Kiedy było "Shimano A"

Data: 2010-05-26 17:06:16
Autor: Colt
Kiedy było "Shimano A"
Cześć!
Jestem przed kupnem roweru (dameczka/góral) o wypróbowanej ramie i konstrukcji, ale chciałbym wynegocjować dobra cenę i stąd potrzebuję Waszej pomocy.
Osprzęt roweru to "Shimano A" czyli popularnie Alivio - ale obecnie Shimano nie sprzedaje sprzętu sygnując literą "A" lecz pochyłym jakby odręcznym napisem "Alivio".
Pytanie: w jakich latach produkowano shimano A?
Dla lepszego zrozumienia fragment zdjęcia:
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2010-05/b80cf78c/alivio.jpg.html

Z góry dziekuje za pomoc!
Colt

P.S.
bo kontrahenta trzeba zastraszyć swoją wiedzą :D

Data: 2010-05-26 17:10:56
Autor: szaman
Kiedy było "Shimano A"
On 05/26/2010 05:06 PM, Colt wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Pytanie: w jakich latach produkowano shimano A?

dawno:P

sz

Data: 2010-05-26 18:04:41
Autor: kml
Kiedy było "Shimano A"

Użytkownik "Colt" <colt@poczta.pl> napisał w wiadomości news:4bfd38e8$0$19174$65785112news.neostrada.pl...

http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2010-05/b80cf78c/alivio.jpg.html
bo kontrahenta trzeba zastraszyć swoją wiedzą :D

Naprawdę ładnych pare lat temu stawiam około 5-6. Jak zaczniesz go zabijać to Ci powie, że to jest to "stare dobre alivio a nie ten współczesny szajs" :P

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

Data: 2010-05-27 07:14:32
Autor: Tomek
Kiedy było "Shimano A"
kml pisze:

to Ci powie, że to jest to "stare dobre alivio a nie ten współczesny szajs" :P

Przerzutka przyzwoita jak na swoje docelowe przeznaczenie (lekka jazda rekreacyjna bez wyczynu i ekstremalnych warunków np. błotnych), ale 3-4 tys. km dosyć delikatnej jazdy i łapała luzy które już zaczynały przeszkadzać.

Data: 2010-05-26 19:17:33
Autor: zdyboo
Kiedy było "Shimano A"
W dniu 2010-05-26 17:06, Colt pisze:
Pytanie: w jakich latach produkowano shimano A?

To jakaś podróba, czy zdjęcie jest jakoś nieudolnie wykonane?
Prawdziwe duże A było malowane na pantografie przerzutnika, a było to 1999 - 2001 r. Wersję z naklejką widzę pierwszy raz.

--
Pozdrowienia z Wrocka! Tomasz Zych (zdyboo)
[MuShellka] [mXCpz] [GnL] [KZ]

Data: 2010-05-26 19:30:14
Autor: kml
Kiedy było "Shimano A"

Użytkownik "zdyboo" <e-mail@sig.pl> napisał w wiadomości news:htjl3c$6qc$1atena.e-wro.net...
[...]

A widzisz Pan, ja właśnie kojarze że to była naklejka :)

Data: 2010-05-26 19:46:43
Autor: Frankie
Kiedy było "Shimano A"
W dniu 10-05-26 19:30, kml pisze:

A widzisz Pan, ja właśnie kojarze że to była naklejka :)

Ja też widziałem kilka razy tę przerzutkę. A tak w ogóle to może nie jest Acera?

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-05-26 12:52:23
Autor: dziki
Kiedy by³o "Shimano A"
On 26 Maj, 19:46, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:
W dniu 10-05-26 19:30, kml pisze:

> A widzisz Pan, ja w³a¶nie kojarze ¿e to by³a naklejka :)

Ja te¿ widzia³em kilka razy tê przerzutkê. A tak w ogóle to mo¿e nie
jest Acera?

wg mnie to tez jest acera

pozdrawiam,
dziki

Data: 2010-05-26 19:51:09
Autor: zdyboo
Kiedy było "Shimano A"
W dniu 2010-05-26 19:30, kml pisze:
A widzisz Pan, ja właśnie kojarze że to była naklejka

A to Panie, Pan wiesz, że dzwonią, ale w którym kościele, to Pan nie znajdujesz. :)

Naklejka była na przednim przerzutniku i wyglądała tak

http://zdyb.nd.e-wro.pl/pictures/foto/przerzutki_A/przod.jpg

A tylny przerzutnik był malowany i wyglądał tak:

http://zdyb.nd.e-wro.pl/pictures/foto/przerzutki_A/tyl.jpg

Na przednim jest wybite WF, co oznacza że sprzęt jest z czerwca 1998 r. Na tylnym ino ślad po naklejce z kodem daty pozostał, ale że oba pochodzą z jednego roweru, to i datować je należy podobnie.

Data: 2010-05-26 14:00:10
Autor: Dudi
Kiedy by³o "Shimano A"
On 26 Maj, 19:51, zdyboo <e-m...@sig.pl> wrote:
W dniu 2010-05-26 19:30, kml pisze:

> A widzisz Pan, ja w³a¶nie kojarze ¿e to by³a naklejka

A to Panie, Pan wiesz, ¿e dzwoni±, ale w którym ko¶ciele, to Pan nie
znajdujesz. :)

Naklejka by³a na przednim przerzutniku i wygl±da³a tak

http://zdyb.nd.e-wro.pl/pictures/foto/przerzutki_A/przod.jpg

A tylny przerzutnik by³ malowany i wygl±da³ tak:

http://zdyb.nd.e-wro.pl/pictures/foto/przerzutki_A/tyl.jpg

Na przednim jest wybite WF, co oznacza ¿e sprzêt jest z czerwca 1998 r.
Na tylnym ino ¶lad po naklejce z kodem daty pozosta³, ale ¿e oba
pochodz± z jednego roweru, to i datowaæ je nale¿y podobnie.

--
Pozdrowienia z Wrocka! Tomasz Zych (zdyboo)
[MuShellka] [mXCpz] [GnL] [KZ]
przeciwnik agresywnej przyrody
zdyb_o2 (ma³pa) o2 pl

Jest to na 100% alivio, rocznik chyba 1998. Pamiêtam bo a)mam tak±
gdzie¶ na strychu, a je¼dzi³em na niej ³±dnych parê lat b)mia³em
katalog shimano z 1998 roku i tam by³ dok³adnie taki model. Nie wiem,
czy wcze¶niejsze czy pó¼niejsze roczniki wygl±da³y podobnie. I na 100%
naklejka, zdjêcie wrzucone przez Ciebie przedstawia model z innego
rocznika, mo¿liwe, ¿e pó¼niejszego (bo ju¿ by³a przystosowana do 8
biegów)
Pozdro

Data: 2010-05-26 14:06:43
Autor: Dudi
Kiedy by³o "Shimano A"
On 26 Maj, 23:00, Dudi <d...@jabster.pl> wrote:

> [...]

naklejka, zdjêcie wrzucone przez Ciebie przedstawia model z innego
rocznika, mo¿liwe, ¿e pó¼niejszego (bo ju¿ by³a przystosowana do 8

¯eby nie by³o, ¿e mnie pamiêæ myli. Link do skanu katalogu z 1998r:
http://www.retromtb.pl/pdf/shimano98.pdf

Pozdro
Dudi.

Data: 2010-05-28 15:35:08
Autor: Colt
Kiedy by³o "Shimano A"
Chlopaki dzieki!!!
Niech zyja rowery, no i jak sie okazalo 13-letnia dameczka ktora chyba nabede bo jest w niezlym stanie wizualnym mimo i¿ nie malowana ;P
Colt :)

Data: 2010-05-26 20:14:45
Autor: kml
Kiedy było "Shimano A"

Użytkownik "zdyboo" <e-mail@sig.pl> napisał w wiadomości news:htjn2c$kfj$1atena.e-wro.net...
W dniu 2010-05-26 19:30, kml pisze:
A widzisz Pan, ja właśnie kojarze że to była naklejka

A to Panie, Pan wiesz, że dzwonią, ale w którym kościele, to Pan nie znajdujesz. :)

No, ale precel ma maszyne czasu :D

Naklejka była na przednim przerzutniku i wyglądała tak

http://zdyb.nd.e-wro.pl/pictures/foto/przerzutki_A/przod.jpg

Miałem ci ja taką swego czasu :D

[...]

Oj tak, starość nie radość i już się nie pamięta wszystkiego :( Pamiętam moje pierwsze alivio z ok 95r co było całe METALOWE, czarne, z naklejką gdzie srebrnymi literami było napisane Alivio. Nie do zajebania była...