevep napisał:

> He he -każdy kto nie POpiera jedynej słusznej linii jest z pisu?!

> ;P Oj tak to im tylko przyspozycie wyborców ze hej!

> POpieram! Byle POgonic rudego... ;D

He, he, takich idiotó nigdzie indziej nie znajdziesz.

He he kolejny zaklinacz rzeczywistości mysleniem zyczeniowym ;P

Data: 2013-11-21 15:53:51
Autor: stevep
Dnia 21-11-2013 o 09:08:54 <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał(a):

> [...]

He, he, takich idiotó nigdzie indziej nie znajdziesz.

He he kolejny zaklinacz rzeczywistości mysleniem zyczeniowym ;P

A czego to niby miałbym sobie życzyć, stopień zidiocenia PiS jest jak dla  mnie wystarczający?
--
stevep

Data: 2013-11-23 00:51:25
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 21 listopada 2013 15:53:51 UTC+1 użytkownik stevep napisał:

> He he kolejny zaklinacz rzeczywistości mysleniem zyczeniowym ;P
 A czego to niby miałbym sobie życzyć, stopień zidiocenia PiS jest jak dla  mnie wystarczający?

I na tym -widzeniu tego co się chce widzieć- się najłatwiej przejechać. POczekaj a się przekonasz. Albo lepiej nie czekaj... ;)

Data: 2013-11-20 23:15:32
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 20 listopada 2013 13:00:35 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

> zczurek-nowym-ministrem-finansow.html > > Ja mu daję pół roku...do eurowyborów... ;)

Żenujące odnosic kompetencje do nazwiska...

Nie kompetencje tylko zbieznosc nazwiska z tymczasowoscia tej podmianki -byle uciec od krytyki dotychczasowej rozwałki finansów publicznych. POdstawili młodego nonejma.
A POza tym ZERO zmian bo Szczurek to protegowany Rostowskiego...

Data: 2013-11-21 11:40:46
Autor: Budzik
[...]

Nadal jest to zenujące. Własciwie może bardziej dziecinne niz zenujące...
Prze pani, mcml sie przezywa!

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

Data: 2013-11-21 16:42:19
Autor: Marek Woydak

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:c94c7353-a0c1-445e-b042-f281fc245dbbgooglegroups.com...
> [...]

rozwałki finansów publicznych. POdstawili młodego nonejma.
A POza tym ZERO zmian bo Szczurek to protegowany Rostowskiego...

A nie Kaczyńskiego i ojca Rydzyka? ;-) Wtedy byłby geniuszem ekonomii jak prezes!

MW

Data: 2013-11-22 08:24:41
Autor: stevep
Dnia 21-11-2013 o 16:42:19 Marek Woydak <mark.woydak@forest.gmx.de>  napisał(a):

> [...]

rozwałki finansów publicznych. POdstawili młodego nonejma.
A POza tym ZERO zmian bo Szczurek to protegowany Rostowskiego...

Tia, czymś to trzeba tłumaczyć bo logicznie się nieda.

--
stevep

Data: 2013-11-22 17:44:56
Autor: Marek Woydak
Kiedy Szczur-ek ucieknie z tonącego POkrętu?
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" (używający również innych
ksywek) piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika
40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod
moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie psychicznej. Tani alkohol i
marne wina dokonaly calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma
juz dla niego ratunku! Módlmy się bracia i siostry! Wspierajmy go w tych
cięzkich chwilach! Nie ma nikogo oporócz nas! Nawet zdychający pies i
wyleniały ze starości kot go opuścili! Pies nasrał mu pod drzwiami, a kot do
zapleśniałego od brudu wyra, które ten nieszczęśnik nazywa łózkiem. Módlmy
się bracia i siostry! Nadzieja na pełny powrót do zdrowia tego osobnika jest
niewielka ale spełnijmy chrześciański obowiązek! Wnośmy modły za
PiS-owskiego chorego psychicznie brata!

MW

Data: 2013-11-23 00:53:12
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 22 listopada 2013 08:24:41 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
> [...]

> A POza tym ZERO zmian bo Szczurek to protegowany Rostowskiego...

Tia, czymś to trzeba tłumaczyć bo logicznie się nieda.

Hehe gość jest budżetowo zielony jak banan na drzewie...
Z takim można zrobić wszystko.

Data: 2013-11-20 18:09:38
Autor: Marek Woydak

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:af42ef70-78d4-454e-949a-0deeaad6416dgooglegroups.com...
http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/747206,rostowski-odwolany-mateusz-szczurek-nowym-ministrem-finansow.html

Ja mu daję pół roku...do eurowyborów... ;)

A ja: http://www.youtube.com/watch?v=7gRJB7DcrBE

MW

Data: 2013-11-21 09:37:14
Autor: Trybun
W dniu 2013-11-20 11:45, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/747206,rostowski-odwolany-mateusz-szczurek-nowym-ministrem-finansow.html

Ja mu daję pół roku...do eurowyborów... ;)

A te eurowybory to dla tych cwaniaków pewniak. Szef partyjki wystawia taką kandydaturę/kreaturę i owe indywiduum dostaje to co chciało, czyli zostaje europosłem. I nic tu nie przeszkadza że ów kandydat jest znienawidzony przez 99,9% obywateli..

Kiedy Szczur-ek ucieknie z tonącego POkrętu?