Kiedy Wesphall poleci?

Data: 2010-11-26 15:14:32
Autor: Gerard
Kiedy Wesphall poleci?
s wrote:

Maloof chce poczekac jeszcze 10 gier, zanim zacznie dzialac, ale
zdziwie sie, jezeli w styczniu Wesphall bedzie tam jeszcze kołczem.

A tyle sie pialo na jego temat i na temat przyszlosci zespolu...

Latem Kings przedłużyli kontrakt Westphalowi na następny sezon więc na pewno nie będą się spieszyć i po kilkunastu meczach wyrzucać trenera, żeby mu płacić 2 lata za nic. To młody zespół, dopiero w budowie i tylko najwięksi optymiści mogli liczyć na PO w tym sezonie. Co nie znaczy że PW nie poleci jak tak dalej będą kaszanić, ale myślę że nie prędzej niż Spoelstra ;-)

pozdr

Data: 2010-11-28 14:05:27
Autor: wiLQ
Kiedy Wesphall poleci?
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Latem Kings przedłużyli kontrakt Westphalowi na następny sezon więc na pewno nie będą się spieszyć i po kilkunastu meczach wyrzucać trenera, żeby mu płacić 2 lata za nic. To młody zespół, dopiero w budowie i tylko najwięksi optymiści mogli liczyć na PO w tym sezonie.

A propos... "Kappy (Miami): Who has worse building blocks for future success, Minn
(Love and Beasley) or Sac (Evans and Cousins)? Lots of talent but teams
can't build around guys like that and be successful, right?
Chad Ford: Not sure you can lump in Love with those other three guys ...
but then again I heard this week that the Wolves may be softening a bit
on the untouchable label they've put on Love. If they could get a young,
athletic big man like Derrick Favors, they might consider it."

Co nie znaczy że PW nie poleci jak tak dalej będą kaszanić, ale myślę że nie prędzej niż Spoelstra ;-)

A propos, jak na dzis oceniacie eksperyment w Heat?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-11-28 15:22:34
Autor: Tomasz Radko
Kiedy Wesphall poleci?
W dniu 2010-11-28 14:05, wiLQ pisze:

Co nie znaczy że PW nie poleci jak tak dalej będą kaszanić, ale myślę że nie prędzej niż Spoelstra ;-)

A propos, jak na dzis oceniacie eksperyment w Heat?

Pozytywnie. Nadal są dla mnie #1 w kontekście tytułu mistrzowskiego.

Data: 2010-11-28 14:14:25
Autor: Leszczur
Kiedy Wesphall poleci?
On 28 Lis, 15:22, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> A propos, jak na dzis oceniacie eksperyment w Heat?

Pozytywnie. Nadal s dla mnie #1 w kontek cie tytu u mistrzowskiego.

Eksperyment nie został zaprojektowany do wydania owoców pod koniec
listopada 2010, ale Heat nie są najlepsi.
W tej chwili wyżej oceniam szanse Celtów, Bulls i Magic. A jesli
wezmiemy pod uwagę kontuzje (season-ending Haslema i długotrwałą
Millera) - w tym sezonie ich szanse są niewielkie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-11-29 00:29:38
Autor: Tomasz Radko
Kiedy Wesphall poleci?
W dniu 2010-11-28 23:14, Leszczur pisze:
[...]

A ja nie twierdzę, że oni sa w _tej_ _chwili_ najlepsi. Twierdzę
natomiast, że mają najwieksze szanse być najlepszymi w maju. Gdy
ozdrowieje Miller, a Wade i James nauczą się grać ze sobą.

W tej chwili wyżej oceniam szanse Celtów, Bulls i Magic.

Przeceniasz Celtów.

Data: 2010-11-29 01:57:04
Autor: Leszczur
Kiedy Wesphall poleci?
On 29 Lis, 00:29, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> [...]

A ja nie twierdzę, że oni sa w _tej_ _chwili_ najlepsi. Twierdzę
natomiast, że mają najwieksze szanse być najlepszymi w maju.

W oparciu o co? O optymistyczną interpolację ich SRS bazując na
założeniu, że skoro przy braku zgrania mają póki co 4 wynik, to gdy
się już zgrają - wezmą ligę szturmem?  Może wezmą ale nie nastawiam
sie, że bedzie to juz w tym sezonie.

Gdy ozdrowieje Miller, a Wade i James nauczą się grać ze sobą.

Nawet gdy ozdrowieje Miller (a poza ozdrowieniem trzeba jeszcze nieco
czasu na dojście do jako takiej formy, a potem naturalnie zgrania)
Heat beda potrzebowali żelaznego zdrowia od pozostałych. I nawet wtedy
dalej będą kuleć pod koszem.  5 przechodzonych centrów daje tylko 30
fauli na Howarda i niewiele poza tym.
Tak niewielki margines błędu nie pozwala mi widzieć ich w ścisłym
gronie faworytów, a juz na pewno nie #1. Nie w tym roku.

> W tej chwili wyżej oceniam szanse Celtów, Bulls i Magic.

Przeceniasz Celtów.

Mozliwe, ale oni przynajmniej są zgraną drużyną. Uwazasz, ze Lakers ze
zdrowym (sic!) Bynumem i mocną ławką nie poradzą sobie w 7-meczowej
serii? Czy teraz tylko czarujesz rzeczywistość? Bo szamanizm to u nas
jest piętro niżej ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-12-01 19:46:18
Autor: Tomasz Radko
Kiedy Wesphall poleci?
W dniu 2010-11-29 10:57, Leszczur pisze:

[...]

SRS plus oszacowanie przedsezonowe. Myślę, że o sile gry Wade'a i Jamesa
więcej mówi kilkaset gier z przeszłości, niż kilkanaście z tego sezonu.

[...]

Tak, strefa podkoszowa to najsłabsza strona Heat.

[...]

Przed sezonem zdecydowanie nie doceniłem ławki Lakers. Ale szansa na
pełne zdrowie w maju/czerwcu jest bardzo niska. Lakers mają _bardzo_
stary zespół. Starszy od Spurs, starszy od Celtów. Z plejofowej rotacji
tylko Bynum i Brown będą poniżej trzydziestki. Artest 32, Barnes 31,
Blake 31, Bryant 33, Fisher 37(!), Gasol 31, Odom 32. Powinni zatrudnić
geriatryka.

Data: 2010-12-02 01:42:22
Autor: Leszczur
Kiedy Wesphall poleci?
On 1 Gru, 19:46, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> W oparciu o co? O optymistyczn interpolacj ich SRS bazuj c na
> za o eniu, e skoro przy braku zgrania maj p ki co 4 wynik, to gdy
> si ju zgraj - wezm lig szturmem?  Mo e wezm ale nie nastawiam
> sie, e bedzie to juz w tym sezonie.

SRS plus oszacowanie przedsezonowe. My l , e o sile gry Wade'a i Jamesa
wi cej m wi kilkaset gier z przesz o ci, ni kilkana cie z tego sezonu.

Skąd wiesz, ze ta probka mimo ze mała - nie jest reprezentatywna?
Poprzednie dane uzyskałeś w zupełnie inncyh warunkach.
Moze pierwszy sezon własnie tak bedzie wyglądał (z dokładnością do 2-3
miejsc w drabince playoffs w stosunku do bieżącej sytuacji)?
Moze Heat powtarzaja casus Bulls po pierwszym powrocie Jordana?
(Akurat ten pomysl nie jest moj - uslyszalem go w jednym z podcastow i
mi sie spodobal). Wtedy Bulls mieli podobny problem - Pippen byl
niekwestionowanym liderem druzyny, ktora nagle dostała Jordana i
chłopaki na nowo musieli ustalić kolejność dziobania. Ba - to były
czasy przed kupnem Rodmana i Bulls mieli równie powazne problemy na
deskach jak teraz Miami.
I dopiero w następnym sezonie poszli zupełnie po bandzie - już z
Rodmanem i ustalonymi rolami gwiazd.

> Nawet gdy ozdrowieje Miller (a poza ozdrowieniem trzeba jeszcze nieco
> czasu na doj cie do jako takiej formy, a potem naturalnie zgrania)
> Heat beda potrzebowali elaznego zdrowia od pozosta ych. I nawet wtedy
> dalej b d kule pod koszem.  5 przechodzonych centr w daje tylko 30
> fauli na Howarda i niewiele poza tym.

Tak, strefa podkoszowa to najs absza strona Heat.

I mozna sie bylo tego spodziewac od lipca. To czemu James nie
poswiecił całego offseason na rozwiniecie gry w post-up?
Akurat gyby on gral na PF, a Bosh na centrze, to po prostu Heat
graliby szybki basket zamiast tej powolnej agonii w stylu druzyn
Rileya. Tu jest podstawowy problem z filozofią gry - po showtime w LA
Riley zawsze grał bardzo mocną obronę i bardzo powolny atak.
Tu nie bardzo jest kim mocno bronić. Magloire i Joel mogą najwyzej
mocno faulować.

> Mozliwe, ale oni przynajmniej s zgran dru yn . Uwazasz, ze Lakers ze
> zdrowym (sic!) Bynumem i mocn awk nie poradz sobie w 7-meczowej
> serii? Czy teraz tylko czarujesz rzeczywisto ? Bo szamanizm to u nas
> jest pi tro ni ej ;-)

Przed sezonem zdecydowanie nie doceni em awki Lakers. Ale szansa na
pe ne zdrowie w maju/czerwcu jest bardzo niska. Lakers maj _bardzo_
stary zesp . Starszy od Spurs, starszy od Celt w. Z plejofowej rotacji
tylko Bynum i Brown b d poni ej trzydziestki. Artest 32, Barnes 31,
Blake 31, Bryant 33, Fisher 37(!), Gasol 31, Odom 32. Powinni zatrudni
geriatryka.

A tam - gdy druzyna wygrywa to pismaki twierdza, ze to dzięki dużemu
doswiadczeniu, a gdy przegrywaja to wylacznie przez starość. I nie ma
problemu nawet jeśli oba te twierdzenie dotyczą tej samej druzyny w
odstępie jednego miesiaca. Na razie Lakers zajechali Gasola na śmierć..
I mozliwe, ze znaczna częśc sukcesu ławki jest tak naprawdę zasługą
Pau, który praktycznie nie schodzi z boiska i musi grac z drugim
składem.
No i druga rzecz, to o ile lepsza moze być ławka Lakers w momencie gdy
po powrocie Bynuma zasili ja Odom.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-12-02 17:27:59
Autor: Tomasz Radko
Kiedy Wesphall poleci?
W dniu 2010-12-02 10:42, Leszczur pisze:

[...]

Nie wiem. Wiem, że jest mała. Szansa, że mała próbka jest mniej
reprezentatywna od dużej jest całkiem spora.

(...)

Tak, strefa podkoszowa to najs absza strona Heat.

I mozna sie bylo tego spodziewac od lipca. To czemu James nie
poswiecił całego offseason na rozwiniecie gry w post-up?

Jak będę z nim rozmawiał, to się spytam.

Tu nie bardzo jest kim mocno bronić. Magloire i Joel mogą najwyzej
mocno faulować.

DRtg

Orl  99.6
Bos 100.8
NOH 100.9 (dla mnie sensacyjka)
Mia 101.7
Dal 101.8
Mil 102.3
reszta powyżej 103

Strach pomyśleć co by było, gdyby mieli kim bronić.

Nie obchodzi mnie, co robią pismaki.

pzdr

TRad

Data: 2010-11-29 13:26:45
Autor: Gerard
Kiedy Wesphall poleci?
wiLQ wrote:
[...]

Może wzięliby Thompsona.. :-)
Zresztą ponoć Tyreke też nie jest 'untouchable'.

Co nie znaczy że PW nie poleci
jak tak dalej będą kaszanić, ale myślę że nie prędzej niż Spoelstra
;-)

A propos, jak na dzis oceniacie eksperyment w Heat?

Jeśli o mnie chodzi to zależy kto przyjdzie na miejsce Spoelstry. Na razie wygląda to kiepsko.

pozdr

Data: 2010-11-29 07:59:12
Autor: Leszczur
Kiedy Wesphall poleci?
On 29 Lis, 13:26, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Mo e wzi liby Thompsona.. :-)
Zreszt pono Tyreke te nie jest 'untouchable'.

I slusznie tylko kogo lepszego mogliby dostac? Moze nie nalezy wpadac
w panike i robic rebuilding na rebuildingu tylko dlatego, ze kilka
spotkan sie nie udało?
Ja juz slysze, ze Heat pewnie zaraz sprzedadza Bosha. WTF?

> A propos, jak na dzis oceniacie eksperyment w Heat?

Je li o mnie chodzi to zale y kto przyjdzie na miejsce Spoelstry. Na razie
wygl da to kiepsko.

A skad zalozenie, ze zmiana trenera jest potrzebna do pchniecia
druzyny?
Moze na razie Heat przechodzą przez bóle dorastania i potrzeba im
tylko czasu?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-11-30 10:43:16
Autor: Gerard
Kiedy Wesphall poleci?
Leszczur wrote:
[...]

Paru lepszych by się znalazło, ale oczywiście nikt ich nie odda [z drugiej strony jeżeli Love miałby pojsc za Favorsa...], zresztą byłby to chyba pierwszy przypadek kiedy ROY jest oddawany w trakcie drugiego roku gry.

Moze na razie Heat przechodzą przez bóle dorastania i potrzeba im
tylko czasu?

Też tak myślałem, ale ten bodiczek LBJ daje do myślenia. Zmiana trenera jest już chyba przesądzona, pytanie tylko kiedy.

pozdr

Data: 2010-11-30 04:19:22
Autor: Leszczur
Kiedy Wesphall poleci?
On 30 Lis, 10:43, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Paru lepszych by się znalazło, ale oczywiście nikt ich nie odda [z drugiej
strony jeżeli Love miałby pojsc za Favorsa...],

Nie wierze zeby do tego doszlo! Pomysł jest tak porąbany, ze nawet
Kahn nie mogłby na niego wpaść.

zresztą byłby to chyba pierwszy przypadek kiedy ROY jest oddawany w trakcie drugiego roku gry.

Zawsze musi byc ten pierwszy raz. Ale przeciez zwykle jesli cos w
druzynie idzie nie tak jak trzeba, to wymienia sie trenera (nie
dotyczy Jacksona, Popovicha i Sloana) a dopiero potem gwiazdy.

> Moze na razie Heat przechodzą przez bóle dorastania i potrzeba im
> tylko czasu?

Też tak myślałem, ale ten bodiczek LBJ daje do myślenia.

IMO przypadek i media doszukują sie teraz nie wiadomo czego.

Zmiana trenera jest już chyba przesądzona, pytanie tylko kiedy.

Myslisz? Na kogo mieliby go wymienić? Bo przeciez nie na Rileya.
WIEM!!! Don Nelson szuka posady! On ma talent do wyrywania leszczy z D-
League i robienia z nich zawodnikow rotacyjnych!
A przeciez tego wlasnie teraz najbardziej potrzeba w South Beach!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-11-30 19:10:57
Autor: s
Kiedy Wesphall poleci?
Zawsze musi byc ten pierwszy raz. Ale przeciez zwykle jesli cos w
druzynie idzie nie tak jak trzeba, to wymienia sie trenera (nie
dotyczy Jacksona, Popovicha i Sloana) a dopiero potem gwiazdy.

Ooo, Jacksona juz raz dotyczylo.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-11-30 10:31:35
Autor: Leszczur
Kiedy Wesphall poleci?
On 30 Lis, 19:10, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> druzynie idzie nie tak jak trzeba, to wymienia sie trenera (nie
> dotyczy Jacksona, Popovicha i Sloana) a dopiero potem gwiazdy.

Ale jakie to byly gwiazdy!?

Pozdro

L'e-szczur

Kiedy Wesphall poleci?