Kiedy aresztowanie przestepcy ze stoczni?

Data: 2009-04-30 15:08:08
Autor: Zennon
Kiedy aresztowanie przestepcy ze stoczni?
Spowodowal trwaly uszczerbek na zdrowiu jednego z policjantow i niezdolnosc do prac powyzej 7 dni. To jest zwyczajne pobicie i za to ze 2-3 lata powinnien dostac. Mam nadzieje, ze policja ma nagranego tego bandyte i go namierzy !!!

Zennon

Data: 2009-04-30 15:18:50
Autor: wekon

"Zennon" <zas@nigdzie.pl> wrote in message news:gtc7rj$igu$1news.task.gda.pl...
[...]

Zenek to ciebie powinni aresztować za notoryczne pisanie bredni na psp.

wekon __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4046 (20090430) __________

Data: 2009-04-30 15:23:09
Autor: Zennon
[...]

Rozumiem, ze pobicie policjanta i spowodowani u niego utraty sluchu przez uzycie srodkow pirotechnicznych jest objawem prawa i sprawiedliwosci ?

Zennon

Data: 2009-04-30 15:25:41
Autor: Piotr
Dnia Thu, 30 Apr 2009 15:23:09 +0200, Zennon napisał(a):

Rozumiem, ze pobicie policjanta i spowodowani u niego utraty sluchu przez uzycie srodkow pirotechnicznych jest objawem prawa i sprawiedliwosci ?

Taa, "rozumiesz"...
A dlaczego ten policjant był tak słabo wyekwipowany?
Piotr

Data: 2009-04-30 16:15:34
Autor: wekon

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:tr9kfxygrgpz.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Może to kozioł ofiarny, które miał dać się "lekko wytarmosić" żeby było co w tvn pokazać, ale nie docenił związkowców, hehe

wekon __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4046 (20090430) __________

Data: 2009-04-30 17:15:39
Autor: pluton
Kiedy aresztowanie przestepcy ze stoczni?
A dlaczego ten policjant był tak słabo wyekwipowany?
Piotr

Bo szambonur rozdal wszystkie malpki 'stoczniowcom'
i dla policjantow nie wystarczylo.

Nullification

Data: 2009-04-30 18:28:05
Autor: Piotr
Dnia Thu, 30 Apr 2009 17:15:39 +0200, pluton napisał(a):

Bo szambonur rozdal wszystkie malpki 'stoczniowcom'
i dla policjantow nie wystarczylo.

Hm, ktoś ci wybił zęby pluto? Bo strasznie feflasz, jak jakiś menel z
Biłgoraja. Jakieś "malpki", jakis "szambonur"... Ty jesteś grypserem?
Piotr

Data: 2009-04-30 18:58:47
Autor: pluton
> [...]
Hm, ktoś ci wybił zęby pluto? Bo strasznie feflasz, jak jakiś menel z
Biłgoraja. Jakieś "malpki", jakis "szambonur"... Ty jesteś grypserem?

Staram sie maksymalnie obnizyc poziom, zebys mial szanse cokolwiek
zrozumiec.
Ale widze, ze to za malo. Dolaczam slowniczek:
-'stoczniowiec' : ulubiony obiekt do pochylania sie nad nim przez pis
( ze tez ich kregoslup nie boli od tego pochylania )
-szambonur : facet z okragla glowa, ktory mieszka w szambie i ma zone
czarownice
-malpka : chlebek codzienny szambonura

Nullification

Data: 2009-04-30 10:03:13
Autor: mrdevilyn
Kiedy aresztowanie przestepcy ze stoczni?
Pluto piesku co ci się ostatnio stało, ktoś cię bije albo źle
traktuje? Bo od pewnego czasu, za przeproszeniem, pierdolisz jak
potłuczony.

Data: 2009-05-01 23:39:42
Autor: Piotr
Dnia Thu, 30 Apr 2009 18:58:47 +0200, pluton napisał(a):

[...]

Ja widzę ten niski poziom, pluto. Nie od dziś. I jestem pełen podziwu dla twoich starań by coś napisać na wyższym
poziomie.  Piotr

Data: 2009-05-02 00:49:28
Autor: pluton
> [...]
Ja widzę ten niski poziom, pluto. Nie od dziś.
I jestem pełen podziwu dla twoich starań by coś napisać na wyższym

Sprobuje jeszcze raz, tylko skup sie. Mocno sie skup.
Staram sie maksymalnie obnizyc poziom (obnizyc, to znaczy napisac cos
na poziomie JAK NAJNIZSZYM), zebys mial szanse cokolwiek zrozumiec.

Nullification

Data: 2009-05-04 11:56:08
Autor: Piotr
Dnia Sat, 2 May 2009 00:49:28 +0200, pluton napisał(a):

Sprobuje jeszcze raz, tylko skup sie. Mocno sie skup.
Staram sie maksymalnie obnizyc poziom (obnizyc, to znaczy napisac cos
na poziomie JAK NAJNIZSZYM), zebys mial szanse cokolwiek zrozumiec.

Ojej plutku... To co piszesz, wszyściutko, co do kropeczki, jest
prościutkie. Momentami prostackie. Nie jest trudno mi sobie wyobrazić, że ty sobie coś tam wyobrażasz na
temat swoich możliwości... Hm, to pewnie też jest prościutkie.
Piotr

Data: 2009-04-30 16:28:56
Autor: Franc

"Zennon" <zas@nigdzie.pl> wrote in message news:gtc8no$k9t$1news.task.gda.pl...

[...]

Zenus - a mozesz nam w kilku slowach o swoich obawach - pomozemy ci z tego wyjsc :)

Data: 2009-04-30 15:23:37
Autor: Piotr
Dnia Thu, 30 Apr 2009 15:18:50 +0200, wekon napisał(a):

Zenek to ciebie powinni aresztować za notoryczne pisanie bredni na psp.

Zenek jest wierzący.
Wierzy w "niewidzialną rękę rynku". W Yeti też pewnie wierzy.
Piotr

Data: 2009-05-01 16:34:04
Autor: mrdevilyn
Kiedy aresztowanie przestepcy ze stoczni?
Zenus, ta nieudolna banda palantów potrafi aresztować jedynie laptopy
albo  dorsze. A i  z tych aresztowań chuj poźniej wynika, bo  stwórca
wyposazył ich nie tylko w dwie lewe ręce ale i w dwie lewe pólkule
mózgowe. Tak więc nie miej złudzeń, ten niebezpieczny i noitoryczny
kryminalista nadal będzie grasował po kraju i powodował u policjantów
niezdolność do pracy powyżej dni siedmiu a banda pełoskich
nieudaczników bedzie udawać że nic złego się nie dzieje. Najwyżej
jakiś raport wypichcą, tak tajny że go spalą jeszcze przed
przeczytaniem.

Kiedy aresztowanie przestepcy ze stoczni?