Kiedy Wesphall poleci?

Data: 2010-11-26 02:15:43
Autor: sooobi
Kiedy Wesphall poleci?
On 26 Lis, 10:36, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
.. bo to juz przeciez jakis dramat jest.

Zespol zaczyna 3-1, trener zaczyna krecic nosem i rotacja, robi sie 1-9.
Ja rozumiem, ze defensywa buduje mistrzostwa i inne takie, ale do tej
pory grali znosnie przynajmniej po jednej stronie boiska, teraz szkoda
gadac.

Ze niby szukaja PG? Bo co, bo Udrih nie broni? A niby broni Brooks, po
ktorego probowali uderzac?

Cos mi tam wyglada na problemy wewnetrzne. Beno w doghouse, odgryza sie
publicznie, ze Wesphall zrobil z nich team przewidywalny i ogolnie
grajacy bez jaj.

Maloof chce poczekac jeszcze 10 gier, zanim zacznie dzialac, ale zdziwie
sie, jezeli w styczniu Wesphall bedzie tam jeszcze kołczem.

A tyle sie pialo na jego temat i na temat przyszlosci zespolu...

A to wszystko przez mecz Tyreke...:P

Data: 2010-11-26 11:25:00
Autor: s
Kiedy Wesphall poleci?
A tyle sie pialo na jego temat i na temat przyszlosci zespolu...

A to wszystko przez mecz Tyreke...:P

Nawet nie.
Tyreke boryka sie z urazami, wiec sytuacja w Kings niewielkie ma tu akurat przelozenie. Inna sprawa, ze IMO grajac SG u boku Beno wygladalby lepiej.

Za to Garcia...:D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-11-26 03:50:06
Autor: sooobi
Kiedy Wesphall poleci?
On 26 Lis, 11:25, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Tyreke boryka sie z urazami, wiec sytuacja w Kings niewielkie ma tu
akurat przelozenie. Inna sprawa, ze IMO grajac SG u boku Beno wygladalby

Evans nie moze sie pogodzic z tym ze Kings to teraz zespol Luthera
Heada!

Data: 2010-11-26 12:55:26
Autor: s
Kiedy Wesphall poleci?

Evans nie moze sie pogodzic z tym ze Kings to teraz zespol Luthera
Heada!

Tak.
I Jasona Thompsona :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-11-26 04:24:45
Autor: sooobi
Kiedy Wesphall poleci?
On 26 Lis, 12:55, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Evans nie moze sie pogodzic z tym ze Kings to teraz zespol Luthera
> Heada!

Tak.
I Jasona Thompsona :-)

Tego sf-a?

Data: 2010-11-26 13:29:11
Autor: s
Kiedy Wesphall poleci?
Tak.
I Jasona Thompsona :-)

Tego sf-a?

Tak, sf. Science fiction to jego realny potencjal :-)

Pozdr
Slawek

Kiedy Wesphall poleci?