Kiedy byłem chłopcem chciałem być ORMO-wcem

Data: 2017-02-07 17:08:48
Autor: Dark ice
Kiedy byłem chłopcem chciałem być ORMO-wcem
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/fakt24-w-rozmowie-z-wiceministrem-finansow-wieslawem-jasinskim/dw8sn46

Wiceminister finansów, Wiesław Jasiński w rozmowie z Fakt24 opowiada m.in. o swojej pracy w Milicji Obywatelskiej i jej konsekwencjach, uszczelnieniu podatków, rozbudowaniu wywiadu skarbowego, a także zdradza szczegóły na temat przygotowywanego projektu ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej (KAS)."

"Jak to jest? Zasiada pan w rządzie PiS, a przed laty był pan funkcjonariuszem Milicji Obywatelskiej!
O tym, że byłem w MO, od '87 roku wiedzieli wszyscy, którzy mieli ze mną styczność, przez całą moją karierę zawodową, także kiedy przychodziłem do Ministerstwa Finansów. Nigdy tego nie ukrywałem. Co nie znaczy, że było mi z tym łatwo. Kiedy wstąpiłem po studiach do MO, odwrócili się ode mnie koledzy."

Gdzie jest Stanisław Piotrowicz?!!!

CL

Data: 2017-02-08 14:30:00
Autor: Pajdak

Użytkownik "Dark ice" <ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości
[...]

Schowany. Teraz jest czas chłopczyka Misiewicza ;-))))

--
Lepudruk

Data: 2017-02-08 10:16:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 8 lutego 2017 14:30:27 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]
>

> Gdzie jest Stanisław Piotrowicz?!!!
>

> CL

Schowany. Teraz jest czas chłopczyka Misiewicza ;-))))

Puer delicatus ;/

Kiedy byłem chłopcem chciałem być ORMO-wcem