Kiedy Twizy będzie tańsze

Data: 2018-12-31 10:51:37
Autor: Myjk
Kiedy Twizy będzie tańsze
Sun, 30 Dec 2018 19:35:54 +0100, kk
Tak sobie siedzę i myślę ... kiedy Twizy będzie tańsze. Bo wydanie 20 tysięcy na używany egzemplarz jest jednak grubą przesadą. Tu nawet egzemplarze uszkodzone bez baterii kosztują po 10 tysięcy. To nawet Smarty w takim stanie tańsze są...

Ponoć baterie już zjechały z do $200. Jeszcze 2-3 lata i mają spaść do
magicznej ceny $100/kWh co ma poczynić cenę EV równą z ICE.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-01-02 17:35:34
Autor: Myjk
Kiedy Twizy będzie tańsze
Tue, 1 Jan 2019 16:28:10 +0100, kk
Paluszki?

Z solą i makiem. Do tego jszcze figa. Nie wiem jak im się to opłaci.

--
Pozdor
Myjk

Kiedy Twizy będzie tańsze