Kiedy TY odwiedzisz Islandzki Reykjavik? [Bojkot za bojkot Izraelskiego okupanta]

Data: 2015-09-19 08:33:07
Autor: A. Filip
Kiedy TY odwiedzisz Islandzki Reykjavik? [Bojkot za bojkot Izraelskiego okupanta]
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Reykjavik-na-czarnej-liscie-centrum-Wiesenthala-za-bojkot-Izraela,wid,17857607,wiadomosc.html
| kt. 19.09.2015, 02:02
| Reykjavik na czarnej li艣cie centrum Wiesenthala za bojkot Izraela
| Stolica Islandii, Reykjavik, zosta艂a wci膮gni臋ta na prowadzon膮 przez Centrum
| Simona Wiesenthala czarn膮 list臋 miejsc, kt贸rych nie powinni odwiedza膰 偶ydowscy
| tury艣ci. Powodem - og艂oszony przez tamtejsz膮 rad臋 miejsk膮 bojkot Izraela.
| G艂osami lewicowej wi臋kszo艣ci we wtorek rada miejska przyj臋艂a uchwa艂臋 zalecaj膮c膮
| miejskim s艂u偶bom rezygnacj臋 z zakup贸w produkt贸w izraelskich z powodu
| prowadzonej przez Izrael okupacji terytori贸w palesty艅skich. [...]

Kto nie popiera okupacji przez Izrael ten antysemita! ;-)

<ironia> Centrum Wiesenthala ja dzi臋kuje za cenne wskaz贸wki co robi膰 by nie by膰
odwiedzanym przez "Izraelskich" turyst贸w - "par臋" miast i miasteczek pewnie
skorzysta z tej cennej porady. </ironia>

Islandia by艂a pierwszym krajem kt贸ry uzna艂 niepodleg艂o艣膰 Priba艂tiki i si臋 nie
cofn膮艂 pomimo sankcji ZSRR.  Gdy si臋 w co艣 wierzy i o to walczy nale偶y by膰
gotowym na przetrwanie konsekwencji.

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze m贸wi o eksterminacji Ormian?

Kiedy TY odwiedzisz Islandzki Reykjavik? [Bojkot za bojkot Izraelskiego okupanta]