Kiedy biura przy?l? PITy?

Data: 2011-02-08 17:45:16
Autor: Jan Werbinski
Kiedy biura przy?l? PITy?
Żadne biuro nic mi nie przysłało. Nie mieli się z tym wyrobić do końca stycznia?
Może okazało się, że nic nie zarobiłem? ;)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-02-08 18:24:44
Autor: Agaton
Kiedy biura przy??lÄ? PITy?
W dniu 08-02-2011 17:45, Jan Werbinski pisze:
Żadne biuro nic mi nie przysłało. Nie mieli się z tym wyrobić do końca
stycznia?
Może okazało się, że nic nie zarobiłem? ;)

Do końca lutego.

Data: 2011-02-09 21:55:14
Autor:
Kiedy biura przy?l? PITy?
Jan Werbinski <ja&#65533;@tralala.bez.maj.la> napisał(a):
Żadne biuro nic mi nie przysłało. Nie mieli się z tym wyrobić do końca stycznia?

Maj± czas na wysyłkę do końca lutego. Mog± nadać listy nawet 28.02.
Normalne biura maklerskie telefonicznie (po autoryzacji) udzielaj± informacji
o zawarto¶ci PIT-8C (oczywi¶cie jak same takowe już wygeneruj±).

Może okazało się, że nic nie zarobiłem? ;)

Nie musisz nic zarobić, żeby dostać PIT-8C ;)
Nawet nie musisz sam zlecać sprzedaży. Wystarczy, że trafi się na Twoim
rachunku przymusowy wykup akcji i też możesz dostać PIT-8C.
Módl się tylko o to, by rubryka F w PIT-8C była pusta.

--

Kiedy biura przy?l? PITy?