Kiedy Tusk mówi³ prawdê?

Data: 2012-02-08 08:59:19
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Kiedy Tusk mówi³ prawdê?

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:da56ff34-23d7-4be8-b6c8-b2a62d5cf28ddo4g2000vbb.googlegroups.com...
Chyba raz, kiedy przyzna³ siê, ¿e dziadka mia³ w wehrmachcie... :-E

Antenka :-o))

Ca³y ¦l±dk mia³ dziadków w Wehrmachcie. To "opcja niemiecka", J.Kaczyñski co¶ na ten temat wspomina³. W jakiej armii s³u¿yli dobrowolnie dziadkowie Kaczyñskich?  Poczytaj sobie: http://tiny.pl/hj6mf. Pierwszy odno¶nik: "Dwa konie na biegunach".

BBR

Data: 2012-02-08 09:31:45
Autor: T.
Kiedy Tusk mówi³ prawdê?

U¿ytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f322b55$0$1220$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Racja. Tyle ¿e niektóre ¼ród³a donosz±, ¿e dziadek Tuska nie by³ w Wehrmachcie - s³u¿y³ w SS. A tam nie by³o przymusowego zaci±gu - tylko ochotniczy.
No i pewn± wskazówk± powinny byæ informacje publikowane w rosyjskich gazetach - a te pisa³y ¿e by³ ochotnikiem :-)
T.

Data: 2012-02-08 09:56:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Kiedy Tusk mówi³ prawdê?

U¿ytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f323388$0$1275$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A ja donoszê, ¿e masz pierdolca i ojca w KGB, a wujka w Mosadzie!
Potrafisz zaprzeczyæ? Te wiadomo¶ci mam z wiarygodnego ale poufnego ¼ród³a.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-02-08 10:07:30
Autor: A. Filip
Kiedy Tusk mówił prawdę?
"T." <kuki543@interia.pl> pisze:
Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w
wiadomości news:4f322b55$0$1220$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Chyba raz, kiedy przyznał się, że dziadka miał w wehrmachcie... :-E

Antenka :-o))

Cały Ślądk miał dziadków w Wehrmachcie. >

Racja. Tyle że niektóre źródła donoszą, że dziadek Tuska nie był w
Wehrmachcie - służył w SS. A tam nie było przymusowego zaciągu - tylko
ochotniczy.
No i pewną wskazówką powinny być informacje publikowane w rosyjskich
gazetach - a te pisały że był ochotnikiem :-)
T.

No to podaj te źródła *wprost*.

Pl.wikipedia.org podaje źródła na to że:
1) Józef Tuska służył *w Wermachcie*
   [TVP o informacji *z niemieckich archiwów* dotyczÄ…cej sÅ‚użby Józefa
   Tuska w Wehrmachcie]
2) Na to czy Józef Tusk "służył lub nie służył" w Polskich Siłach
   Zbrojnych (na Zachodzie) http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_Tusk
  Istnieje odrÄ™cznie spisany dokument, zgodnie z którym 24 listopada
  1944 Józef Tusk wstÄ…piÅ‚ w Wielkiej Brytanii do Polskich SiÅ‚ Zbrojnych
  na Zachodzie[5][6][4][7]. WedÅ‚ug brytyjskiego Ministerstwa Obrony
  "Józef Tusk, urodzony 23 marca 1907 roku w GdaÅ„sku, syn Józefa, nie
  figuruje w żadnym wykazie"[8]

Data: 2012-02-08 10:25:11
Autor: T.
Kiedy Tusk mówił prawdę?

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87mx8t8zhp.fsffenix.anfi.homeunix.org...
"T." <kuki543@interia.pl> pisze:
[...]

A ja czytałem Zeszyty IPN. Z Wikipedi co prawda korzysta nasz Prezydent, ale nie jest to zbyt pewne źródło informacji i mogę to prosto udowodnić. :-)
Wikipedia fałszuje i cenzuruje informacje - to zbiór osób często bezpośrednio zainteresowanych fałszerwstwami, zwłaszcza dotyczących historii. Spróbuj zobaczyć np. życiorysy polityków mocno działających w czasie PRL - wiele faktów jest skrzętnie ukrywanych. Jeśli coś dopiszesz - znika tego samego dnia... :-) Więc Wikipedyści tworzą "jedynie słuszną historię".
I tak o ile w kwestiach technicznych, geograficznych, podaje raczej prawdę, tak przy źródłach osobowych jest to po prostu śmieć.
T.

Data: 2012-02-08 10:38:37
Autor: A. Filip
Kiedy Tusk mówił prawdę?
"T." <kuki543@interia.pl> pisze:
[...]

No to podaj które (kiedy) i zacytuj *precyzyjnie*.

[...]
historiÄ™".
I tak o ile w kwestiach technicznych, geograficznych, podaje raczej
prawdę, tak przy źródłach osobowych jest to po prostu śmieć.
T.

To kiedy ty osiągniesz choć poziom "śmieciowej wikipedii"?

P.S.
Ja osobiście większego zaufania do polskiej wikipedii (*przynajmniej* w
kwestiach "drażliwych") zostałem pozbawiony "na dłużej" gdy dwukrotnie
usuwano mój "zalążek" artykułu o Przemku Czai "pozbawionym życia" przez
umundurowanego policjanta na służbie w Słupsku (1998).

Data: 2012-02-08 11:18:22
Autor: T.
Kiedy Tusk mówił prawdę?

"T." <kuki543@interia.pl> pisze:
[...]

A ja kiedyÅ› próbowaÅ‚em dopisać coÅ› do życiorysu Longina P., który skrzÄ™tnie pewne sprawy ukrywa. Nawet posunÄ…Å‚ sie do tego, że wykupywaÅ‚ z ksiÄ™garÅ„ wÅ‚asne książki, bo nieopatrznie sytuacja polityczna  w kraju siÄ™ zmieniÅ‚a... :-)
T.

Data: 2012-02-09 06:11:17
Autor: stevep
Kiedy Tusk mówi³ prawdê?
Dnia 08-02-2012 o 11:18:22 T. <kuki543@interia.pl> napisa³(a):

U¿ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci  news:87ipjh8y1u.fsffenix.anfi.homeunix.org...
"T." <kuki543@interia.pl> pisze:
[...]

No to podaj te ¼ród³a *wprost*.

Pl.wikipedia.org podaje ¼ród³a na to ¿e:
1) Józef Tuska s³u¿y³ *w Wermachcie*
  [TVP o informacji *z niemieckich archiwów* dotycz±cej s³u¿by Józefa
  Tuska w Wehrmachcie]
2) Na to czy Józef Tusk "s³u¿y³ lub nie s³u¿y³" w Polskich Si³ach
  Zbrojnych (na Zachodzie)

http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_Tusk
 Istnieje odrêcznie spisany dokument, zgodnie z którym 24 listopada
 1944 Józef Tusk wst±pi³ w Wielkiej Brytanii do Polskich Si³ Zbrojnych
 na Zachodzie[5][6][4][7]. Wed³ug brytyjskiego Ministerstwa Obrony
 "Józef Tusk, urodzony 23 marca 1907 roku w Gdañsku, syn Józefa, nie
 figuruje w ¿adnym wykazie"[8]

A ja czyta³em Zeszyty IPN.

No to podaj które (kiedy) i zacytuj *precyzyjnie*.

Z Wikipedi co prawda korzysta nasz
Prezydent, ale nie jest to zbyt pewne ¼ród³o informacji i mogê to
prosto udowodniæ. :-)
Wikipedia fa³szuje i cenzuruje informacje - to zbiór osób czêsto
bezpo¶rednio zainteresowanych fa³szerwstwami, zw³aszcza dotycz±cych
historii. Spróbuj zobaczyæ np. ¿yciorysy polityków mocno dzia³aj±cych
w czasie PRL - wiele faktów jest skrzêtnie ukrywanych. Je¶li co¶
dopiszesz -
znika tego samego dnia... :-) Wiêc Wikipedy¶ci tworz± "jedynie s³uszn±
historiê".
I tak o ile w kwestiach technicznych, geograficznych, podaje raczej
prawdê, tak przy ¼ród³ach osobowych jest to po prostu ¶mieæ.
T.

To kiedy ty osi±gniesz choæ poziom "¶mieciowej wikipedii"?

P.S.
Ja osobi¶cie wiêkszego zaufania do polskiej wikipedii (*przynajmniej* w
kwestiach "dra¿liwych") zosta³em pozbawiony "na d³u¿ej" gdy dwukrotnie
usuwano mój "zal±¿ek" artyku³u o Przemku Czai "pozbawionym ¿ycia" przez
umundurowanego policjanta na s³u¿bie w S³upsku (1998).

A ja kiedy¶ próbowa³em dopisaæ co¶ do ¿yciorysu Longina P., który  skrzêtnie pewne sprawy ukrywa. Nawet posun±³ sie do tego, ¿e wykupywa³ z  ksiêgarñ w³asne ksi±¿ki, bo nieopatrznie sytuacja polityczna  w kraju  siê zmieni³a... :-)
T.
Nie weksluj kawa na ³awê.

--
stevep

[...]