Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpie?

Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpie?

Data: 2014-07-21 09:22:34
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpie?
Witam

Pe艂en podziw budzi cierpliwo艣ci i wyrozumia艂o艣膰 prezydenta Putina w obliczu bezpodstawnego ataku USA i jej s艂ugus贸w.

Najpierw Zach贸d domaga si臋 od prezydenta Putina, aby nie ingerowa艂 w spraw臋 wojny domowej na Ukrainie, a zaraz potem, ten sam Zach贸d, domaga si臋 od niego, aby zakaza艂 lub nakaza艂 co艣 jednej ze stron.

Mo偶e ten zach贸d na co艣 si臋 jednak zdecyduje?

W sprawie katastrofy nie udowodniono, 偶e to by艂a rakieta, nie udowodniono kto j膮 wystrzeli艂, nie udowodniono kto wyda艂 rozkaz, ale prezydent Putin zosta艂 ju偶 os膮dzony i skazany.
Bez jakichkolwiek dowod贸w!

Ciekawe, na ile jaszcze starczy mu cierpliwo艣ci?
Oby mu starczy艂o, to jest obecnie najwa偶niejsza sprawa do Polski.


Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2014-07-21 09:34:03
Autor: Wiesiaczek
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 21.07.2014 09:22, WW pisze:
Witam

Pe艂en podziw budzi cierpliwo艣ci i wyrozumia艂o艣膰 prezydenta Putina w
obliczu bezpodstawnego ataku USA i jej s艂ugus贸w.

Najpierw Zach贸d domaga si臋 od prezydenta Putina, aby nie ingerowa艂 w
spraw臋 wojny domowej na Ukrainie, a zaraz potem, ten sam Zach贸d, domaga
si臋 od niego, aby zakaza艂 lub nakaza艂 co艣 jednej ze stron.

Mo偶e ten zach贸d na co艣 si臋 jednak zdecyduje?

W sprawie katastrofy nie udowodniono, 偶e to by艂a rakieta, nie
udowodniono kto j膮 wystrzeli艂, nie udowodniono kto wyda艂 rozkaz, ale
prezydent Putin zosta艂 ju偶 os膮dzony i skazany.
Bez jakichkolwiek dowod贸w!

Ciekawe, na ile jaszcze starczy mu cierpliwo艣ci?
Oby mu starczy艂o, to jest obecnie najwa偶niejsza sprawa do Polski.

Problem w tym, 偶e Putin ma zwi膮zane r臋ce, co dobrze zosta艂o uj臋te w tym filmie:

https://www.youtube.com/watch?v=SmV4z0CT3S4

Pewnie w jakim艣 momencie nie odpu艣ci i wtedy mo偶na spodziewa膰 si臋 wszystkiego, Putin b臋dzie musia艂 i艣膰 na ca艂o艣膰.

Tym bardziej, 偶e senat USA uzna艂 Ukrain臋 za swojego sojusznika bez wst臋powania jej do NATO i tym samym nadali sobie prawo wej艣cia zbrojnego na teren Ukrainy.
By wej艣膰 na teren Polski nie musz膮 nic robi膰, Sikorki jeszcze ich poprosi o to i wsp贸lnie zrobi膮 z naszego kraju poligon.

Czekamy wi臋c tylko na iskr臋. Mo偶e jeszcze jeden samolot zestrzeli膰?

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2014-07-21 09:47:40
Autor: Lord Donald
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
To jest pr臋偶enie mi臋艣ni przez USA, mo偶e b臋d膮 wysy艂a膰 kolejne samoloty pasa偶erskie w stref臋 konfliktu, ale poza zaszlachtowaniem kolejnej 3 setki USA nic nie zyska. USA chce zapadni臋cia 偶elaznej kurtyny, embarga na towar ze wschodu, to jedyny spos贸b aby uszczelni膰 banki aby dewizy nie wyp艂ywa艂y na wsch贸d, czyli przejecie strefy wp艂yw贸w w Europie, ale to dla nas oznacza absurdalne ceny, czyli n臋dz臋 gorsz膮 od przedwojennej.

Data: 2014-07-21 09:34:26
Autor: xantiros
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 09:22, WW pisze:
Witam

Pe艂en podziw budzi cierpliwo艣ci i wyrozumia艂o艣膰 prezydenta Putina w
obliczu bezpodstawnego ataku USA i jej s艂ugus贸w.

Najpierw Zach贸d domaga si臋 od prezydenta Putina, aby nie ingerowa艂 w
spraw臋 wojny domowej na Ukrainie, a zaraz potem, ten sam Zach贸d, domaga
si臋 od niego, aby zakaza艂 lub nakaza艂 co艣 jednej ze stron.

Mo偶e ten zach贸d na co艣 si臋 jednak zdecyduje?

W sprawie katastrofy nie udowodniono, 偶e to by艂a rakieta, nie
udowodniono kto j膮 wystrzeli艂, nie udowodniono kto wyda艂 rozkaz, ale
prezydent Putin zosta艂 ju偶 os膮dzony i skazany.
Bez jakichkolwiek dowod贸w!

No racja, podobnie przecie偶 na zaj臋cie Krymu przez Ruskich te偶 nie ma dowod贸w, winnych skazanych, ba nawet procesu nie by艂o - wi臋c jak mo偶na m贸wi膰 i偶 Putin wyda艂 rozkaz zaj臋cia Krymu a jego s艂owa i偶 "zielone ludziki" to byli rosyjscy 偶o艂nierze - po prostu kto艣 go musia艂 na膰pa膰.

Ciekawe, na ile jaszcze starczy mu cierpliwo艣ci?
Oby mu starczy艂o, to jest obecnie najwa偶niejsza sprawa do Polski.

A najlepsze jest to i偶 separaty艣ci tym zestrzeleniem samolotu spalili ca艂y plan Putina w sprawie wprowadzenia wojsk "pokojowych".

Data: 2014-07-21 09:50:23
Autor: Lord Donald
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
A najlepsze jest to i偶 separaty艣ci tym zestrzeleniem samolotu spalili
ca艂y plan Putina w sprawie wprowadzenia wojsk "pokojowych".

No widzisz masz ju偶 motyw zestrzelenia, jakie proste, a nikt nie chce i艣膰 tym tropem, ciekawe dlaczego?

Data: 2014-07-21 11:00:52
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

A najlepsze jest to i separaty禼i tym zestrzeleniem samolotu spalili
ca硑 plan Putina w sprawie wprowadzenia wojsk "pokojowych".

No widzisz masz ju motyw zestrzelenia, jakie proste, a nikt nie chce i舵 tym tropem, ciekawe dlaczego?

Bo wiadomo kto zestrzeli i ze zrobi to przez pomy砶e...

Data: 2014-07-21 18:06:35
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 13:00, Budzik pisze:
U偶ytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

A najlepsze jest to i偶 separaty艣ci tym zestrzeleniem samolotu spalili
ca艂y plan Putina w sprawie wprowadzenia wojsk "pokojowych".

No widzisz masz ju偶 motyw zestrzelenia, jakie proste, a nikt nie chce
i艣膰 tym tropem, ciekawe dlaczego?

Bo wiadomo kto zestrzeli艂 i ze zrobi艂 to przez pomy艂ke...


A sk膮d to wiemy?

Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Data: 2014-07-21 17:00:50
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik WW wuwu0@vp.pl ...

A najlepsze jest to i separaty禼i tym zestrzeleniem samolotu spalili
ca硑 plan Putina w sprawie wprowadzenia wojsk "pokojowych".

No widzisz masz ju motyw zestrzelenia, jakie proste, a nikt nie chce
i舵 tym tropem, ciekawe dlaczego?

Bo wiadomo kto zestrzeli i ze zrobi to przez pomy砶e...


A sk眃 to wiemy?

Z wielu r髗nych zr骴e, przes砤nek, fakt體.
Nic nie wskazuje na to, zeby by硂 inaczej.

Data: 2014-07-21 19:11:56
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 19:00, Budzik pisze:

Bo wiadomo kto zestrzeli艂 i ze zrobi艂 to przez pomy艂ke...


A sk膮d to wiemy?

Z wielu r贸znych zr贸de艂, przes艂anek, fakt贸w.
Nic nie wskazuje na to, zeby by艂o inaczej.


Ma偶 jakie艣 dowody czy to tylko Twoje gdybanie?
殴r贸d艂a - jakie?
Przes艂anki - jakie?
Fakty - jakie?


Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Data: 2014-07-21 18:01:02
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik WW wuwu0@vp.pl ...

Bo wiadomo kto zestrzeli i ze zrobi to przez pomy砶e...

A sk眃 to wiemy?

Z wielu r髗nych zr骴e, przes砤nek, fakt體.
Nic nie wskazuje na to, zeby by硂 inaczej.

Ma jakie dowody czy to tylko Twoje gdybanie?
瑀骴砤 - jakie?
Przes砤nki - jakie?
Fakty - jakie?

Wszystko jest og髄nie znane.
Nie docieraj do Ciebie 縜dne inne informacje, niz propoganda z rosyjskiej telewizji?

Data: 2014-07-21 20:10:55
Autor: boukun
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA371C8BED7114budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
U縴tkownik WW wuwu0@vp.pl ...

Bo wiadomo kto zestrzeli i ze zrobi to przez pomy砶e...

A sk眃 to wiemy?

Z wielu r髗nych zr骴e, przes砤nek, fakt體.
Nic nie wskazuje na to, zeby by硂 inaczej.

Ma jakie dowody czy to tylko Twoje gdybanie?
瑀骴砤 - jakie?
Przes砤nki - jakie?
Fakty - jakie?

Wszystko jest og髄nie znane.
Nie docieraj do Ciebie 縜dne inne informacje, niz propoganda z rosyjskiej
telewizji?

Akurat z polskoj陑ycznej telewizji dociera tylko prymitywna, jednostronna propaganda, 縠  ca硑 秝iat jest przekonany o winie Rosji, ale dlaczego tak mia硂by by, nie podaj...
Akurat niez砤 papka dla prymityw體...

boukun

Data: 2014-07-21 18:36:34
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Bo wiadomo kto zestrzeli i ze zrobi to przez pomy砶e...

A sk眃 to wiemy?

Z wielu r髗nych zr骴e, przes砤nek, fakt體.
Nic nie wskazuje na to, zeby by硂 inaczej.

Ma jakie dowody czy to tylko Twoje gdybanie?
瑀骴砤 - jakie?
Przes砤nki - jakie?
Fakty - jakie?

Wszystko jest og髄nie znane.
Nie docieraj do Ciebie 縜dne inne informacje, niz propoganda z
rosyjskiej telewizji?

Akurat z polskoj陑ycznej telewizji dociera tylko prymitywna,
jednostronna propaganda, 縠  ca硑 秝iat jest przekonany o winie Rosji,
ale dlaczego tak mia硂by by, nie podaj...
Akurat niez砤 papka dla prymityw體...

Ogladasz tylko Polsk i Rosyjska?
Mo縠 jeszcze w Koreanskiej sobie mistrzostwa 秝iata obejrzyj...
Podobno ostatnio by硑 piekne mecze w ktorych korea zla砤 4:0 Amerykan體, 2:0 Japonczyk體...

Data: 2014-07-21 20:45:40
Autor: boukun
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag
Akurat z polskoj陑ycznej telewizji dociera tylko prymitywna,
jednostronna propaganda, 縠  ca硑 秝iat jest przekonany o winie Rosji,
ale dlaczego tak mia硂by by, nie podaj...
Akurat niez砤 papka dla prymityw體...

Ogladasz tylko Polsk i Rosyjska?

Akurat teraz ogl眃am tylko polskoj陑yczn, a w niej s przytaczane te sam prypitywne kawa砶i z zachodniej. Wszak wiadomo, komu teraz Polska lask robi...

boukun

Data: 2014-07-21 19:56:25
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Akurat z polskoj陑ycznej telewizji dociera tylko prymitywna,
jednostronna propaganda, 縠  ca硑 秝iat jest przekonany o winie
Rosji, ale dlaczego tak mia硂by by, nie podaj...
Akurat niez砤 papka dla prymityw體...

Ogladasz tylko Polsk i Rosyjska?

Akurat teraz ogl眃am tylko polskoj陑yczn, a w niej s przytaczane te
sam prypitywne kawa砶i z zachodniej. Wszak wiadomo, komu teraz Polska
lask robi...

Czyli ca硑 swiat jest przekonany o winie rosji, czy to tylko propaganda, jednostronna, prymitywna ze ca硑 swiat jest przekonany o winie Rosji?

Data: 2014-07-21 22:04:40
Autor: boukun
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA371D6E2A4ABEbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Akurat z polskoj陑ycznej telewizji dociera tylko prymitywna,
jednostronna propaganda, 縠  ca硑 秝iat jest przekonany o winie
Rosji, ale dlaczego tak mia硂by by, nie podaj...
Akurat niez砤 papka dla prymityw體...

Ogladasz tylko Polsk i Rosyjska?

Akurat teraz ogl眃am tylko polskoj陑yczn, a w niej s przytaczane te
sam prypitywne kawa砶i z zachodniej. Wszak wiadomo, komu teraz Polska
lask robi...

Czyli ca硑 swiat jest przekonany o winie rosji, czy to tylko propaganda,
jednostronna, prymitywna ze ca硑 swiat jest przekonany o winie Rosji?

Nie ca硑 秝iat, nie ca硑 秝iat, nie wciskaj tu polskoj陑ycznej, re縤mowej prymitywnej propagandy... Przekona mot硂ch z regu硑 nie ma, ma tylko wbite przekaziory... Zach骴 chcia ju dawno Ukrain okra舵, jak okradli i zaorali Polsk, a na Ukrainie ludzie nie wszyscy si chcieli da okra舵 i zniewoli, st眃 mi阣zynarod體ka syjonistyczna si sra...

boukun

Data: 2014-07-21 21:08:41
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Akurat z polskoj陑ycznej telewizji dociera tylko prymitywna,
jednostronna propaganda, 縠  ca硑 秝iat jest przekonany o winie
Rosji, ale dlaczego tak mia硂by by, nie podaj...
Akurat niez砤 papka dla prymityw體...

Ogladasz tylko Polsk i Rosyjska?

Akurat teraz ogl眃am tylko polskoj陑yczn, a w niej s przytaczane
te sam prypitywne kawa砶i z zachodniej. Wszak wiadomo, komu teraz
Polska lask robi...

Czyli ca硑 swiat jest przekonany o winie rosji, czy to tylko
propaganda, jednostronna, prymitywna ze ca硑 swiat jest przekonany o
winie Rosji?

Nie ca硑 秝iat, nie ca硑 秝iat, nie wciskaj tu polskoj陑ycznej,
re縤mowej prymitywnej propagandy... Przekona mot硂ch z regu硑 nie ma,
ma tylko wbite przekaziory... Zach骴 chcia ju dawno Ukrain okra舵,
jak okradli i zaorali Polsk, a na Ukrainie ludzie nie wszyscy si
chcieli da okra舵 i zniewoli, st眃 mi阣zynarod體ka syjonistyczna si
sra...
kopiuj i wklej czy ty tak z g硂wy lecisz piszac w kazdym poscie to smao, zupe硁ie nie odnoszac sie do argument體 z danego fragmentu dyskusji?

Data: 2014-07-22 07:56:07
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 20:01, Budzik pisze:


Wszystko jest og贸lnie znane.


To, co ludzie m贸wi膮 w tym media, to plotka.
Ja oczekuje fakt贸w.
Znasz je?

Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Data: 2014-07-22 10:21:33
Autor: xantiros
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-22 07:56, WW pisze:
W dniu 2014-07-21 20:01, Budzik pisze:


Wszystko jest og贸lnie znane.


To, co ludzie m贸wi膮 w tym media, to plotka.
Ja oczekuje fakt贸w.
Znasz je?


A jakie masz fakty i偶 tego rosjanie nie zrobili?

Data: 2014-07-22 10:38:23
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-22 10:21, xantiros pisze:


A jakie masz fakty i偶 tego rosjanie nie zrobili?


Przeczytaj jeszcze raz co napisa艂e艣.
Wystarczy za ca艂y komentarz do wszystkich Twoich wypowiedzi.


Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Data: 2014-07-23 12:03:47
Autor: xantiros
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-22 10:38, WW pisze:
W dniu 2014-07-22 10:21, xantiros pisze:


A jakie masz fakty i偶 tego rosjanie nie zrobili?


Przeczytaj jeszcze raz co napisa艂e艣.
Wystarczy za ca艂y komentarz do wszystkich Twoich wypowiedzi.


ROTFL

Data: 2014-07-23 12:17:28
Autor: Lord Donald
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
A jakie masz fakty i偶 tego rosjanie nie zrobili?


Gebelsowsko-Pi艂sudczykowskie rozumowanie prawa, nie ma dowod贸w 偶e zrobili, ale mogli a nie maj膮 dowod贸w 偶e nie, a wi臋c s膮 winni. Od kiedy to oskar偶ony musi udowadnia膰 偶e nie jest winny inaczej z g贸ry przyjmuj臋 si臋 za winnego, wiem 偶e tak by艂o za waszych czas贸w 艣wi臋tej inkwizycji i krucjat i czas贸w namiestnika Watykanu Adolfa i Marsza艂ka Pi艂sudskiego, ale te czasy mord贸w i holokaustu ca艂ych narod贸w tylko za przypuszczenia winy min臋艂y.

Data: 2014-07-21 19:21:19
Autor: the_foe
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 18:06, WW pisze:
W dniu 2014-07-21 13:00, Budzik pisze:
U偶ytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

A najlepsze jest to i偶 separaty艣ci tym zestrzeleniem samolotu spalili
ca艂y plan Putina w sprawie wprowadzenia wojsk "pokojowych".

No widzisz masz ju偶 motyw zestrzelenia, jakie proste, a nikt nie chce
i艣膰 tym tropem, ciekawe dlaczego?

Bo wiadomo kto zestrzeli艂 i ze zrobi艂 to przez pomy艂ke...


A sk膮d to wiemy?

Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.


Gdyby by艂o inaczej to premier Holandii jeszcze tego samego dnia by艂by na miejscu katastrofy. Rosja robi wszystko by cos ukry膰, a ten co ukrywa jest na og贸艂 winny.

--
@foe_pl

Data: 2014-07-21 19:43:41
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 19:21, the_foe pisze:

Gdyby by艂o inaczej to premier Holandii jeszcze tego samego dnia by艂by na
miejscu katastrofy.


Dlaczego zatem go tam nie by艂o?
Czy偶by stwierdzenie, 偶e wojna domowa, rozp臋tania przez prezydenta Poroszenke mia艂a z tym co艣 wsp贸lnego?
Czy偶by prezydent Putin mia艂 racje m贸wi膮c, 偶e wojna domowa jest g艂贸wn膮 przyczyn膮 tragedii?

Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Data: 2014-07-21 18:36:33
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik WW wuwu0@vp.pl ...

Gdyby by硂 inaczej to premier Holandii jeszcze tego samego dnia by砨y na
miejscu katastrofy.

Dlaczego zatem go tam nie by硂?
Czy縝y stwierdzenie, 縠 wojna domowa, rozp阾ania przez prezydenta Poroszenke mia砤 z tym co wsp髄nego?
Czy縝y prezydent Putin mia racje m體i眂, 縠 wojna domowa jest g丑wn przyczyn tragedii?

Co za nieudolna demagogia...

Data: 2014-07-21 20:15:05
Autor: boukun
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpie?
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lqji6d$c49$2news.dialog.net.pl...
W dniu 2014-07-21 18:06, WW pisze:
W dniu 2014-07-21 13:00, Budzik pisze:
U偶ytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

A najlepsze jest to i偶 separaty艣ci tym zestrzeleniem samolotu spalili
ca艂y plan Putina w sprawie wprowadzenia wojsk "pokojowych".

No widzisz masz ju偶 motyw zestrzelenia, jakie proste, a nikt nie chce
i艣膰 tym tropem, ciekawe dlaczego?

Bo wiadomo kto zestrzeli艂 i ze zrobi艂 to przez pomy艂ke...


A sk膮d to wiemy?

Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.


Gdyby by艂o inaczej to premier Holandii jeszcze tego samego dnia by艂by na miejscu katastrofy. Rosja robi wszystko by cos ukry膰, a ten co ukrywa jest na og贸艂 winny.

A co ma Rosja do tego? Kto temu premierowi Holandii broni艂 tego samego dnia jecha膰 w teren dzia艂a艅 wojennych?
Katastrofa mia艂a miejsce dopiero 4 dni temu, a przypominam, tam jest wojna i to wypowiedziana przez Ukrain臋...
Ty to by艣 chcia艂, 偶eby od razu armi臋 ukrai艅sk膮 tam wpuszczono i mo偶e to by艂 jedyny motyw zestrzelenia tego samolotu...

boukun

Data: 2014-07-21 21:33:56
Autor: the_foe
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 20:15, boukun pisze:
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:lqji6d$c49$2news.dialog.net.pl...
W dniu 2014-07-21 18:06, WW pisze:
W dniu 2014-07-21 13:00, Budzik pisze:
U偶ytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

A najlepsze jest to i偶 separaty艣ci tym zestrzeleniem samolotu spalili
ca艂y plan Putina w sprawie wprowadzenia wojsk "pokojowych".

No widzisz masz ju偶 motyw zestrzelenia, jakie proste, a nikt nie chce
i艣膰 tym tropem, ciekawe dlaczego?

Bo wiadomo kto zestrzeli艂 i ze zrobi艂 to przez pomy艂ke...


A sk膮d to wiemy?

Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.


Gdyby by艂o inaczej to premier Holandii jeszcze tego samego dnia by艂by
na miejscu katastrofy. Rosja robi wszystko by cos ukry膰, a ten co
ukrywa jest na og贸艂 winny.

A co ma Rosja do tego? Kto temu premierowi Holandii broni艂 tego samego
dnia jecha膰 w teren dzia艂a艅 wojennych?
Katastrofa mia艂a miejsce dopiero 4 dni temu, a przypominam, tam jest
wojna i to wypowiedziana przez Ukrain臋...
Ty to by艣 chcia艂, 偶eby od razu armi臋 ukrai艅sk膮 tam wpuszczono i mo偶e to
by艂 jedyny motyw zestrzelenia tego samolotu...

boukun

naiwny jestes
Nie ma rebeliant贸w, s膮 rosyjscy 偶o艂nierze. Powtarzam, gdyby to Ukraincy zestrzelili ten samolot, to jestem pewien na 1000%, ze rosyjscy komandosi zabezpieczyliby teren, juz by艂by p艂ot, bezpieczny korytarz, zaproszono by FBI, holenderskich sledczych, zagranicznych obserwator贸w chocby z Bangladeszu. Czas dzia艂a ZAWSZE na korzy艣膰 sprawcy i przeciw wykryciu prawdy. Rosjanie kontroluj膮 teren i gdyby to czas mia艂 dzia艂a膰 na ich niekorzy艣膰 to sorry, ich zachowanie by艂oby idiotyczne

--
@foe_pl

Data: 2014-07-21 21:56:08
Autor: boukun
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpie?
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lqjpv2$fuj$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2014-07-21 20:15, boukun pisze:
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:lqji6d$c49$2news.dialog.net.pl...
W dniu 2014-07-21 18:06, WW pisze:
W dniu 2014-07-21 13:00, Budzik pisze:
U偶ytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

A najlepsze jest to i偶 separaty艣ci tym zestrzeleniem samolotu spalili
ca艂y plan Putina w sprawie wprowadzenia wojsk "pokojowych".

No widzisz masz ju偶 motyw zestrzelenia, jakie proste, a nikt nie chce
i艣膰 tym tropem, ciekawe dlaczego?

Bo wiadomo kto zestrzeli艂 i ze zrobi艂 to przez pomy艂ke...


A sk膮d to wiemy?

Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.


Gdyby by艂o inaczej to premier Holandii jeszcze tego samego dnia by艂by
na miejscu katastrofy. Rosja robi wszystko by cos ukry膰, a ten co
ukrywa jest na og贸艂 winny.

A co ma Rosja do tego? Kto temu premierowi Holandii broni艂 tego samego
dnia jecha膰 w teren dzia艂a艅 wojennych?
Katastrofa mia艂a miejsce dopiero 4 dni temu, a przypominam, tam jest
wojna i to wypowiedziana przez Ukrain臋...
Ty to by艣 chcia艂, 偶eby od razu armi臋 ukrai艅sk膮 tam wpuszczono i mo偶e to
by艂 jedyny motyw zestrzelenia tego samolotu...

boukun

naiwny jestes
Nie ma rebeliant贸w, s膮 rosyjscy 偶o艂nierze. Powtarzam, gdyby to Ukraincy zestrzelili ten samolot, to jestem pewien na 1000%, ze rosyjscy komandosi zabezpieczyliby teren, juz by艂by p艂ot, bezpieczny korytarz, zaproszono by FBI, holenderskich sledczych, zagranicznych obserwator贸w chocby z Bangladeszu. Czas dzia艂a ZAWSZE na korzy艣膰 sprawcy i przeciw wykryciu prawdy. Rosjanie kontroluj膮 teren i gdyby to czas mia艂 dzia艂a膰 na ich niekorzy艣膰 to sorry, ich zachowanie by艂oby idiotyczne

Sam jeste艣 naiwny, a nawet nie naiwny, tylko prymitywny...

FBI, ha, ha, wroga wpu艣ci膰 na sw贸j teren... Bierz wszystko na ch艂odno, zawsze odczekaj kilka dni, a potem oc eniaj, a nie szcxzekaj jak ta re偶imowa szczekaczka za re偶imowymi prymitywn膮 propagand臋... Wszystko teraz wygl膮da na to, 偶e ukrai艅cy byli dobrze do tej "katastrofy" przygotowani.., nawet mieli spreparowane rozmowy rzekoych separatyst贸 i ich zdj臋cia i nazwiska, a tera si臋 okazuje, 偶e to spreparowane rozmowy z kilku poprzedzaj膮cych katastrof臋 dni... Takie stanowisko 艣lepe jak twoje, 艣wiadczy o tobie, 偶e jeste艣 niewolnikiem otomanionym przez polskoj臋zyczne media...

boukun

Data: 2014-07-21 20:24:10
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Wszystko teraz wygl眃a na to, 縠 ukrai馽y byli dobrze do tej "katastrofy" przygotowani.., nawet
mieli spreparowane rozmowy rzekoych separatyst i ich zdj阠ia i
nazwiska, a tera si okazuje, 縠 to spreparowane rozmowy z kilku
poprzedzaj眂ych katastrof dni... Takie stanowisko 秎epe jak twoje,
秝iadczy o tobie, 縠 jeste niewolnikiem otomanionym przez
polskoj陑yczne media...

Ba, mieli 300 trup體 przygotowanych, zeby je zrzucic razem z samolotem.

Data: 2014-07-22 15:23:23
Autor: Lord Donald
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
No i widzisz w tym sw贸j problem postrzegania rzeczywisto艣ci, 偶e tw贸j tok my艣lenia jest tak samo realistyczny jak twoje 1000%, czyli medialne 10 wersji prawdy.

Data: 2014-07-21 20:01:49
Autor: boukun
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpie?
"WW" <wuwu0@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lqjdqc$r66$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2014-07-21 13:00, Budzik pisze:
U偶ytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

A najlepsze jest to i偶 separaty艣ci tym zestrzeleniem samolotu spalili
ca艂y plan Putina w sprawie wprowadzenia wojsk "pokojowych".

No widzisz masz ju偶 motyw zestrzelenia, jakie proste, a nikt nie chce
i艣膰 tym tropem, ciekawe dlaczego?

Bo wiadomo kto zestrzeli艂 i ze zrobi艂 to przez pomy艂ke...


A sk膮d to wiemy?

Pozdrawiam
WW

No 呕yd Guga艂a to m贸wi艂 w Polsacie, 偶e Ukraina ma na to dowody i sam ten fakt jest dowodem...

boukun

Data: 2014-07-22 07:58:12
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 20:01, boukun pisze:
"WW" <wuwu0@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:lqjdqc$r66$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2014-07-21 13:00, Budzik pisze:
U偶ytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

A najlepsze jest to i偶 separaty艣ci tym zestrzeleniem samolotu spalili
ca艂y plan Putina w sprawie wprowadzenia wojsk "pokojowych".

No widzisz masz ju偶 motyw zestrzelenia, jakie proste, a nikt nie chce
i艣膰 tym tropem, ciekawe dlaczego?

Bo wiadomo kto zestrzeli艂 i ze zrobi艂 to przez pomy艂ke...


A sk膮d to wiemy?

Pozdrawiam
WW

No 呕yd Guga艂a to m贸wi艂 w Polsacie, 偶e Ukraina ma na to dowody i sam ten
fakt jest dowodem...

boukun

To by si臋 zgadza艂o.
Jaki pan taki kram.
Jaka prawdom贸wno艣膰 USA, taka i Ukrainy.

Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Data: 2014-07-22 04:51:33
Autor: stevep
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpie?
W dniu .07.2014 o 18:06 WW <wuwu0@vp.pl> pisze:

W dniu 2014-07-21 13:00, Budzik pisze:
U偶ytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

A najlepsze jest to i偶 separaty艣ci tym zestrzeleniem samolotu spalili
ca艂y plan Putina w sprawie wprowadzenia wojsk "pokojowych".

No widzisz masz ju偶 motyw zestrzelenia, jakie proste, a nikt nie chce
i艣膰 tym tropem, ciekawe dlaczego?

Bo wiadomo kto zestrzeli艂 i ze zrobi艂 to przez pomy艂ke....


A sk膮d to wiemy?

Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.


S膮 dwie alternatywy do wyboru, albo szaleniec, albo pomy艂ka.
--
stevep
-- -- -
U偶ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2014-07-22 15:16:39
Autor: Lord Donald
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 21.07.2014 13:00, Budzik pisze:
U偶ytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

A najlepsze jest to i偶 separaty艣ci tym zestrzeleniem samolotu spalili
ca艂y plan Putina w sprawie wprowadzenia wojsk "pokojowych".

No widzisz masz ju偶 motyw zestrzelenia, jakie proste, a nikt nie chce
i艣膰 tym tropem, ciekawe dlaczego?

Bo wiadomo kto zestrzeli艂 i ze zrobi艂 to przez pomy艂ke...

Nie wiadomo kto zestrzeli艂 i si臋 nigdy nie dowiemy to tylko domys艂y, no偶e dowiemy si臋 偶e kto艣 zestrzeli艂 i tylko tyle. Ale 艂atwe jest do ustalenia kto tych ludzi na 艣mier膰 wys艂a艂, a jak si臋 wysy艂a samolot pasa偶erski w stref臋 konfliktu to zrobi艂 to celowo i raczej skoro zadali sobie tyle trudu aby ten samolot tam skierowa膰 to pewne jest 偶e nie pozostawili zestrzelenia tego samolotu przypadkowi, tym bardziej 偶e kontroler lotu sam umie艣ci艂 informacje o Ukrai艅skim my艣liwcu na 3 minuty przed zestrzeleniem, po prostu to by艂a propagandowa rze藕 ustawiona przez USA, a teraz graj膮 dalej swoj膮 prowokacj臋, pr贸buj膮 co艣 ugra膰 zasrywaj膮c swoim re偶imowym be艂kotem ca艂e zachodnie media nie dopuszczaj膮c prawdy, to jest taka sama g贸wniana propaganda jak spisek kelner贸w zniszczy膰 kraj demaskuj膮c mafi臋 w rz膮dzie, tylko debil mo偶e oprze膰 swoje postrzeganie rzeczywisto艣ci na mediach zachodnich, a naszych szczeg贸lnie, i wida膰 po ilo艣ci wi臋偶膮cych w te telewizyjne teorie kretyn贸w debili u nas jest bardzo du偶o, jak to m贸wi膮 szczaj膮 im w oczy a oni nadal twierdz膮 偶e deszcz pada.

Data: 2014-07-22 17:00:45
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...


Nie wiadomo kto zestrzeli i si nigdy nie dowiemy to tylko domys硑, no縠 dowiemy si 縠 kto zestrzeli i tylko tyle.

Ja juz Cie wiecej przekonywac nie bede.
Skoro nawet przyznanie sie do winy Cie nie przekonuje to widocznie musisz snu bezsensowne teorie.

Ale 砤twe jest do ustalenia kto tych ludzi na 秏ier wys砤, a jak si wysy砤 samolot pasa縠rski w stref konfliktu to zrobi to celowo i raczej skoro zadali sobie tyle trudu aby ten samolot tam skierowa to pewne jest 縠 nie pozostawili zestrzelenia tego samolotu przypadkowi,

Zadali sobie tyle trudu?
Znowu jakas bzdetna teoria?
Zdmuchiwali go?

Data: 2014-07-23 04:00:36
Autor: stevep
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
W dniu .07.2014 o 15:16 Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:

W dniu 21.07.2014 13:00, Budzik pisze:
U縴tkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

A najlepsze jest to i separaty禼i tym zestrzeleniem samolotu spalili
ca硑 plan Putina w sprawie wprowadzenia wojsk "pokojowych".

No widzisz masz ju motyw zestrzelenia, jakie proste, a nikt nie chce
i舵 tym tropem, ciekawe dlaczego?

Bo wiadomo kto zestrzeli i ze zrobi to przez pomy砶e...

Nie wiadomo kto zestrzeli i si nigdy nie dowiemy to tylko domys硑,  no縠 dowiemy si 縠 kto zestrzeli i tylko tyle. Ale 砤twe jest do  ustalenia kto tych ludzi na 秏ier wys砤, a jak si wysy砤 samolot  pasa縠rski w stref konfliktu to zrobi to celowo i raczej skoro zadali  sobie tyle trudu aby ten samolot tam skierowa to pewne jest 縠 nie  pozostawili zestrzelenia tego samolotu przypadkowi, tym bardziej 縠  kontroler lotu sam umie禼i informacje o Ukrai駍kim my秎iwcu na 3 minuty  przed zestrzeleniem, po prostu to by砤 propagandowa rze ustawiona przez  USA, a teraz graj dalej swoj prowokacj, pr骲uj co ugra zasrywaj眂  swoim re縤mowym be砶otem ca砮 zachodnie media nie dopuszczaj眂 prawdy,  to jest taka sama g體niana propaganda jak spisek kelner體 zniszczy kraj  demaskuj眂 mafi w rz眃zie, tylko debil mo縠 oprze swoje postrzeganie  rzeczywisto禼i na mediach zachodnich, a naszych szczeg髄nie, i wida po  ilo禼i wi昕眂ych w te telewizyjne teorie kretyn體 debili u nas jest  bardzo du縪, jak to m體i szczaj im w oczy a oni nadal twierdz 縠  deszcz pada.

Na 砮b to ci rzeczywi禼ie pad硂, ale to nie by deszcz.
--
stevep
-- -- -
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2014-07-21 10:16:40
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 09:34, xantiros pisze:
 Putin wyda艂 rozkaz zaj臋cia Krymu

Masz jakie艣 dowody na to, ze wyda艂 taki rozkaz tym bardziej, 偶e Rosja nie zaj臋艂a Krymu.

A najlepsze jest to i偶 separaty艣ci tym zestrzeleniem samolotu spalili
ca艂y plan Putina w sprawie wprowadzenia wojsk "pokojowych".

Masz jako艣 dow贸d, 偶e to separaty艣ci i 偶e zestrzelili?


Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2014-07-21 10:43:05
Autor: xantiros
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 10:16, WW pisze:
W dniu 2014-07-21 09:34, xantiros pisze:
 Putin wyda艂 rozkaz zaj臋cia Krymu

Masz jakie艣 dowody na to, ze wyda艂 taki rozkaz tym bardziej, 偶e Rosja
nie zaj臋艂a Krymu.


Sam si臋 przyzna艂 na wizji, no ale to by艂a rozmowa z dziennikarzami, wi臋c mo偶na uzna膰 i偶 to nie dow贸d.

A najlepsze jest to i偶 separaty艣ci tym zestrzeleniem samolotu spalili
ca艂y plan Putina w sprawie wprowadzenia wojsk "pokojowych".

Masz jako艣 dow贸d, 偶e to separaty艣ci i 偶e zestrzelili?


Ja nie mam dowodu, ale Ukrai艅cy maj膮, hameryka艅ce maj膮.

Data: 2014-07-21 10:52:29
Autor: Lord Donald
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
Ja nie mam dowodu, ale Ukrai艅cy maj膮, hameryka艅ce maj膮.

No oczywiste, maj膮 nawet my艣liwca z kt贸rego strzelano, namalowali na nim 300 kresek, nikt nie zapomni po艣wi臋cenia tym 300 osobom w jedynej s艂usznej sprawie jakie jest niesienie 艂adu i porz膮dku przez USA na ca艂ym 艣wiecie, dzi臋ki po艣wi臋ceniu 300 mog膮 zwalcza膰 niewdzi臋cznych terroryst贸w na ich w艂asnych ziemiach, typowy nazistowski model prowadzenia wojny przez USA.

Data: 2014-07-21 12:23:42
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 10:43, xantiros pisze:


Ja nie mam dowodu, ale Ukrai艅cy maj膮, hameryka艅ce maj膮.

Takie jak bomb atomow膮 Saddama?
Gratuluje pewno艣ci 藕r贸d艂a.
Ukrai艅cy - ciekawe jaki?


Pozdrawiam
WW

鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.
Wyspia艅ski.

Data: 2014-07-22 10:19:58
Autor: xantiros
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 12:23, WW pisze:
W dniu 2014-07-21 10:43, xantiros pisze:


Ja nie mam dowodu, ale Ukrai艅cy maj膮, hameryka艅ce maj膮.

Takie jak bomb atomow膮 Saddama?

Spytaj Kurd贸w o to czy saddam mia艂 bro艅 gazow膮 i j膮 stosowa艂, najlepiej tych zagazowanych.

Gratuluje pewno艣ci 藕r贸d艂a.

Tak samo pewne jak twoje 藕r贸d艂o.

Data: 2014-07-22 10:36:46
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-22 10:19, xantiros pisze:
W dniu 2014-07-21 12:23, WW pisze:
W dniu 2014-07-21 10:43, xantiros pisze:


Ja nie mam dowodu, ale Ukrai艅cy maj膮, hameryka艅ce maj膮.

Takie jak bomb atomow膮 Saddama?

Spytaj Kurd贸w o to czy saddam mia艂 bro艅 gazow膮 i j膮 stosowa艂, najlepiej
tych zagazowanych.

Rozmawiamy o dw贸ch ro偶nych sprawach.
Ja na przyk艂adzie twierdzenia CIA, 偶e Saddam ma bro艅 atomow膮, stara艂em si臋 wykaza膰, 偶e CIA czasem si臋 myli. Tak wi臋c twierdzenie CIA nie mo偶e by膰 brane jako dow贸d.
Tylko tyle i a偶 tyle.

Co i gdzie Saddam zastosowa艂, to inna sprawa, ale nie dotyczy tego tematu.


Gratuluje pewno艣ci 藕r贸d艂a.

Tak samo pewne jak twoje 藕r贸d艂o.

A moje to jakie?
Ja jak na razie zadaje tylko pytania l臋gn膮ce si臋 w mojej g艂owie.


Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Data: 2014-07-22 09:04:28
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik WW wuwu0@vp.pl ...

Gratuluje pewno禼i 紃骴砤.

Tak samo pewne jak twoje 紃骴硂.

A moje to jakie?
Ja jak na razie zadaje tylko pytania l阦n眂e si w mojej g硂wie.

No to moze rzeczywiscie zacznijmy od tego: jakie sa twoje poglady czy przeknania na to, co sie stalo.
Bo na razie to jestes tylko malkontentem, ktory na kazdy argument wymysla ma硂 znacz眂e bzdety typu:
- CIA jest niewiarygodne bo gdzies tam sie pomyli硂.
- amerykanie sa niewiaroygodni, bo juz raz mijali sie z prawda.

Ale jakos nie widze w Twoich s硂wach symetrii dotycz眂ej r體nie ochoczego podwazania wiarygodnosci Rosjan... A tu do zarzucenia jest duzo, duzo wiecej...

Data: 2014-07-22 11:55:01
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-22 11:04, Budzik pisze:
U偶ytkownik WW wuwu0@vp.pl ...

Gratuluje pewno艣ci 藕r贸d艂a.

Tak samo pewne jak twoje 藕r贸d艂o.

A moje to jakie?
Ja jak na razie zadaje tylko pytania l臋gn膮ce si臋 w mojej g艂owie.

No to moze rzeczywiscie zacznijmy od tego: jakie sa twoje poglady czy
przeknania na to, co sie stalo.
Bo na razie to jestes tylko malkontentem, ktory na kazdy argument wymysla
ma艂o znacz膮ce bzdety typu:
- CIA jest niewiarygodne bo gdzies tam sie pomyli艂o.
- amerykanie sa niewiaroygodni, bo juz raz mijali sie z prawda.

Wcale nie raz.


Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Data: 2014-07-22 11:44:37
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik WW wuwu0@vp.pl ...

Gratuluje pewno禼i 紃骴砤.

Tak samo pewne jak twoje 紃骴硂.

A moje to jakie?
Ja jak na razie zadaje tylko pytania l阦n眂e si w mojej g硂wie.

No to moze rzeczywiscie zacznijmy od tego: jakie sa twoje poglady czy
przeknania na to, co sie stalo.
Bo na razie to jestes tylko malkontentem, ktory na kazdy argument
wymysla ma硂 znacz眂e bzdety typu:
- CIA jest niewiarygodne bo gdzies tam sie pomyli硂.
- amerykanie sa niewiaroygodni, bo juz raz mijali sie z prawda.

Wcale nie raz.

Ok. Czepi砮s se s丑wka.
A merytorycznie do ca硂sci mog砨ys sie odniesc?

Data: 2014-07-22 14:28:45
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-22 13:44, Budzik pisze:
U偶ytkownik WW wuwu0@vp.pl ...

Gratuluje pewno艣ci 藕r贸d艂a.

Tak samo pewne jak twoje 藕r贸d艂o.

A moje to jakie?
Ja jak na razie zadaje tylko pytania l臋gn膮ce si臋 w mojej g艂owie.

No to moze rzeczywiscie zacznijmy od tego: jakie sa twoje poglady czy
przeknania na to, co sie stalo.
Bo na razie to jestes tylko malkontentem, ktory na kazdy argument
wymysla ma艂o znacz膮ce bzdety typu:
- CIA jest niewiarygodne bo gdzies tam sie pomyli艂o.
- amerykanie sa niewiaroygodni, bo juz raz mijali sie z prawda.

Wcale nie raz.

Ok. Czepi艂es se s艂贸wka.

Niezupe艂nie. Wszak tylko s艂owa, tak przez ciebie uwa偶anej za wiarygodn膮 CIA, sta艂y si臋 podstawa do oskar偶e艅 Rosji o celowe zestrzelenie samolotu pasa偶erskiego.
S艂owa, co warto podkre艣li膰, nie poparte 偶adnymi dowodami!
Zatem s艂owa s膮 wa偶ne.

A merytorycznie do ca艂osci mog艂bys sie odniesc?


Ch臋tnie.
Jak tylko napiszesz co艣 merytorycznego.


Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Data: 2014-07-23 12:02:33
Autor: xantiros
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-22 14:28, WW pisze:
W dniu 2014-07-22 13:44, Budzik pisze:
U偶ytkownik WW wuwu0@vp.pl ...

Gratuluje pewno艣ci 藕r贸d艂a.

Tak samo pewne jak twoje 藕r贸d艂o.

A moje to jakie?
Ja jak na razie zadaje tylko pytania l臋gn膮ce si臋 w mojej g艂owie.

No to moze rzeczywiscie zacznijmy od tego: jakie sa twoje poglady czy
przeknania na to, co sie stalo.
Bo na razie to jestes tylko malkontentem, ktory na kazdy argument
wymysla ma艂o znacz膮ce bzdety typu:
- CIA jest niewiarygodne bo gdzies tam sie pomyli艂o.
- amerykanie sa niewiaroygodni, bo juz raz mijali sie z prawda.

Wcale nie raz.

Ok. Czepi艂es se s艂贸wka.

Niezupe艂nie. Wszak tylko s艂owa, tak przez ciebie uwa偶anej za wiarygodn膮
CIA, sta艂y si臋 podstawa do oskar偶e艅 Rosji o celowe zestrzelenie samolotu
pasa偶erskiego.

widzisz i celowo naci膮gasz jakie艣 wydumane fakty, ka偶dy tr膮bi i偶 zestrzelenie samolotu to efekt pomy艂ki "separatyst贸w" a nie celowe dzia艂anie, USA tylko wykazuje sk膮d rakieta zosta艂a wystrzelona oraz jaki by艂 jej typ. A ju偶 sami spece od militari贸w m贸wi膮 i偶 systemu "BUK" nie obs艂u偶膮 amatorzy bez przeszkolenia, i na sam koniec mo偶na stwierdzi膰 i偶 putin tym razem nie wstawi bajki i偶 taki zestaw kupisz w sklepie surviwalowym.

Data: 2014-07-23 12:56:49
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-23 12:02, xantiros pisze:

widzisz i celowo naci膮gasz jakie艣 wydumane fakty, ka偶dy tr膮bi i偶
zestrzelenie samolotu to efekt pomy艂ki "separatyst贸w" a nie celowe
dzia艂anie,

Masz jaki艣 dow贸d, 偶e to "separaty艣ci a nie wojska wierne puczystom z Kijowa?

USA tylko wykazuje sk膮d rakieta zosta艂a wystrzelona oraz jaki
by艂 jej typ.

Nie wskazuje, tylko m贸wi, 偶e wie.
Ale brak dowod贸w a "pomy艂ki" ich wywiadu to nie jednostkowa sprawa.

A ju偶 sami spece od militari贸w m贸wi膮 i偶 systemu "BUK" nie
obs艂u偶膮 amatorzy bez przeszkolenia,

Ci sami spece, co wykryli ze 100% pewno艣ci膮 bro艅 atomowa Saddama?

i na sam koniec mo偶na stwierdzi膰 i偶
putin tym razem nie wstawi bajki i偶 taki zestaw kupisz w sklepie
surviwalowym.

W tej sprawi wa偶ne s膮 fakty.
Na razie bezsporny fakt jest jeden!
Rozbi艂 si臋 samolot pasa偶erski, przelatuj膮cy nad terenami wojny domowej.
To jedyne uprawnione twierdzenie!
Reszta, to propaganda USA i Kijowa.


Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Data: 2014-07-23 13:11:01
Autor: xantiros
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-23 12:56, WW pisze:
W dniu 2014-07-23 12:02, xantiros pisze:

widzisz i celowo naci膮gasz jakie艣 wydumane fakty, ka偶dy tr膮bi i偶
zestrzelenie samolotu to efekt pomy艂ki "separatyst贸w" a nie celowe
dzia艂anie,

Masz jaki艣 dow贸d, 偶e to "separaty艣ci a nie wojska wierne puczystom z
Kijowa?


Tak, sami Putin go potwierdzi艂.

USA tylko wykazuje sk膮d rakieta zosta艂a wystrzelona oraz jaki
by艂 jej typ.

Nie wskazuje, tylko m贸wi, 偶e wie.
Ale brak dowod贸w a "pomy艂ki" ich wywiadu to nie jednostkowa sprawa.


Jak maj膮 fotki z satelity to o jakiej pomy艂ce m贸wisz.

A ju偶 sami spece od militari贸w m贸wi膮 i偶 systemu "BUK" nie
obs艂u偶膮 amatorzy bez przeszkolenia,

Ci sami spece, co wykryli ze 100% pewno艣ci膮 bro艅 atomowa Saddama?

Nie, z sklepu mi臋snego.

i na sam koniec mo偶na stwierdzi膰 i偶
putin tym razem nie wstawi bajki i偶 taki zestaw kupisz w sklepie
surviwalowym.

W tej sprawi wa偶ne s膮 fakty.
Na razie bezsporny fakt jest jeden!
Rozbi艂 si臋 samolot pasa偶erski, przelatuj膮cy nad terenami wojny domowej.
To jedyne uprawnione twierdzenie!
Reszta, to propaganda USA i Kijowa.

Na razie bezspornym faktem jest to i偶 Putin/Rosja k艂ama艂a w sprawie Krymu - s艂ynne zielone ludziki, tak samo mo偶na za艂o偶y膰 i偶 k艂amie teraz.

Data: 2014-07-23 14:54:41
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-23 13:11, xantiros pisze:
W dniu 2014-07-23 12:56, WW pisze:
W dniu 2014-07-23 12:02, xantiros pisze:

widzisz i celowo naci膮gasz jakie艣 wydumane fakty, ka偶dy tr膮bi i偶
zestrzelenie samolotu to efekt pomy艂ki "separatyst贸w" a nie celowe
dzia艂anie,

Masz jaki艣 dow贸d, 偶e to "separaty艣ci a nie wojska wierne puczystom z
Kijowa?


Tak, sami Putin go potwierdzi艂.

Gdzie i kiedy i dok艂adnie co powiedzia艂?
Nasze media nader cz臋sto przekr臋caj膮 s艂owa Rosjan.


Jak maj膮 fotki z satelity to o jakiej pomy艂ce m贸wisz.

Widzia艂e艣 je?
Badali je inni, nieameryka艅scy fachowcy?
Nadal mamy wierzy膰 s艂owom Amerykan贸w?



W tej sprawi wa偶ne s膮 fakty.
Na razie bezsporny fakt jest jeden!
Rozbi艂 si臋 samolot pasa偶erski, przelatuj膮cy nad terenami wojny domowej.
To jedyne uprawnione twierdzenie!
Reszta, to propaganda USA i Kijowa.

Na razie bezspornym faktem jest to i偶 Putin/Rosja k艂ama艂a w sprawie
Krymu - s艂ynne zielone ludziki, tak samo mo偶na za艂o偶y膰 i偶 k艂amie teraz.

Tak jak i Poroszenko, twierdz膮c, 偶e cia艂a ofiar s膮 wywo偶one, a tymczasem odliczy艂y si臋 wszystkie.
呕aden z nich, jako polityk nie m贸wi prawdy.
Dlatego rozs膮dny cz艂owiek opiera swoje zdanie na faktach.
G艂upi, bezmy艣lnie powtarza tezy propagandy.
Poniewa偶 jedynym faktem jest rozbicie samolotu, to m膮dry cz艂owiek wstrzyma si臋 z rzucaniem oskar偶e艅 do czasu zako艅czenia prac komisji a g艂upi lub nieuczciwy, od razu zacznie rzuca膰 oskar偶enia i ferowa膰 wyroki.
Sam wybierz stron臋.

Dla mnie EOT


Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Data: 2014-07-23 23:07:52
Autor: xantiros
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-23 14:54, WW pisze:

Masz jaki艣 dow贸d, 偶e to "separaty艣ci a nie wojska wierne puczystom z
Kijowa?


Tak, sami Putin go potwierdzi艂.

Gdzie i kiedy i dok艂adnie co powiedzia艂?
Nasze media nader cz臋sto przekr臋caj膮 s艂owa Rosjan.


[.....]


Dla mnie EOT


Skoro koniec, to po co ynteligencie stawiasz pytania?

Data: 2014-07-22 17:00:45
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik WW wuwu0@vp.pl ...

Ch阾nie.
Jak tylko napiszesz co merytorycznego.

ale ja pyta砮m o Twoje pogl眃y?
Oczekujesz w tym temacie mojej merytorycznej wypoweidzi?
Schizofrenia?

Data: 2014-07-22 04:55:05
Autor: stevep
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpie?
W dniu .07.2014 o 10:16 WW <wuwu0@vp.pl> pisze:

W dniu 2014-07-21 09:34, xantiros pisze:
 Putin wyda艂 rozkaz zaj臋cia Krymu

Masz jakie艣 dowody na to, ze wyda艂 taki rozkaz tym bardziej, 偶e Rosja  nie zaj臋艂a Krymu.

A najlepsze jest to i偶 separaty艣ci tym zestrzeleniem samolotu spalili
ca艂y plan Putina w sprawie wprowadzenia wojsk "pokojowych".

Masz jako艣 dow贸d, 偶e to separaty艣ci i 偶e zestrzelili?


Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.


Ty pewnie jeszcze wierzysz w Niemc贸w w Katyniu.
--
stevep
-- -- -
U偶ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2014-07-21 09:39:20
Autor: Lord Donald
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
Taki jest koszt bycia pot臋偶nym pa艅stwem, wszyscy by chcieli co艣 z niego u czkn膮膰, ale s膮 za mali dlatego ograniczaj膮 si臋 jedynie do szczekania jak skopane psy, Putinowi nie mo偶e si臋 sko艅czy膰 cierpliwo艣膰 bo wtedy by艂 by do niczego przyw贸dc膮. A po za tym co mog膮 mu zrobi膰 cofn膮 Ruskim wizy, a my Polacy tacy przyjaciele USA, i polak jedyny z UE jak pis goniony jest na przej艣ciach granicznych, gdzie nasze wizy za ten s艂u偶alczy, tak zwany mu偶y艅ski stosunek do USA, niech se USA te wizy w d... wsadzi, razem ze swoim zasranym narodem

Data: 2014-07-21 10:56:48
Autor: leming.show
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
 Prawdopodobne zestrzelenie malezyjskiego samolotu nad Ukrain wstrz眘n瓿o 秝iatow opini publiczn, dzi阫i czemu bezcenny Izrael mo縠 doko馽zy t硊mienie powstania w getcie w Strefie Gazy bez ryzyka 禼i眊ni阠ia na siebie g硂s體 pot阷ienia. Od razu wida, 縠 nie ma tego z砮go, co by na dobre nie wysz硂. Po drugie - dzisiaj mo縩a powiedzie jedno - 縠 S硊縝a Bezpieki Ukrainy by砤 do tej katastrofy znacznie lepiej przygotowana, ni ruska FSB, a nawet - GRU. Prezydent Petro Poroszenko nawet bez dost阷u do miejsca katastrofy od razu wiedzia, 縠 samolot zosta zestrzelony przez "terroryst體", a SBU natychmiast zaprezentowa砤 秝iatu dowody w postaci nagranych rozm體 separatyst體, kt髍ych zidentyfikowa砤 nawet z nazwiska. Tymczasem zimny rosyjski czekista Putin pocz眛kowo by najwyra糿iej zdezorientowany i dopiero stopniowo odzyskiwa kontenans. Od razu wida, 縠 Ukrai馽ami musieli zaopiekowa si pierwszorz阣ni fachowcy.

Wreszcie - co szczeg髄nie przyda si poprzebieranym za dziennikarzy konfidentom zatrudnionym w niezale縩ych mediach g丑wnego nurtu - mamy znakomit ilustracj, jak dzia砤j m眃ro禼i etapu. Na obecnym etapie nie tylko nie ufamy MAK-owi, ale kwestionujemy jego kompetencje w wyja秐ianiu przyczyn katastrof lotniczych. Tymczasem w kwietniu 2010 roku by inny etap, na kt髍ym obowi眤ywa硑 inne m眃ro禼i - 縠 mianowicie MAK jest nie tylko kompetentny, ale i prawdom體ny. I w odniesieniu do wydarze dzisiejszych obowi眤uj m眃ro禼i obecnego etapu, podczas gdy w odniesieniu do wydarze z roku 2010 obowi眤uj m眃ro禼i etapu 體czesnego. Na tym zawis砤 nie tylko reputacja prezydenta Komorowskiego i rz眃u premiera Tuska, ale r體nie - zespo硊 pana doktora Macieja Laska - zwanego Laskiem Smole駍kim.
http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3162

Data: 2014-07-22 08:10:54
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 19:56, leming.show@gmail.com pisze:
  Prawdopodobne zestrzelenie malezyjskiego samolotu nad Ukrain膮 wstrz膮sn臋艂o 艣wiatow膮 opini膮 publiczn膮, dzi臋ki czemu bezcenny Izrael mo偶e doko艅czy膰 t艂umienie powstania w getcie w Strefie Gazy bez ryzyka 艣ci膮gni臋cia na siebie g艂os贸w pot臋pienia.


Ten trop, jak ka偶dy, nale偶y sprawdzi膰. Zaiste, wielce to fortunna okoliczno艣膰 dla Izraela.
Zgodnie z zasada - Is fecit cui prodest - Rosja  nie powinna by膰 oskar偶ana bez dowod贸w.
Wszechwiedza prezydenta Poroszenki i jego ewidentne k艂amstwo - oskar偶anie o wywo偶enie cz臋艣ci i cia艂 a znalaz艂y si臋 wszystkie - daj膮 do my艣lenia.
Jak jeszcze si臋 oka偶e, 偶e rakieta podlecia艂a od ty艂u, to .....


Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Data: 2014-07-21 11:00:52
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik WW wuwu0@vp.pl ...

Pe砮n podziw budzi cierpliwo禼i i wyrozumia硂舵 prezydenta Putina w obliczu bezpodstawnego ataku USA i jej s硊gus體.

Podziw?
Smiech i owszem ale podziw?
S硑sza砮s  w ogole t硊maczenia Putina?

Najpierw Zach骴 domaga si od prezydenta Putina, aby nie ingerowa w spraw wojny domowej na Ukrainie, a zaraz potem, ten sam Zach骴, domaga si od niego, aby zakaza lub nakaza co jednej ze stron.

kiedy to jedno i to samo.
Nie wtracanie sie w sprawy Ukrainy to dla Putina r體noznaczne z wycofaniem swoich wojsk, kt髍e nieoficjalnie sie tam znajduja i zatrzymanie ich wspomagania.

Mo縠 ten zach骴 na co si jednak zdecyduje?

W sprawie katastrofy nie udowodniono, 縠 to by砤 rakieta, nie udowodniono kto j wystrzeli, nie udowodniono kto wyda rozkaz, ale prezydent Putin zosta ju os眃zony i skazany.
Bez jakichkolwiek dowod體!

Straszne.
Nie chcesz wiedziec, wiec nic nie wiesz.
no po ptostu zamkna砮s oczy i tupiesz n髗kami.
nie bol jeszcze?

Ciekawe, na ile jaszcze starczy mu cierpliwo禼i?
Oby mu starczy硂, to jest obecnie najwa縩iejsza sprawa do Polski.

Ty sie juz nie martw - odreaguje tak czy inaczej.

Data: 2014-07-21 18:13:13
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 13:00, Budzik pisze:

S艂ysza艂es  w ogole t艂umaczenia Putina?

No jak to, to nasza "obiektywna" prasa i TV nie podaje wypowiedzi obu stron?

kiedy to jedno i to samo.

Zechcesz to wyja艣ni膰?
To ma si臋 wtr膮caj膮c i jednocze艣nie nie wtr膮ca膰???
Ja tego nie pojmuje.
Chenie si臋 czego艣 naucz臋.


Nie chcesz wiedziec, wiec nic nie wiesz.
no po ptostu zamkna艂es oczy i tupiesz n贸zkami.
nie bol膮 jeszcze?

A Ty je zobaczy艂e艣?
Zechciej wyja艣ni膰 gdzie i kiedy?

Ciekawe, na ile jaszcze starczy mu cierpliwo艣ci?
Oby mu starczy艂o, to jest obecnie najwa偶niejsza sprawa do Polski.

Ty sie juz nie martw

A co b臋dzie jak wy艂膮cza pr膮d i zamkn膮 stacje benzynowe.
Kartki na paliwo ju偶 by艂y.

  - odreaguje tak czy inaczej.


Durnie mog膮 si臋 nie martwi膰, bo im wszystko jedno. Ale ludzi normalnych martwi, 偶e  USA pcha Polsk臋 do konfrontacji z mocarstwem, najwi臋kszym i jedynym dostawc膮 paliwa i jednym z najwi臋kszych odbiorc贸w naszej produkcji, zw艂aszcza rolnej.


Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Data: 2014-07-21 17:16:56
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik WW wuwu0@vp.pl ...

S硑sza砮s  w ogole t硊maczenia Putina?

No jak to, to nasza "obiektywna" prasa i TV nie podaje wypowiedzi obu
stron?
Podaje.
Pytam, czy s硑sza砮s?

kiedy to jedno i to samo.

Zechcesz to wyja秐i?
To ma si wtr眂aj眂 i jednocze秐ie nie wtr眂a???
Ja tego nie pojmuje.
Chenie si czego naucz.

Ale przeciez ja to wyja秐i砮m w teksice ktory wyci背es....

Nie chcesz wiedziec, wiec nic nie wiesz.
no po ptostu zamkna砮s oczy i tupiesz n髗kami.
nie bol jeszcze?

A Ty je zobaczy砮?
Zechciej wyja秐i gdzie i kiedy?

Ponownie?
Ca硑 ci眊 przyczynowo skutkowy?
Wszystko to co wiemy?
A kt髍e fakty i wydarzenia do Ciebie dotar硑?
To podpowiem tylko te pozosta砮.

Ciekawe, na ile jaszcze starczy mu cierpliwo禼i?
Oby mu starczy硂, to jest obecnie najwa縩iejsza sprawa do Polski.

Ty sie juz nie martw

A co b阣zie jak wy潮cza pr眃 i zamkn stacje benzynowe.
Kartki na paliwo ju by硑.

ROTFL
Znaczy b阣zie podcina ga潮 na kt髍ej siedzi?
Odwa縩ie...

  - odreaguje tak czy inaczej.

Durnie mog si nie martwi, bo im wszystko jedno. Ale ludzi
normalnych martwi, 縠  USA pcha Polsk do konfrontacji z mocarstwem,
najwi阫szym i jedynym dostawc paliwa i jednym z najwi阫szych
odbiorc體 naszej produkcji, zw砤szcza rolnej.

Duzym ale nie najwiekszym odbiorc.
Niemniej rozumiem ze proponujesz drog holendersk, kt髍zy to te ze wzgl阣u na interesy gospodarcze byli bardzo przeciwni wszelkim dzia砤niom sankcyjnym wobec Rosji...?

I nie chodzi o to, ze komus jest wszystko jedno.
Pytanie, co jest mniejszym z砮m...

Data: 2014-07-21 19:37:04
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 19:16, Budzik pisze:
U偶ytkownik WW wuwu0@vp.pl ...

S艂ysza艂es  w ogole t艂umaczenia Putina?

No jak to, to nasza "obiektywna" prasa i TV nie podaje wypowiedzi obu
stron?

Podaje.
Pytam, czy s艂ysza艂es?

Ja tak, ale "Zach贸d" chyba nie.


kiedy to jedno i to samo.

Zechcesz to wyja艣ni膰?
To ma si臋 wtr膮caj膮c i jednocze艣nie nie wtr膮ca膰???
Ja tego nie pojmuje.
Chenie si臋 czego艣 naucz臋.

Ale przeciez ja to wyja艣ni艂em w teksice ktory wyci膮艂es....

Doprawdy?
cytuje.
"kiedy to jedno i to samo.
Nie wtracanie sie w sprawy Ukrainy to dla Putina r贸wnoznaczne z wycofaniem
swoich wojsk, kt贸re nieoficjalnie sie tam znajduja i zatrzymanie ich
wspomagania".

Jakie oddzia艂u armii Rosyjskiej znajduj膮 si臋 na terytorium republiki Donieckiej?


Nie chcesz wiedziec, wiec nic nie wiesz.
no po ptostu zamkna艂es oczy i tupiesz n贸zkami.
nie bol膮 jeszcze?

A Ty je zobaczy艂e艣?
Zechciej wyja艣ni膰 gdzie i kiedy?

Ponownie?
Ca艂y ci膮g przyczynowo skutkowy?
Wszystko to co wiemy?

A co wiemy naprawd臋?

Poroszenko wzywa艂 Zach贸d do zmuszenia prezydenta Putina, aby zakaza艂 "separatystom": wywozi膰 zw艂oki i cz臋艣ci samolotu nie wiadomo gdzie. Oczywi艣cie, aby ukry膰 co艣!
Dzi艣 okaza艂o si臋, 偶e wszystkie 298 cia艂 si臋 znalaz艂o i jest do dyspozycji komisji mi臋dzynarodowej!!!!.
CUD!!!
Nadal mam wierzysz Poroszence?

USA twierdzi, 偶e wie, sk膮d wystrzelono rakiet臋.
Twierdzili te偶, 偶e Saddam mia艂 bro艅 atomow膮.
Nadal mam im wierzy膰?

"Z艂odziej tylko raz przez wie艣 przejdzie".

Duzym ale nie najwiekszym odbiorc膮.

Sta膰 nas na strat臋 jakiegokolwiek?
Ju偶 p艂acimy za paliwo najdro偶ej ze wszystkich odbiorc贸w.
Ruroci膮g zaopatruj膮cy Zach贸d omija Polsk臋
Nadal nie wyci膮gasz wniosk贸w?


Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Data: 2014-07-21 18:01:02
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik WW wuwu0@vp.pl ...

S硑sza砮s  w ogole t硊maczenia Putina?

No jak to, to nasza "obiektywna" prasa i TV nie podaje wypowiedzi
obu stron?

Podaje.
Pytam, czy s硑sza砮s?

Ja tak, ale "Zach骴" chyba nie.

Kazdy kto s硑sza, mo縠 wyci眊n辨 w砤sne wnioski.

kiedy to jedno i to samo.

Zechcesz to wyja秐i?
To ma si wtr眂aj眂 i jednocze秐ie nie wtr眂a???
Ja tego nie pojmuje.
Chenie si czego naucz.

Ale przeciez ja to wyja秐i砮m w teksice ktory wyci背es....

Doprawdy?
cytuje.
"kiedy to jedno i to samo.
Nie wtracanie sie w sprawy Ukrainy to dla Putina r體noznaczne z
wycofaniem swoich wojsk, kt髍e nieoficjalnie sie tam znajduja i
zatrzymanie ich wspomagania".

Jakie oddzia硊 armii Rosyjskiej znajduj si na terytorium republiki Donieckiej?

Oficjalnie? Zadne. Na Krymie tez nie by硂 zadnych...
Nieoficjalnie? Zwr骳 uwage, komu raportuj bojownicy...

Nie chcesz wiedziec, wiec nic nie wiesz.
no po ptostu zamkna砮s oczy i tupiesz n髗kami.
nie bol jeszcze?

A Ty je zobaczy砮?
Zechciej wyja秐i gdzie i kiedy?

Ponownie?
Ca硑 ci眊 przyczynowo skutkowy?
Wszystko to co wiemy?

A co wiemy naprawd?

Bardzo wiele wiemy.
 
Poroszenko wzywa Zach骴 do zmuszenia prezydenta Putina, aby zakaza "separatystom": wywozi zw硂ki i cz甓ci samolotu nie wiadomo gdzie. Oczywi禼ie, aby ukry co!
Dzi okaza硂 si, 縠 wszystkie 298 cia si znalaz硂 i jest do dyspozycji komisji mi阣zynarodowej!!!!.
CUD!!!
Nadal mam wierzysz Poroszence?

Wow, a dlaczego nie od razu? Ale zw硂ki si rozk砤daja, skrzynek nie ma, miejsce katastrofy przeryte...
Chcesz mi wm體i, 縠 separatysci nie znale糽i skrzynek? Bys moze r體niez fragment體 rakiety...
Co robili tam przez te kilka dni?

USA twierdzi, 縠 wie, sk眃 wystrzelono rakiet.
Twierdzili te, 縠 Saddam mia bro atomow.
Nadal mam im wierzy?

Nie musisz.
Jest wiele innych danych.
Ale jak chcesz nie wierzyc wszystkim co przynajmniej raz sk砤mali, to sk眃 wiara w Putina?

"Z硂dziej tylko raz przez wie przejdzie".

Duzym ale nie najwiekszym odbiorc.

Sta nas na strat jakiegokolwiek?
Ju p砤cimy za paliwo najdro縠j ze wszystkich odbiorc體.
Ruroci眊 zaopatruj眂y Zach骴 omija Polsk
Nadal nie wyci眊asz wniosk體?

A jakiez te wnioski? Wszystko to o czym piszesz mia硂 miejsce pomimo naszej bardzo prorosyjskiej postawy...
to nie jest tak, ze polska zamyka砤 si na Rosje.
to jest tak, ze obecnie Rosja zamyka si na cywilizowan cz甓 秝iata...

Data: 2014-07-21 20:26:17
Autor: boukun
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA371C99B08B09budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Dzi okaza硂 si, 縠 wszystkie 298 cia si znalaz硂 i jest do
dyspozycji komisji mi阣zynarodowej!!!!.
CUD!!!
Nadal mam wierzysz Poroszence?

Wow, a dlaczego nie od razu?
Ale zw硂ki si rozk砤daja, skrzynek nie ma, miejsce katastrofy przeryte...

Wow, tam jest wojna i to wywo砤na przez Ukrain... Chcia砨y, 縠by od razu republika doniecka si podda砤 Ukrainie?
Po co by砤 ta prymitywna gadka jeszcze wczoraj przez ukrai馽體 i polskoj阠yczne pieski w tv?

boukun

Data: 2014-07-21 19:56:25
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Dzi okaza硂 si, 縠 wszystkie 298 cia si znalaz硂 i jest do
dyspozycji komisji mi阣zynarodowej!!!!.
CUD!!!
Nadal mam wierzysz Poroszence?

Wow, a dlaczego nie od razu?
Ale zw硂ki si rozk砤daja, skrzynek nie ma, miejsce katastrofy
przeryte...

Wow, tam jest wojna i to wywo砤na przez Ukrain...

Sam jestes wywo砤ny przez Ukrain.
Nic dziwnego, 縠 Ukraina broni w砤snych granic.

Chcia砨y, 縠by od
razu republika doniecka si podda砤 Ukrainie?

Republika Doniecka?
A c罂 to za tw髍? To to, co Putin wymysli, zeby nie stracic wp硑w體 na Ukrainie?

Po co by砤 ta prymitywna gadka jeszcze wczoraj przez ukrai馽體 i polskoj阠yczne pieski w tv?

Trudno powiedzie, co maszn a my秎i.

Data: 2014-07-21 22:17:52
Autor: boukun
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA371D6A453F1Ebudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Dzi okaza硂 si, 縠 wszystkie 298 cia si znalaz硂 i jest do
dyspozycji komisji mi阣zynarodowej!!!!.
CUD!!!
Nadal mam wierzysz Poroszence?

Wow, a dlaczego nie od razu?
Ale zw硂ki si rozk砤daja, skrzynek nie ma, miejsce katastrofy
przeryte...

Wow, tam jest wojna i to wywo砤na przez Ukrain...

Sam jestes wywo砤ny przez Ukrain.
Nic dziwnego, 縠 Ukraina broni w砤snych granic.

Broni, a napada, to jest r罂nica. Jak do tej pory, to napadli na autonomiczn republik donieck i morduj ludzi, w tym cywil體. To jest zbrodnia wojenna, a nie obrona granic...


Chcia砨y, 縠by od
razu republika doniecka si podda砤 Ukrainie?

Republika Doniecka?
A c罂 to za tw髍? To to, co Putin wymysli, zeby nie stracic wp硑w體 na
Ukrainie?

Ludzie tam mieszkaj眂y dokonali wyboru, a prawo cz硂wieka do samostanowienia jest najwi阫szym prawem cz硂wieka i nale縴 je poszanowa.
Ukrai馽y napadli na ludzi, kt髍zy postanowilini舵 oddzieln drog i dokonuj rzezi, jak na Wo硑niu...

boukun

Data: 2014-07-21 21:08:41
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Sam jestes wywo砤ny przez Ukrain.
Nic dziwnego, 縠 Ukraina broni w砤snych granic.

Broni, a napada, to jest r罂nica. Jak do tej pory, to napadli na autonomiczn republik donieck i morduj ludzi, w tym cywil體. To
jest zbrodnia wojenna, a nie obrona granic...

A sk眃 sie ta republika wzie砤?

Chcia砨y, 縠by od
razu republika doniecka si podda砤 Ukrainie?

Republika Doniecka?
A c罂 to za tw髍? To to, co Putin wymysli, zeby nie stracic wp硑w體
na Ukrainie?

Ludzie tam mieszkaj眂y dokonali wyboru, a prawo cz硂wieka do
samostanowienia jest najwi阫szym prawem cz硂wieka i nale縴 je
poszanowa. Ukrai馽y napadli na ludzi, kt髍zy postanowilini舵
oddzieln drog i dokonuj rzezi, jak na Wo硑niu...

Przepraszam, ale juz dyskutowa砮m z Twoimi pogl眃ami na temat tego wolnego referendum pod karabinami z wype硁ionymi kartami przewo縪nymi przed referendum.

Data: 2014-07-21 23:50:51
Autor: boukun
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA371EB0AED37Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Sam jestes wywo砤ny przez Ukrain.
Nic dziwnego, 縠 Ukraina broni w砤snych granic.

Broni, a napada, to jest r罂nica. Jak do tej pory, to napadli na
autonomiczn republik donieck i morduj ludzi, w tym cywil體. To
jest zbrodnia wojenna, a nie obrona granic...

A sk眃 sie ta republika wzie砤?

Noworosija, jak zwa, tak zwal...


Chcia砨y, 縠by od
razu republika doniecka si podda砤 Ukrainie?

Republika Doniecka?
A c罂 to za tw髍? To to, co Putin wymysli, zeby nie stracic wp硑w體
na Ukrainie?

Ludzie tam mieszkaj眂y dokonali wyboru, a prawo cz硂wieka do
samostanowienia jest najwi阫szym prawem cz硂wieka i nale縴 je
poszanowa. Ukrai馽y napadli na ludzi, kt髍zy postanowilini舵
oddzieln drog i dokonuj rzezi, jak na Wo硑niu...

Przepraszam, ale juz dyskutowa砮m z Twoimi pogl眃ami na temat tego wolnego
referendum pod karabinami z wype硁ionymi kartami przewo縪nymi przed
referendum.

Tego te nie widzia砮, ale powtarzasz syjonistyczn prymitywn propagand...

boukun

Data: 2014-07-21 22:00:48
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Przepraszam, ale juz dyskutowa砮m z Twoimi pogl眃ami na temat tego
wolnego referendum pod karabinami z wype硁ionymi kartami przewo縪nymi
przed referendum.

Tego te nie widzia砮, ale powtarzasz syjonistyczn prymitywn propagand...

A nie wiedzialem ze rozmawiam z naocznym swiadkiem.
To jak bylo?

Data: 2014-07-22 00:23:12
Autor: boukun
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA371F34B2FAbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Przepraszam, ale juz dyskutowa砮m z Twoimi pogl眃ami na temat tego
wolnego referendum pod karabinami z wype硁ionymi kartami przewo縪nymi
przed referendum.

Tego te nie widzia砮, ale powtarzasz syjonistyczn prymitywn
propagand...

A nie wiedzialem ze rozmawiam z naocznym swiadkiem.
To jak bylo?

Dowiesz si, jak Ukrai馽y nie zabior Malezyjczykom czarnych skrzynek...

boukun

Data: 2014-07-22 07:40:56
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Przepraszam, ale juz dyskutowa砮m z Twoimi pogl眃ami na temat tego
wolnego referendum pod karabinami z wype硁ionymi kartami przewo縪nymi
przed referendum.

Tego te nie widzia砮, ale powtarzasz syjonistyczn prymitywn
propagand...

A nie wiedzialem ze rozmawiam z naocznym swiadkiem.
To jak bylo?

Dowiesz si, jak Ukrai馽y nie zabior Malezyjczykom czarnych skrzynek...

Czyli od Ciebie sie nie dowiem... Szkoda, naoczny swiadku...

Znowu lecisz Jarkiem? Wiem, ale nie powiem...

Data: 2014-07-22 10:38:48
Autor: boukun
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA3725C7FA6E4Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Przepraszam, ale juz dyskutowa砮m z Twoimi pogl眃ami na temat tego
wolnego referendum pod karabinami z wype硁ionymi kartami przewo縪nymi
przed referendum.

Tego te nie widzia砮, ale powtarzasz syjonistyczn prymitywn
propagand...

A nie wiedzialem ze rozmawiam z naocznym swiadkiem.
To jak bylo?

Dowiesz si, jak Ukrai馽y nie zabior Malezyjczykom czarnych skrzynek...

Czyli od Ciebie sie nie dowiem... Szkoda, naoczny swiadku...

Znowu lecisz Jarkiem? Wiem, ale nie powiem...

Od ciebie i od 縴domedi體 z Polski z pewno禼i niczego prawdziwego si nie dowiemy, wi阠 stukasz w klawiatur po pr罂ni...

boukun

Data: 2014-07-22 09:00:45
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Tego te nie widzia砮, ale powtarzasz syjonistyczn prymitywn
propagand...

A nie wiedzialem ze rozmawiam z naocznym swiadkiem.
To jak bylo?

Dowiesz si, jak Ukrai馽y nie zabior Malezyjczykom czarnych
skrzynek...
Czyli od Ciebie sie nie dowiem... Szkoda, naoczny swiadku...

Znowu lecisz Jarkiem? Wiem, ale nie powiem...

Od ciebie i od 縴domedi體 z Polski z pewno禼i niczego prawdziwego si
nie dowiemy, wi阠 stukasz w klawiatur po pr罂ni...

C罂 za piekne odwracanie kota ogonem...

Data: 2014-07-22 11:13:40
Autor: A. Filip
Kiedy wyczerpie?
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
U偶ytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Tego te偶 nie widzia艂e艣, ale powtarzasz syjonistyczn膮 prymitywn膮
propagand臋...

A nie wiedzialem ze rozmawiam z naocznym swiadkiem.
To jak bylo?

Dowiesz si臋, jak Ukrai艅cy nie zabior膮 Malezyjczykom czarnych
skrzynek...
Czyli od Ciebie sie nie dowiem... Szkoda, naoczny swiadku...

Znowu lecisz Jarkiem? Wiem, ale nie powiem...

Od ciebie i od 偶ydomedi贸w z Polski z pewno艣ci膮 niczego prawdziwego si臋
nie dowiemy, wi臋c stukasz w klawiatur臋 po pr贸偶ni...

C贸偶 za piekne odwracanie kota ogonem...

Ale tobie chodzi (wy艂膮cznie) o drugiego kota Jarka? :-)
Boukun ma _obowi膮zek_ wierzy膰 tym mediom co ty?

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Czego oczy nie widz膮, o to serce nie boli, czego uszy nie s艂ysz膮, to ich nie
oburza.  (Przys艂owie chi艅skie)

Data: 2014-07-22 11:44:37
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik A. Filip anfi@xl.wp.pl ...

Tego te nie widzia砮, ale powtarzasz syjonistyczn prymitywn
propagand...

A nie wiedzialem ze rozmawiam z naocznym swiadkiem.
To jak bylo?

Dowiesz si, jak Ukrai馽y nie zabior Malezyjczykom czarnych
skrzynek...
Czyli od Ciebie sie nie dowiem... Szkoda, naoczny swiadku...

Znowu lecisz Jarkiem? Wiem, ale nie powiem...

Od ciebie i od 縴domedi體 z Polski z pewno禼i niczego prawdziwego si
nie dowiemy, wi阠 stukasz w klawiatur po pr罂ni...

C罂 za piekne odwracanie kota ogonem...

Ale tobie chodzi (wy潮cznie) o drugiego kota Jarka? :-)
Boukun ma _obowi眤ek_ wierzy tym mediom co ty?

Nie takie by硂 pytanie.
Zarzuca ze to co ja pisze, jest tylko cytuje "syjonistyczna prymitywna propaganda".
Zeby zarzucic cos takiego, trzeba miec wiedze, jak by硂 naprawde.
Wiec tej wiedzy oczekuje.
Ale jak widac, oszczerstwa 砤two wyg砤szac, ale merytorycznej odpowiedzi doczeka si nie mog.

Data: 2014-07-22 14:10:55
Autor: boukun
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA3728B8853892budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
U縴tkownik A. Filip anfi@xl.wp.pl ...

Tego te nie widzia砮, ale powtarzasz syjonistyczn prymitywn
propagand...

A nie wiedzialem ze rozmawiam z naocznym swiadkiem.
To jak bylo?

Dowiesz si, jak Ukrai馽y nie zabior Malezyjczykom czarnych
skrzynek...

Czyli od Ciebie sie nie dowiem... Szkoda, naoczny swiadku...

Znowu lecisz Jarkiem? Wiem, ale nie powiem...

Od ciebie i od 縴domedi體 z Polski z pewno禼i niczego prawdziwego si
nie dowiemy, wi阠 stukasz w klawiatur po pr罂ni...

C罂 za piekne odwracanie kota ogonem...

Ale tobie chodzi (wy潮cznie) o drugiego kota Jarka? :-)
Boukun ma _obowi眤ek_ wierzy tym mediom co ty?

Nie takie by硂 pytanie.
Zarzuca ze to co ja pisze, jest tylko cytuje "syjonistyczna prymitywna
propaganda".
Zeby zarzucic cos takiego, trzeba miec wiedze, jak by硂 naprawde.
Wiec tej wiedzy oczekuje.
Ale jak widac, oszczerstwa 砤two wyg砤szac, ale merytorycznej odpowiedzi
doczeka si nie mog.

Samemu 縜dnej wiedzy nie przytaczaj眂, tylko powtarzaj眂 prymitywn syjonistyczn, antyrosyjsk nachaln propagand i oszczerstwa...

boukun

Data: 2014-07-22 14:17:46
Autor: A. Filip
Kiedy wyczerpie?
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im
Newsbeitrag news:XnsA3728B8853892budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
U偶ytkownik A. Filip anfi@xl.wp.pl ...

Tego te偶 nie widzia艂e艣, ale powtarzasz syjonistyczn膮 prymitywn膮
propagand臋...

A nie wiedzialem ze rozmawiam z naocznym swiadkiem.
To jak bylo?

Dowiesz si臋, jak Ukrai艅cy nie zabior膮 Malezyjczykom czarnych
skrzynek...

Czyli od Ciebie sie nie dowiem... Szkoda, naoczny swiadku...

Znowu lecisz Jarkiem? Wiem, ale nie powiem...

Od ciebie i od 偶ydomedi贸w z Polski z pewno艣ci膮 niczego prawdziwego si臋
nie dowiemy, wi臋c stukasz w klawiatur臋 po pr贸偶ni...

C贸偶 za piekne odwracanie kota ogonem...

Ale tobie chodzi (wy艂膮cznie) o drugiego kota Jarka? :-)
Boukun ma _obowi膮zek_ wierzy膰 tym mediom co ty?

Nie takie by艂o pytanie.
Zarzuca ze to co ja pisze, jest tylko cytuje "syjonistyczna prymitywna
propaganda".
Zeby zarzucic cos takiego, trzeba miec wiedze, jak by艂o naprawde.
Wiec tej wiedzy oczekuje.
Ale jak widac, oszczerstwa 艂atwo wyg艂aszac, ale merytorycznej odpowiedzi
doczeka膰 si臋 nie mog臋.

Samemu 偶adnej wiedzy nie przytaczaj膮c, tylko powtarzaj膮c prymitywn膮
syjonistyczn膮, antyrosyjsk膮 nachaln膮 propagand臋 i oszczerstwa...

boukun

A zacytujesz dla r贸wnowagi wersje skomplikowanej antysyjonistycznej
prorosyjskiej propagandy i (np. Komsomolsk膮) Prawd臋? ;-)

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Rozum jest 艣rodkiem do szcz臋艣cia.  (Przys艂owie arabskie)

Data: 2014-07-22 17:00:46
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...


Samemu 縜dnej wiedzy nie przytaczaj眂, tylko powtarzaj眂 prymitywn syjonistyczn, antyrosyjsk nachaln propagand i oszczerstwa...

I znowu dywagacje...
A odpowiedzi brak...

Data: 2014-07-22 15:01:48
Autor: Wiesiaczek
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 21.07.2014 23:08, Budzik pisze:
U偶ytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Sam jestes wywo艂any przez Ukrain臋.
Nic dziwnego, 偶e Ukraina broni w艂asnych granic.

Broni膰, a napada膰, to jest r贸偶nica. Jak do tej pory, to napadli na
autonomiczn膮 republik臋 donieck膮 i morduj膮 ludzi, w tym cywil贸w. To
jest zbrodnia wojenna, a nie obrona granic...

A sk膮d sie ta republika wzie艂a?

Z demokratycznie zorganizowanego referendum.



--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2014-07-22 17:00:45
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Sam jestes wywo砤ny przez Ukrain.
Nic dziwnego, 縠 Ukraina broni w砤snych granic.

Broni, a napada, to jest r罂nica. Jak do tej pory, to napadli na
autonomiczn republik donieck i morduj ludzi, w tym cywil體. To
jest zbrodnia wojenna, a nie obrona granic...

A sk眃 sie ta republika wzie砤?

Z demokratycznie zorganizowanego referendum.

Przyjmuj眂 Twoj nomenklatur:
To by硂 KURWA demokratyczne?
Pogi瓿o ci?
Juz zapomnia砮s o wype硁ionych kartach znalezionych przed referendum? O innych nieprawid硂wo禼iach nawet nie wspominaj眂...

Data: 2014-07-22 19:29:26
Autor: Wiesiaczek
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 22.07.2014 19:00, Budzik pisze:
U偶ytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Sam jestes wywo艂any przez Ukrain臋.
Nic dziwnego, 偶e Ukraina broni w艂asnych granic.

Broni膰, a napada膰, to jest r贸偶nica. Jak do tej pory, to napadli na
autonomiczn膮 republik臋 donieck膮 i morduj膮 ludzi, w tym cywil贸w. To
jest zbrodnia wojenna, a nie obrona granic...

A sk膮d sie ta republika wzie艂a?

Z demokratycznie zorganizowanego referendum.

Przyjmuj膮c Twoj膮 nomenklatur臋:
To by艂o KURWA demokratyczne?
Pogi臋艂o ci臋?
Juz zapomnia艂es o wype艂nionych kartach znalezionych przed referendum? O
innych nieprawid艂owo艣ciach nawet nie wspominaj膮c...

Mi臋dzynarodowi obserwatorzy jako艣 niespecjalnie czepiali si臋 uchybie艅 w tym referendum.
Ale je艣li si臋 opierasz na plotkach rozpowszechnianych w naszych mediach, to potem masz takie informacje.
Zaprenumeruj Fakt, tam to dopiero daj膮!


--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2014-07-22 18:00:44
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Przyjmuj眂 Twoj nomenklatur:
To by硂 KURWA demokratyczne?
Pogi瓿o ci?
Juz zapomnia砮s o wype硁ionych kartach znalezionych przed referendum? O
innych nieprawid硂wo禼iach nawet nie wspominaj眂...

Mi阣zynarodowi obserwatorzy jako niespecjalnie czepiali si uchybie w tym referendum.
Ale je秎i si opierasz na plotkach rozpowszechnianych w naszych mediach, to potem masz takie informacje.
Zaprenumeruj Fakt, tam to dopiero daj!

Obserwatorzy?
Teraz to juz nie wiem czy kpisz w zywe oczy czy to jednak jakas powazna choroba?

Jacy obserwatorzy?!?!?
Nic dziwnego, ze nie czepiali si uchybie, skoro obserwator體 nie by硂...

Data: 2014-07-23 06:23:26
Autor: Wiesiaczek
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 22.07.2014 o 20:00, Budzik pisze:
U偶ytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Przyjmuj膮c Twoj膮 nomenklatur臋:
To by艂o KURWA demokratyczne?
Pogi臋艂o ci臋?
Juz zapomnia艂es o wype艂nionych kartach znalezionych przed referendum? O
innych nieprawid艂owo艣ciach nawet nie wspominaj膮c...

Mi臋dzynarodowi obserwatorzy jako艣 niespecjalnie czepiali si臋 uchybie艅 w
tym referendum.
Ale je艣li si臋 opierasz na plotkach rozpowszechnianych w naszych mediach,
to potem masz takie informacje.
Zaprenumeruj Fakt, tam to dopiero daj膮!

Obserwatorzy?
Teraz to juz nie wiem czy kpisz w zywe oczy czy to jednak jakas powazna
choroba?

Jacy obserwatorzy?!?!?
Nic dziwnego, ze nie czepiali si臋 uchybie艅, skoro obserwator贸w nie by艂o...


"Sonda偶 niemieckiej instytucji GfK wykonany przed wyborami pokaza艂, 偶e 70% uczestnik贸w referendum chcia艂o g艂osowa膰 za przy艂膮czeniem do Rosji, a 11%przeciw[20]."

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2014-07-23 09:00:41
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Przyjmuj眂 Twoj nomenklatur:
To by硂 KURWA demokratyczne?
Pogi瓿o ci?
Juz zapomnia砮s o wype硁ionych kartach znalezionych przed
referendum? O innych nieprawid硂wo禼iach nawet nie wspominaj眂...

Mi阣zynarodowi obserwatorzy jako niespecjalnie czepiali si
uchybie w tym referendum.
Ale je秎i si opierasz na plotkach rozpowszechnianych w naszych
mediach, to potem masz takie informacje.
Zaprenumeruj Fakt, tam to dopiero daj!

Obserwatorzy?
Teraz to juz nie wiem czy kpisz w zywe oczy czy to jednak jakas
powazna choroba?

Jacy obserwatorzy?!?!?
Nic dziwnego, ze nie czepiali si uchybie, skoro obserwator體 nie
by硂...

"Sonda niemieckiej instytucji GfK wykonany przed wyborami pokaza, 縠
70% uczestnik體 referendum chcia硂 g硂sowa za przy潮czeniem do Rosji,
a 11%przeciw[20]."

- pytanie by硂 o obserwator體 o ktorych pisa砮s wczesniej.
- sondaz 70% a wynik wybor體 przypomniesz? To chyba troche duza r髗nica...

Zreszt nikt tych wybor體 nie uzna jako demokratycznych oczywiscie poza Rosja ale wiemy jak Rosja podchodzi do demokracji... Zamykanie opozycji etc.

Data: 2014-07-23 11:16:55
Autor: Wiesiaczek
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 23.07.2014 o 11:00, Budzik pisze:
U偶ytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Przyjmuj膮c Twoj膮 nomenklatur臋:
To by艂o KURWA demokratyczne?
Pogi臋艂o ci臋?
Juz zapomnia艂es o wype艂nionych kartach znalezionych przed
referendum? O innych nieprawid艂owo艣ciach nawet nie wspominaj膮c...

Mi臋dzynarodowi obserwatorzy jako艣 niespecjalnie czepiali si臋
uchybie艅 w tym referendum.
Ale je艣li si臋 opierasz na plotkach rozpowszechnianych w naszych
mediach, to potem masz takie informacje.
Zaprenumeruj Fakt, tam to dopiero daj膮!

Obserwatorzy?
Teraz to juz nie wiem czy kpisz w zywe oczy czy to jednak jakas
powazna choroba?

Jacy obserwatorzy?!?!?
Nic dziwnego, ze nie czepiali si臋 uchybie艅, skoro obserwator贸w nie
by艂o...


"Sonda偶 niemieckiej instytucji GfK wykonany przed wyborami pokaza艂, 偶e
70% uczestnik贸w referendum chcia艂o g艂osowa膰 za przy艂膮czeniem do Rosji,
a 11%przeciw[20]."

- pytanie by艂o o obserwator贸w o ktorych pisa艂es wczesniej.
- sondaz 70% a wynik wybor贸w przypomniesz? To chyba troche duza r贸znica...

Bez znaczenia, jakby nie liczy膰, z propagand膮 lub bez, to wynik jest jednoznaczny.


--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2014-07-23 10:12:37
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

"Sonda niemieckiej instytucji GfK wykonany przed wyborami pokaza,
縠 70% uczestnik體 referendum chcia硂 g硂sowa za przy潮czeniem do
Rosji, a 11%przeciw[20]."

- pytanie by硂 o obserwator體 o ktorych pisa砮s wczesniej.
- sondaz 70% a wynik wybor體 przypomniesz? To chyba troche duza
r髗nica...

Bez znaczenia, jakby nie liczy, z propagand lub bez, to wynik jest jednoznaczny.

W tkai spos骲 to ja moge sobie zrobic zaraz referendum ze Polacy chca p砤cic wyzsze podatki.
Sam wydrukuje i wype硁ie karty i juz.
Jaki wynik by chcia osiagn眂, taki moge miec.

Data: 2014-07-23 11:31:34
Autor: Lord Donald
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
Bez znaczenia, jakby nie liczy膰, z propagand膮 lub bez, to wynik jest
jednoznaczny.



Ale ich zdaniem UE i USA musi uzna膰!
Od kiedy to w jakim kol wiek kraju wynik wybor贸w musi by膰 uznawany lub nie przez USA lub UE, tym bardziej, 偶e ten kraj nie nale偶y do UE lub USA?
Wydaje mi si臋 偶e znowu na kartach historii jak to zawsze bywa艂o, bo szed艂 tam Bonaparte, Pi艂sudski, Hitler, teraz UE i wszyscy sko艅cz膮 tak samo, o tan kawa艂ek 艣wiata ka偶dy re偶im si臋 rozpada, tak teraz dzieje si臋 w UE, ju偶 nikt nie wierzy w integralno艣膰 i sens istnienia UE, 偶r膮c si臋 jak przypierdoli膰 ruski uk艂ad zacz膮艂 si臋 rozpada膰, podtrzymuje ten uk艂ad pod respiratorem jedynie kilka zachodnich korporacji kt贸ra ten uk艂ad sto偶y艂a i staraj膮 si臋 jeszcze z tego uk艂adu wydoi膰 ile si臋 da, ale nie da si臋 ukry膰 偶e UE poprzez pr贸b臋 kolonizacji wschodu posypali si臋 tak samo jak ich poprzednicy.

Data: 2014-07-21 21:52:01
Autor: the_foe
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
W dniu 2014-07-21 20:26, boukun pisze:
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag
news:XnsA371C99B08B09budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Dzi okaza硂 si, 縠 wszystkie 298 cia si znalaz硂 i jest do
dyspozycji komisji mi阣zynarodowej!!!!.
CUD!!!
Nadal mam wierzysz Poroszence?

Wow, a dlaczego nie od razu?
Ale zw硂ki si rozk砤daja, skrzynek nie ma, miejsce katastrofy
przeryte...

Wow, tam jest wojna i to wywo砤na przez Ukrain... Chcia砨y, 縠by od
razu republika doniecka si podda砤 Ukrainie?
Po co by砤 ta prymitywna gadka jeszcze wczoraj przez ukrai馽體 i
polskoj阠yczne pieski w tv?

boukun

Bredzisz. Tam nie ma zadnej wojny. To jest preludium. Gdyby nie ruskie czo砱i i samoloty przy granicy ukrainskie wojska zgniot硑by si硑 "rebeliant體" w 5 minut. Ukraincy po prostu si boj, ze full akcja da砤by Putinowi szans na "bratni pomoc". IMo strasznie naiwne, bo to, ze Rosjanie zajm oficjalnie przy uzyciu reguralnej armii te tereny jest juz przes眃zone. Wpadka przydupas體 tylko akcj op蠹ni.

--
@foe_pl

Data: 2014-07-21 22:12:41
Autor: boukun
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lqjr0u$gh0$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2014-07-21 20:26, boukun pisze:
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag
news:XnsA371C99B08B09budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Dzi okaza硂 si, 縠 wszystkie 298 cia si znalaz硂 i jest do
dyspozycji komisji mi阣zynarodowej!!!!.
CUD!!!
Nadal mam wierzysz Poroszence?

Wow, a dlaczego nie od razu?
Ale zw硂ki si rozk砤daja, skrzynek nie ma, miejsce katastrofy
przeryte...

Wow, tam jest wojna i to wywo砤na przez Ukrain... Chcia砨y, 縠by od
razu republika doniecka si podda砤 Ukrainie?
Po co by砤 ta prymitywna gadka jeszcze wczoraj przez ukrai馽體 i
polskoj阠yczne pieski w tv?

boukun

Bredzisz. Tam nie ma zadnej wojny. To jest preludium. Gdyby nie ruskie czo砱i i samoloty przy granicy ukrainskie wojska zgniot硑by si硑 "rebeliant體" w 5 minut. Ukraincy po prostu si boj, ze full akcja da砤by Putinowi szans na "bratni pomoc". IMo strasznie naiwne, bo to, ze Rosjanie zajm oficjalnie przy uzyciu reguralnej armii te tereny jest juz przes眃zone. Wpadka przydupas體 tylko akcj op蠹ni.

Tam jest wojna, wywo砤na przez Ukrai馽體, taka, a nie inna, ale wojna, mordowana jest ludno舵 cywilna ca硑ch wsi i wojna pod縠gana przez polskich syjonist體... Obejrzyj sobie ten filmik, na spokojnie i mo縠 si zorientujesz, dlaczego Rosjanie jeszcze tam ie weszli...
https://www.youtube.com/watch?v=SmV4z0CT3S4

boukun

Data: 2014-07-22 14:58:55
Autor: Wiesiaczek
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 21.07.2014 20:01, Budzik pisze:
....
Sta膰 nas na strat臋 jakiegokolwiek?
Ju偶 p艂acimy za paliwo najdro偶ej ze wszystkich odbiorc贸w.
Ruroci膮g zaopatruj膮cy Zach贸d omija Polsk臋
Nadal nie wyci膮gasz wniosk贸w?

A jakiez te wnioski? Wszystko to o czym piszesz mia艂o miejsce pomimo naszej
bardzo prorosyjskiej postawy...
to nie jest tak, ze polska zamyka艂a si臋 na Rosje.
....
Zabawny jeste艣 :)
Te wszystkie cyrki z niszczeniem pomnik贸w 偶o艂nierzy radzieckich, obnoszenie si臋 z Katyniem po wszystkich odpustach, z艂o艣liwe komentarze na ka偶dym kroku, brak zgody na ruroci膮g przez Polsk臋 i wiele innych.

To jest kurwa prorosyjska postawa?!
Pogi臋艂o Ci臋?



--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2014-07-22 17:00:44
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Sta nas na strat jakiegokolwiek?
Ju p砤cimy za paliwo najdro縠j ze wszystkich odbiorc體.
Ruroci眊 zaopatruj眂y Zach骴 omija Polsk
Nadal nie wyci眊asz wniosk體?

A jakiez te wnioski? Wszystko to o czym piszesz mia硂 miejsce pomimo
naszej bardzo prorosyjskiej postawy...
to nie jest tak, ze polska zamyka砤 si na Rosje.
...
Zabawny jeste :)
Te wszystkie cyrki z niszczeniem pomnik體 縪硁ierzy radzieckich, obnoszenie si z Katyniem po wszystkich odpustach, z硂秎iwe komentarze
na ka縟ym kroku, brak zgody na ruroci眊 przez Polsk i wiele innych.

To jest kurwa prorosyjska postawa?!
Pogi瓿o Ci?

To jest tylko cz甓 postawy.
I to postawa cz阺ci spoleczenstwa ktora g硂sowa砤 na opozycje.
Natomiast rz眃z眂y byli wr阠z oskarzani o zbytni prorosyjsko舵.

Data: 2014-07-22 19:31:25
Autor: Wiesiaczek
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 22.07.2014 19:00, Budzik pisze:
U偶ytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Sta膰 nas na strat臋 jakiegokolwiek?
Ju偶 p艂acimy za paliwo najdro偶ej ze wszystkich odbiorc贸w.
Ruroci膮g zaopatruj膮cy Zach贸d omija Polsk臋
Nadal nie wyci膮gasz wniosk贸w?

A jakiez te wnioski? Wszystko to o czym piszesz mia艂o miejsce pomimo
naszej bardzo prorosyjskiej postawy...
to nie jest tak, ze polska zamyka艂a si臋 na Rosje.
...
Zabawny jeste艣 :)
Te wszystkie cyrki z niszczeniem pomnik贸w 偶o艂nierzy radzieckich,
obnoszenie si臋 z Katyniem po wszystkich odpustach, z艂o艣liwe komentarze
na ka偶dym kroku, brak zgody na ruroci膮g przez Polsk臋 i wiele innych.

To jest kurwa prorosyjska postawa?!
Pogi臋艂o Ci臋?

To jest tylko cz臋艣膰 postawy.
I to postawa cz臋sci spoleczenstwa ktora g艂osowa艂a na opozycje.
Natomiast rz膮dz膮cy byli wr臋cz oskarzani o zbytni膮 prorosyjsko艣膰.

Te偶 przez opozycj臋? :)



--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2014-07-21 19:18:06
Autor: the_foe
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 09:22, WW pisze:
W sprawie katastrofy nie udowodniono, 偶e to by艂a rakieta, nie
udowodniono kto j膮 wystrzeli艂, nie udowodniono kto wyda艂 rozkaz, ale
prezydent Putin zosta艂 ju偶 os膮dzony i skazany.
Bez jakichkolwiek dowod贸w!

Tak jak Hitlera.
Zdecydujmy, sie czy Putin ma w艂adz臋 nad swoimi przydupasami czy nie?

--
@foe_pl

Data: 2014-07-21 19:39:33
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 19:18, the_foe pisze:
W dniu 2014-07-21 09:22, WW pisze:
W sprawie katastrofy nie udowodniono, 偶e to by艂a rakieta, nie
udowodniono kto j膮 wystrzeli艂, nie udowodniono kto wyda艂 rozkaz, ale
prezydent Putin zosta艂 ju偶 os膮dzony i skazany.
Bez jakichkolwiek dowod贸w!

Tak jak Hitlera.
Zdecydujmy, sie czy Putin ma w艂adz臋 nad swoimi przydupasami czy nie?


A to te "przydupasy" strzelili rakiet臋?
Masz na to jaki艣 dow贸d?

Pytanie pomocnicze.
Po co Ukraina rozmie艣ci艂a tu偶 obok teren贸w zaj臋tych przez powsta艅c贸w systemy przeciwlotnicze, skoro wiadomo, 偶e powsta艅cy nie maja ani jednego samolotu ani 艣mig艂owca?

Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Data: 2014-07-21 18:01:00
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik WW wuwu0@vp.pl ...

W sprawie katastrofy nie udowodniono, 縠 to by砤 rakieta, nie
udowodniono kto j wystrzeli, nie udowodniono kto wyda rozkaz, ale
prezydent Putin zosta ju os眃zony i skazany.
Bez jakichkolwiek dowod體!

Tak jak Hitlera.
Zdecydujmy, sie czy Putin ma w砤dz nad swoimi przydupasami czy nie?


A to te "przydupasy" strzelili rakiet?
Masz na to jaki dow骴?

Pytanie pomocnicze.
Po co Ukraina rozmie禼i砤 tu obok teren體 zaj阾ych przez powsta馽體 systemy przeciwlotnicze, skoro wiadomo, 縠 powsta馽y nie maja ani jednego samolotu ani 秏ig硂wca?

Powstancy maja to co maj Rosjanie.
Buka tez nie mieli...

Data: 2014-07-21 20:28:15
Autor: boukun
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA371C9BE43BBEbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
U縴tkownik WW wuwu0@vp.pl ...

W sprawie katastrofy nie udowodniono, 縠 to by砤 rakieta, nie
udowodniono kto j wystrzeli, nie udowodniono kto wyda rozkaz, ale
prezydent Putin zosta ju os眃zony i skazany.
Bez jakichkolwiek dowod體!

Tak jak Hitlera.
Zdecydujmy, sie czy Putin ma w砤dz nad swoimi przydupasami czy nie?


A to te "przydupasy" strzelili rakiet?
Masz na to jaki dow骴?

Pytanie pomocnicze.
Po co Ukraina rozmie禼i砤 tu obok teren體 zaj阾ych przez powsta馽體
systemy przeciwlotnicze, skoro wiadomo, 縠 powsta馽y nie maja ani
jednego samolotu ani 秏ig硂wca?

Powstancy maja to co maj Rosjanie.
Buka tez nie mieli...

Ano nie mieli i nie maj. A na jakiej podstawie twierdzisz, 縠 jest inaczej?

boukun

Data: 2014-07-21 19:56:25
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Powstancy maja to co maj Rosjanie.
Buka tez nie mieli...

Ano nie mieli i nie maj. A na jakiej podstawie twierdzisz, 縠 jest
inaczej?
Odpowiem ci po Rosyjsku: nie mog ci odpowiedzie, bo nie mam internetu.

Data: 2014-07-21 21:44:30
Autor: the_foe
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
W dniu 2014-07-21 20:28, boukun pisze:
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag
news:XnsA371C9BE43BBEbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
U縴tkownik WW wuwu0@vp.pl ...

W sprawie katastrofy nie udowodniono, 縠 to by砤 rakieta, nie
udowodniono kto j wystrzeli, nie udowodniono kto wyda rozkaz, ale
prezydent Putin zosta ju os眃zony i skazany.
Bez jakichkolwiek dowod體!

Tak jak Hitlera.
Zdecydujmy, sie czy Putin ma w砤dz nad swoimi przydupasami czy nie?


A to te "przydupasy" strzelili rakiet?
Masz na to jaki dow骴?

Pytanie pomocnicze.
Po co Ukraina rozmie禼i砤 tu obok teren體 zaj阾ych przez powsta馽體
systemy przeciwlotnicze, skoro wiadomo, 縠 powsta馽y nie maja ani
jednego samolotu ani 秏ig硂wca?

Powstancy maja to co maj Rosjanie.
Buka tez nie mieli...

Ano nie mieli i nie maj. A na jakiej podstawie twierdzisz, 縠 jest
inaczej?

boukun

sami rebelianci to przyznali:
The VK social networking page of Igor Strelkov -- "defence minister" of the self-proclaimed Donetsk People's Republic -- first announced: "We just downed an An-26 near (the town of) Torez." "And here is a video confirming that a 'bird fell'," said the post.

oczywiscie, jak tylko si kapn阬i co zestrzelili szybko wykasowa sw骿 wpis. A filmu oczywiscie niet.

--
@foe_pl

Data: 2014-07-21 22:20:55
Autor: boukun
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lqjqit$gc3$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2014-07-21 20:28, boukun pisze:
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag
news:XnsA371C9BE43BBEbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
U縴tkownik WW wuwu0@vp.pl ...

W sprawie katastrofy nie udowodniono, 縠 to by砤 rakieta, nie
udowodniono kto j wystrzeli, nie udowodniono kto wyda rozkaz, ale
prezydent Putin zosta ju os眃zony i skazany.
Bez jakichkolwiek dowod體!

Tak jak Hitlera.
Zdecydujmy, sie czy Putin ma w砤dz nad swoimi przydupasami czy nie?


A to te "przydupasy" strzelili rakiet?
Masz na to jaki dow骴?

Pytanie pomocnicze.
Po co Ukraina rozmie禼i砤 tu obok teren體 zaj阾ych przez powsta馽體
systemy przeciwlotnicze, skoro wiadomo, 縠 powsta馽y nie maja ani
jednego samolotu ani 秏ig硂wca?

Powstancy maja to co maj Rosjanie.
Buka tez nie mieli...

Ano nie mieli i nie maj. A na jakiej podstawie twierdzisz, 縠 jest
inaczej?

boukun

sami rebelianci to przyznali:
The VK social networking page of Igor Strelkov -- "defence minister" of the self-proclaimed Donetsk People's Republic -- first announced: "We just downed an An-26 near (the town of) Torez." "And here is a video confirming that a 'bird fell'," said the post.

oczywiscie, jak tylko si kapn阬i co zestrzelili szybko wykasowa sw骿 wpis. A filmu oczywiscie niet.

Bzdura, spreparowane ta秏y, gotowe jeszcze przed katastrof i natychmiast opublikowane wraz ze zdj阠iami rzekomych separatyst體, w kt髍ych wykorzystanio rozmowy sprzed kilku dni sprzed katastrofy... Czy ty masz ludzi za g丑pc體, z jednej srony twierdzicie, 縠 rosyjska FSB miesza na Ukrainie, a z drugiej strony daliby si tak 砤two nagra ukrai馽om? We si stuknij...

boukun

Data: 2014-07-21 21:08:41
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Bzdura, spreparowane ta秏y, gotowe jeszcze przed katastrof i
natychmiast opublikowane wraz ze zdj阠iami rzekomych separatyst體, w
kt髍ych wykorzystanio rozmowy sprzed kilku dni sprzed katastrofy...
Czy ty masz ludzi za g丑pc體, z jednej srony twierdzicie, 縠 rosyjska
FSB miesza na Ukrainie, a z drugiej strony daliby si tak 砤two nagra
ukrai馽om? We si stuknij...

Ale jaja...
Abstrachujac od posluchow, przeciez separatysci sami sie przyznali do stracenia.
Potem tlumaczyli, ze to byl samolot pelen zwlok...

Data: 2014-07-21 23:54:22
Autor: boukun
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA371EB3E07FB4budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Bzdura, spreparowane ta秏y, gotowe jeszcze przed katastrof i
natychmiast opublikowane wraz ze zdj阠iami rzekomych separatyst體, w
kt髍ych wykorzystanio rozmowy sprzed kilku dni sprzed katastrofy...
Czy ty masz ludzi za g丑pc體, z jednej srony twierdzicie, 縠 rosyjska
FSB miesza na Ukrainie, a z drugiej strony daliby si tak 砤two nagra
ukrai馽om? We si stuknij...

Ale jaja...
Abstrachujac od posluchow, przeciez separatysci sami sie przyznali do
stracenia.
Potem tlumaczyli, ze to byl samolot pelen zwlok...

Bzdury, to by硑 spreparowane rozmowy, rozmowy na temat wcze秐iejszych str眂e wojskowych samolot體 i zmanipulowane inne nagrania, niewiadomego pochodzenia. Ze strony separatyst體 nie byo 縜dnych przyzna...

boukun

Data: 2014-07-22 07:40:56
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Bzdura, spreparowane ta秏y, gotowe jeszcze przed katastrof i
natychmiast opublikowane wraz ze zdj阠iami rzekomych separatyst體, w
kt髍ych wykorzystanio rozmowy sprzed kilku dni sprzed katastrofy...
Czy ty masz ludzi za g丑pc體, z jednej srony twierdzicie, 縠 rosyjska
FSB miesza na Ukrainie, a z drugiej strony daliby si tak 砤two nagra
ukrai馽om? We si stuknij...

Ale jaja...
Abstrachujac od posluchow, przeciez separatysci sami sie przyznali do
stracenia.
Potem tlumaczyli, ze to byl samolot pelen zwlok...

Bzdury, to by硑 spreparowane rozmowy, rozmowy na temat wcze秐iejszych str眂e wojskowych samolot體 i zmanipulowane inne nagrania, niewiadomego pochodzenia. Ze strony separatyst體 nie byo 縜dnych przyzna...

Coraz lepiej...
Ja nie m體ie o rozmowach chociaz nie wiem sk眃 masz informacje ze rozmowy sa podrobione? Jakis link?

Data: 2014-07-22 19:20:16
Autor: the_foe
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
W dniu 2014-07-22 09:40, Budzik pisze:
U縴tkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Bzdura, spreparowane ta秏y, gotowe jeszcze przed katastrof i
natychmiast opublikowane wraz ze zdj阠iami rzekomych separatyst體, w
kt髍ych wykorzystanio rozmowy sprzed kilku dni sprzed katastrofy...
Czy ty masz ludzi za g丑pc體, z jednej srony twierdzicie, 縠 rosyjska
FSB miesza na Ukrainie, a z drugiej strony daliby si tak 砤two nagra
ukrai馽om? We si stuknij...

Ale jaja...
Abstrachujac od posluchow, przeciez separatysci sami sie przyznali do
stracenia.
Potem tlumaczyli, ze to byl samolot pelen zwlok...

Bzdury, to by硑 spreparowane rozmowy, rozmowy na temat wcze秐iejszych
str眂e wojskowych samolot體 i zmanipulowane inne nagrania, niewiadomego
pochodzenia. Ze strony separatyst體 nie byo 縜dnych przyzna...

Coraz lepiej...
Ja nie m體ie o rozmowach chociaz nie wiem sk眃 masz informacje ze rozmowy
sa podrobione? Jakis link?



Boukun juz przedstawi sw骿 niepodwa縜lny dogmat pt. "Rosjanie same dobre rzeczy robi. Najbardziej sprawiedliwy nar骴 na 秝iecie..." Uwa縜j wi阠, zebys nie z砤ma Art. 196. KK ;)

--
@foe_pl

Data: 2014-07-21 21:38:47
Autor: the_foe
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 19:39, WW pisze:
W dniu 2014-07-21 19:18, the_foe pisze:
W dniu 2014-07-21 09:22, WW pisze:
W sprawie katastrofy nie udowodniono, 偶e to by艂a rakieta, nie
udowodniono kto j膮 wystrzeli艂, nie udowodniono kto wyda艂 rozkaz, ale
prezydent Putin zosta艂 ju偶 os膮dzony i skazany.
Bez jakichkolwiek dowod贸w!

Tak jak Hitlera.
Zdecydujmy, sie czy Putin ma w艂adz臋 nad swoimi przydupasami czy nie?


A to te "przydupasy" strzelili rakiet臋?
Masz na to jaki艣 dow贸d?

Obecne zachowanie Rosjan to wystarczaj膮cy dow贸d, na 100% to ich rakieta.


Pytanie pomocnicze.
Po co Ukraina rozmie艣ci艂a tu偶 obok teren贸w zaj臋tych przez powsta艅c贸w
systemy przeciwlotnicze, skoro wiadomo, 偶e powsta艅cy nie maja ani
jednego samolotu ani 艣mig艂owca?

Bo scenariusz jest ten sam od zawsze: najpierw wysy艂a si臋 swoich przydupas贸w co udaj膮 rebeliant贸w/rewolucjonist贸w/itp a potem si臋 ich popiera juz oficjalnie wysy艂aj膮c pomocne czo艂gi i samoloty. Urodzi艂e艣 si臋 wczoraj czy nie s艂ysza艂e艣, ze od XVIIIw. Rosja prowadzi polityk臋 imperialn膮?




--
@foe_pl

Data: 2014-07-21 21:59:41
Autor: boukun
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpie?
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lqjq84$g3s$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2014-07-21 19:39, WW pisze:
W dniu 2014-07-21 19:18, the_foe pisze:
W dniu 2014-07-21 09:22, WW pisze:
W sprawie katastrofy nie udowodniono, 偶e to by艂a rakieta, nie
udowodniono kto j膮 wystrzeli艂, nie udowodniono kto wyda艂 rozkaz, ale
prezydent Putin zosta艂 ju偶 os膮dzony i skazany.
Bez jakichkolwiek dowod贸w!

Tak jak Hitlera.
Zdecydujmy, sie czy Putin ma w艂adz臋 nad swoimi przydupasami czy nie?


A to te "przydupasy" strzelili rakiet臋?
Masz na to jaki艣 dow贸d?

Obecne zachowanie Rosjan to wystarczaj膮cy dow贸d, na 100% to ich rakieta.

艢lepiec, albo fanatyk z wypranym przez polski re偶im m贸zgiem tak si臋 zachowuje...

boukun

Data: 2014-07-22 08:18:43
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 21:38, the_foe pisze:
W dniu 2014-07-21 19:39, WW pisze:
W dniu 2014-07-21 19:18, the_foe pisze:
W dniu 2014-07-21 09:22, WW pisze:
W sprawie katastrofy nie udowodniono, 偶e to by艂a rakieta, nie
udowodniono kto j膮 wystrzeli艂, nie udowodniono kto wyda艂 rozkaz, ale
prezydent Putin zosta艂 ju偶 os膮dzony i skazany.
Bez jakichkolwiek dowod贸w!

Tak jak Hitlera.
Zdecydujmy, sie czy Putin ma w艂adz臋 nad swoimi przydupasami czy nie?


A to te "przydupasy" strzelili rakiet臋?
Masz na to jaki艣 dow贸d?

Obecne zachowanie Rosjan to wystarczaj膮cy dow贸d, na 100% to ich rakieta.


To oczywiste. Obie strony wojny domowej maj膮 wy艂膮cznie rosyjskie uzbrojenie - na razie.


Pytanie pomocnicze.
Po co Ukraina rozmie艣ci艂a tu偶 obok teren贸w zaj臋tych przez powsta艅c贸w
systemy przeciwlotnicze, skoro wiadomo, 偶e powsta艅cy nie maja ani
jednego samolotu ani 艣mig艂owca?

Bo scenariusz jest ten sam od zawsze: najpierw wysy艂a si臋 swoich
przydupas贸w co udaj膮 rebeliant贸w/rewolucjonist贸w/itp a potem si臋 ich
popiera juz oficjalnie wysy艂aj膮c pomocne czo艂gi i samoloty. Urodzi艂e艣
si臋 wczoraj czy nie s艂ysza艂e艣, ze od XVIIIw. Rosja prowadzi polityk臋
imperialn膮?

Zamiast dowod贸w i fakt贸w, snujesz fantasmagorie.
Audiatur et altera pars.


Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Data: 2014-07-22 04:50:12
Autor: stevep
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpie?
W dniu .07.2014 o 09:22 WW <wuwu0@vp.pl> pisze:

Witam

Pe艂en podziw budzi cierpliwo艣ci i wyrozumia艂o艣膰 prezydenta Putina w  obliczu bezpodstawnego ataku USA i jej s艂ugus贸w.

Najpierw Zach贸d domaga si臋 od prezydenta Putina, aby nie ingerowa艂 w  spraw臋 wojny domowej na Ukrainie, a zaraz potem, ten sam Zach贸d, domaga  si臋 od niego, aby zakaza艂 lub nakaza艂 co艣 jednej ze stron.

Mo偶e ten zach贸d na co艣 si臋 jednak zdecyduje?

W sprawie katastrofy nie udowodniono, 偶e to by艂a rakieta, nie  udowodniono kto j膮 wystrzeli艂, nie udowodniono kto wyda艂 rozkaz, ale  prezydent Putin zosta艂 ju偶 os膮dzony i skazany.
Bez jakichkolwiek dowod贸w!

Ciekawe, na ile jaszcze starczy mu cierpliwo艣ci?
Oby mu starczy艂o, to jest obecnie najwa偶niejsza sprawa do Polski.


Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Jeszcze jeden zaczadzony bandziorem idiota.
--
stevep
-- -- -
U偶ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2014-07-23 17:01:53
Autor: Lord Donald
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
Po co ma si臋 komu艣 wyczerpa膰 cierpliwo艣膰?
Zadzia艂a w przypadku UE podobny system jaki podzia艂a艂 na Bonaparte, Hitlera czy Pi艂sudskiego, wystarczy poczeka膰.
Sprawa jest prosta, i to wie dobrze bandera, dlatego ta propaganda i zestrzelenie samolotu aby jako艣 zrobi膰 z tego konflikt mi臋dzynarodowy. Ochrona przed w艂asnymi obywatelami ze strony NATO, lub jak nie przejma w艂adzy w ca艂ym kraju do jesieni nie s膮 partnerem do rozmowy dla nikogo, nie s膮 uznawanym rz膮dem do rozmowy nawet przez UE, na terenach gdzie mo偶na co艣 co kol wiek eksploatowa膰 jest wojna, jak nie sp艂ac膮 d艂ug贸w do jesieni Rosja nie odkr臋ci kurka i ma do tego pow贸d, nikt takiemu rz膮dowi nie po偶yczy ani nie por臋czy, no mo偶e Tusk kt贸ry ma w d... nasz nar贸d, mo偶e co艣 tam sypn膮膰 ale ma za ma艂o, a jak sypnie to ryzykuje wojn膮 domow膮 bo ludzie ledwo zipi膮 nie da si臋 z nas wi臋cej wycisn膮膰, a wybory tu偶 tu偶, po za tym naszej prowokacji na Majdanie i zamordowania przez Tuska tylu protestuj膮cych Ukrai艅c贸w na majdanie ruscy nie puszcz膮 ot tak, szykuje si臋 ci臋偶ka zima, wymi臋kn膮 najbardziej zatwardziali POlizodupy. Po zimie separaty艣ci b臋d膮 przewa偶a膰 tak偶e i we Lwowie jak ludzi dopadnie g艂贸d, pozostanie Ukraina kontra rz膮d bandery, dla bandery aby si臋 utrzyma膰 to jedyne wyj艣cie podzia艂 Ukrainy i okopanie si臋 w ekonomicznie w kawa艂ku kt贸rym uda艂o im si臋 u czkn膮膰, ale UE nie chce tego ogryzka, dlatego tak si臋 cisn膮.

Data: 2014-07-25 06:22:23
Autor: z
Kiedy cierpliwo舵 Rosji si wyczerpie?
W dniu 2014-07-21 09:22, WW pisze:
Witam

Pe砮n podziw budzi cierpliwo禼i i wyrozumia硂舵 prezydenta Putina w
obliczu bezpodstawnego ataku USA i jej s硊gus體.

Tylu odpowiadaj眂ych na ten post a przecie jak na d硂ni wida 縠 napisany nienagann polszczyzn, u縴waj眂y argument體 (k砤mliwych oczywi禼ie) wyci眊aj眂y wnioski (r體nie k砤mliwe).
Przecie to rosyjski propagandzista kt髍y robi to z polecenia i za pieni眃ze. Wojna propagandowa. A tylu daje si podpu禼i
痑硂舵.

z

Data: 2014-07-25 07:42:43
Autor: WW
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 2014-07-25 06:22, z pisze:
wyci膮gaj膮cy wnioski (r贸wnie偶 k艂amliwe).

Czy mo偶esz wyt艂umaczy膰 mniej kumatym kolegom, co to s膮 "k艂amliwe wnioski"?



Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Data: 2014-07-25 10:38:26
Autor: Lord Donald
Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpi e?
W dniu 25.07.2014 o 07:42, WW pisze:
W dniu 2014-07-25 06:22, z pisze:
wyci膮gaj膮cy wnioski (r贸wnie偶 k艂amliwe).

Czy mo偶esz wyt艂umaczy膰 mniej kumatym kolegom, co to s膮 "k艂amliwe wnioski"?



Pozdrawiam
WW
鈥淢ego dziada pi艂膮 r偶n臋li/ My艣my wszystko zapomnieli/鈥.

Chyba mu chodzi o te kt贸re nie s膮 zgodne z r贸sofobicznymi pogl膮dami, i z rusofobicznym fikcyjnym przekazem polskich medi贸w.

Kiedy cierpliwo艣膰 Rosji si臋 wyczerpie?

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona