Kiedy cierpliwo¶ć Rosji się wyczerpie?

Data: 2014-07-21 11:00:52
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo¶ć Rosji się wyczerpie?
Użytkownik WW wuwu0@vp.pl ...

Pełen podziw budzi cierpliwo¶ci i wyrozumiało¶ć prezydenta Putina w obliczu bezpodstawnego ataku USA i jej sługusów.

Podziw?
Smiech i owszem ale podziw?
Słyszałes  w ogole tłumaczenia Putina?

Najpierw Zachód domaga się od prezydenta Putina, aby nie ingerował w sprawę wojny domowej na Ukrainie, a zaraz potem, ten sam Zachód, domaga się od niego, aby zakazał lub nakazał co¶ jednej ze stron.

kiedy to jedno i to samo.
Nie wtracanie sie w sprawy Ukrainy to dla Putina równoznaczne z wycofaniem swoich wojsk, które nieoficjalnie sie tam znajduja i zatrzymanie ich wspomagania.

Może ten zachód na co¶ się jednak zdecyduje?

W sprawie katastrofy nie udowodniono, że to była rakieta, nie udowodniono kto j± wystrzelił, nie udowodniono kto wydał rozkaz, ale prezydent Putin został już os±dzony i skazany.
Bez jakichkolwiek dowodów!

Straszne.
Nie chcesz wiedziec, wiec nic nie wiesz.
no po ptostu zamknałes oczy i tupiesz nózkami.
nie bol± jeszcze?

Ciekawe, na ile jaszcze starczy mu cierpliwo¶ci?
Oby mu starczyło, to jest obecnie najważniejsza sprawa do Polski.

Ty sie juz nie martw - odreaguje tak czy inaczej.

Data: 2014-07-21 18:13:13
Autor: WW
Kiedy cierpliwość Rosji się wyczerpi e?
W dniu 2014-07-21 13:00, Budzik pisze:

SĹ‚yszaĹ‚es  w ogole tĹ‚umaczenia Putina?

No jak to, to nasza "obiektywna" prasa i TV nie podaje wypowiedzi obu stron?

kiedy to jedno i to samo.

Zechcesz to wyjaśnić?
To ma się wtrącając i jednocześnie nie wtrącać???
Ja tego nie pojmuje.
Chenie siÄ™ czegoĹ› nauczÄ™.

Nie chcesz wiedziec, wiec nic nie wiesz.
no po ptostu zamknałes oczy i tupiesz nózkami.
nie bolÄ… jeszcze?

A Ty je zobaczyłeś?
Zechciej wyjaśnić gdzie i kiedy?

Ciekawe, na ile jaszcze starczy mu cierpliwości?
Oby mu starczyło, to jest obecnie najważniejsza sprawa do Polski.

Ty sie juz nie martw

A co będzie jak wyłącza prąd i zamkną stacje benzynowe.
Kartki na paliwo już były.

  - odreaguje tak czy inaczej.

Durnie mogÄ… siÄ™ nie martwić, bo im wszystko jedno. Ale ludzi normalnych martwi, ĹĽe  USA pcha PolskÄ™ do konfrontacji z mocarstwem, najwiÄ™kszym i jedynym dostawcÄ… paliwa i jednym z najwiÄ™kszych odbiorcĂłw naszej produkcji, zwĹ‚aszcza rolnej.

Pozdrawiam
WW
“Mego dziada piłą rżnęli/ Myśmy wszystko zapomnieli/”.

Data: 2014-07-21 17:16:56
Autor: Budzik
[...]

Podaje.
Pytam, czy słyszałes?

kiedy to jedno i to samo.

Zechcesz to wyja¶nić?
To ma się wtr±caj±c i jednocze¶nie nie wtr±cać???
Ja tego nie pojmuje.
Chenie się czego¶ nauczę.

Ale przeciez ja to wyja¶niłem w teksice ktory wyci±łes....

Nie chcesz wiedziec, wiec nic nie wiesz.
no po ptostu zamknałes oczy i tupiesz nózkami.
nie bol± jeszcze?

A Ty je zobaczyłe¶?
Zechciej wyja¶nić gdzie i kiedy?

Ponownie?
Cały ci±g przyczynowo skutkowy?
Wszystko to co wiemy?
A które fakty i wydarzenia do Ciebie dotarły?
To podpowiem tylko te pozostałe.

Ciekawe, na ile jaszcze starczy mu cierpliwo¶ci?
Oby mu starczyło, to jest obecnie najważniejsza sprawa do Polski.

Ty sie juz nie martw

A co będzie jak wył±cza pr±d i zamkn± stacje benzynowe.
Kartki na paliwo już były.

ROTFL
Znaczy będzie podcinał gał±Ľ na której siedzi?
Odważnie...

  - odreaguje tak czy inaczej.

Durnie mog± się nie martwić, bo im wszystko jedno. Ale ludzi
normalnych martwi, że  USA pcha Polskę do konfrontacji z mocarstwem,
największym i jedynym dostawc± paliwa i jednym z największych
odbiorców naszej produkcji, zwłaszcza rolnej.

Duzym ale nie najwiekszym odbiorc±.
Niemniej rozumiem ze proponujesz drogę holendersk±, którzy to też ze względu na interesy gospodarcze byli bardzo przeciwni wszelkim działaniom sankcyjnym wobec Rosji...?

I nie chodzi o to, ze komus jest wszystko jedno.
Pytanie, co jest mniejszym złem...

Data: 2014-07-21 19:37:04
Autor: WW
W dniu 2014-07-21 19:16, Budzik pisze:
UĹĽytkownik WW wuwu0@vp.pl ...

[...]

Ja tak, ale "ZachĂłd" chyba nie.

kiedy to jedno i to samo.

Zechcesz to wyjaśnić?
To ma się wtrącając i jednocześnie nie wtrącać???
Ja tego nie pojmuje.
Chenie siÄ™ czegoĹ› nauczÄ™.

Ale przeciez ja to wyjaśniłem w teksice ktory wyciąłes....

Doprawdy?
cytuje.
"kiedy to jedno i to samo.
Nie wtracanie sie w sprawy Ukrainy to dla Putina rĂłwnoznaczne z wycofaniem
swoich wojsk, ktĂłre nieoficjalnie sie tam znajduja i zatrzymanie ich
wspomagania".

Jakie oddziału armii Rosyjskiej znajdują się na terytorium republiki Donieckiej?

[...]

Cały ciąg przyczynowo skutkowy?
Wszystko to co wiemy?

A co wiemy naprawdÄ™?

Poroszenko wzywał Zachód do zmuszenia prezydenta Putina, aby zakazał "separatystom": wywozić zwłoki i części samolotu nie wiadomo gdzie. Oczywiście, aby ukryć coś!
Dziś okazało się, że wszystkie 298 ciał się znalazło i jest do dyspozycji komisji międzynarodowej!!!!.
CUD!!!
Nadal mam wierzysz Poroszence?

USA twierdzi, ĹĽe wie, skÄ…d wystrzelono rakietÄ™.
Twierdzili też, że Saddam miał broń atomową.
Nadal mam im wierzyć?

"ZĹ‚odziej tylko raz przez wieĹ› przejdzie".

Duzym ale nie najwiekszym odbiorcÄ….

Stać nas na stratę jakiegokolwiek?
Już płacimy za paliwo najdrożej ze wszystkich odbiorców.
RurociÄ…g zaopatrujÄ…cy ZachĂłd omija PolskÄ™
Nadal nie wyciÄ…gasz wnioskĂłw?

Data: 2014-07-21 18:01:02
Autor: Budzik
[...]

Ja tak, ale "Zachód" chyba nie.

Kazdy kto słyszał, może wyci±gn±ć własne wnioski.

[...]

Jakie oddziału armii Rosyjskiej znajduj± się na terytorium republiki Donieckiej?

Oficjalnie? Zadne. Na Krymie tez nie było zadnych...
Nieoficjalnie? Zwróc uwage, komu raportuj± bojownicy...

[...]

A co wiemy naprawdę?

Bardzo wiele wiemy.

Poroszenko wzywał Zachód do zmuszenia prezydenta Putina, aby zakazał "separatystom": wywozić zwłoki i czę¶ci samolotu nie wiadomo gdzie. Oczywi¶cie, aby ukryć co¶!
Dzi¶ okazało się, że wszystkie 298 ciał się znalazło i jest do dyspozycji komisji międzynarodowej!!!!.
CUD!!!
Nadal mam wierzysz Poroszence?

Wow, a dlaczego nie od razu? Ale zwłoki się rozkładaja, skrzynek nie ma, miejsce katastrofy przeryte...
Chcesz mi wmówić, że separatysci nie znaleĽli skrzynek? Bys moze równiez fragmentów rakiety...
Co robili tam przez te kilka dni?

USA twierdzi, że wie, sk±d wystrzelono rakietę.
Twierdzili też, że Saddam miał broń atomow±.
Nadal mam im wierzyć?

Nie musisz.
Jest wiele innych danych.
Ale jak chcesz nie wierzyc wszystkim co przynajmniej raz skłamali, to sk±d wiara w Putina?

"Złodziej tylko raz przez wie¶ przejdzie".

Duzym ale nie najwiekszym odbiorc±.

Stać nas na stratę jakiegokolwiek?
Już płacimy za paliwo najdrożej ze wszystkich odbiorców.
Ruroci±g zaopatruj±cy Zachód omija Polskę
Nadal nie wyci±gasz wniosków?

A jakiez te wnioski? Wszystko to o czym piszesz miało miejsce pomimo naszej bardzo prorosyjskiej postawy...
to nie jest tak, ze polska zamykała się na Rosje.
to jest tak, ze obecnie Rosja zamyka się na cywilizowan± czę¶ć ¶wiata...

Data: 2014-07-21 20:26:17
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA371C99B08B09budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Wow, tam jest wojna i to wywołana przez Ukrainę... Chciałby¶, żeby od razu republika doniecka się poddała Ukrainie?
Po co była ta prymitywna gadka jeszcze wczoraj przez ukraińców i polskojęcyczne pieski w tv?

boukun

Data: 2014-07-21 19:56:25
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo¶ć Rosji się wyczerpie?
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

[...]

Sam jestes wywołany przez Ukrainę.
Nic dziwnego, że Ukraina broni własnych granic.

Chciałby¶, żeby od
razu republika doniecka się poddała Ukrainie?

Republika Doniecka?
A cóż to za twór? To to, co Putin wymyslił, zeby nie stracic wpływów na Ukrainie?

Po co była ta prymitywna gadka jeszcze wczoraj przez ukraińców i polskojęcyczne pieski w tv?

Trudno powiedzieć, co maszn a my¶li.

Data: 2014-07-21 22:17:52
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA371D6A453F1Ebudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Bronić, a napadać, to jest różnica. Jak do tej pory, to napadli na autonomiczn± republikę donieck± i morduj± ludzi, w tym cywilów. To jest zbrodnia wojenna, a nie obrona granic...

[...]

Ludzie tam mieszkaj±cy dokonali wyboru, a prawo człowieka do samostanowienia jest największym prawem człowieka i należy je poszanować.
Ukraińcy napadli na ludzi, którzy postanowilini¶ć oddzieln± drog± i dokonuj± rzezi, jak na Wołyniu...

boukun

Data: 2014-07-21 21:08:41
Autor: Budzik
[...]

A sk±d sie ta republika wzieła?

[...]

Przepraszam, ale juz dyskutowałem z Twoimi pogl±dami na temat tego wolnego referendum pod karabinami z wypełnionymi kartami przewożonymi przed referendum.

Data: 2014-07-21 23:50:51
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA371EB0AED37Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Noworosija, jak zwał, tak zwal...

[...]

Tego też nie widziałe¶, ale powtarzasz syjonistyczn± prymitywn± propagandę...

boukun

Data: 2014-07-21 22:00:48
Autor: Budzik
[...]

A nie wiedzialem ze rozmawiam z naocznym swiadkiem.
To jak bylo?

Data: 2014-07-22 00:23:12
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA371F34B2FAbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Dowiesz się, jak Ukraińcy nie zabior± Malezyjczykom czarnych skrzynek...

boukun

Data: 2014-07-22 07:40:56
Autor: Budzik
[...]

Czyli od Ciebie sie nie dowiem... Szkoda, naoczny swiadku...

Znowu lecisz Jarkiem? Wiem, ale nie powiem...

Data: 2014-07-22 10:38:48
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA3725C7FA6E4Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Od ciebie i od żydomediów z Polski z pewno¶ci± niczego prawdziwego się nie dowiemy, więc stukasz w klawiaturę po próżni...

boukun

Data: 2014-07-22 09:00:45
Autor: Budzik
[...]

Cóż za piekne odwracanie kota ogonem...

Data: 2014-07-22 11:13:40
Autor: A. Filip
Kiedy wyczerpie?
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
UĹĽytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Tego też nie widziałeś, ale powtarzasz syjonistyczną prymitywną
propagandÄ™...

A nie wiedzialem ze rozmawiam z naocznym swiadkiem.
To jak bylo?

Dowiesz się, jak Ukraińcy nie zabiorą Malezyjczykom czarnych
skrzynek...
Czyli od Ciebie sie nie dowiem... Szkoda, naoczny swiadku...

Znowu lecisz Jarkiem? Wiem, ale nie powiem...

Od ciebie i od żydomediów z Polski z pewnością niczego prawdziwego się
nie dowiemy, więc stukasz w klawiaturę po próżni...

Cóż za piekne odwracanie kota ogonem...

Ale tobie chodzi (wyłącznie) o drugiego kota Jarka? :-)
Boukun ma _obowiązek_ wierzyć tym mediom co ty?

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Czego oczy nie widzą, o to serce nie boli, czego uszy nie słyszą, to ich nie

Data: 2014-07-22 11:44:37
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo¶ć Rosji się wyczerpie?
Użytkownik A. Filip anfi@xl.wp.pl ...

[...]

Ale tobie chodzi (wył±cznie) o drugiego kota Jarka? :-)
Boukun ma _obowi±zek_ wierzyć tym mediom co ty?

Nie takie było pytanie.
Zarzuca ze to co ja pisze, jest tylko cytuje "syjonistyczna prymitywna propaganda".
Zeby zarzucic cos takiego, trzeba miec wiedze, jak było naprawde.
Wiec tej wiedzy oczekuje.
Ale jak widac, oszczerstwa łatwo wygłaszac, ale merytorycznej odpowiedzi doczekać się nie mogę.

Data: 2014-07-22 14:10:55
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA3728B8853892budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Samemu żadnej wiedzy nie przytaczaj±c, tylko powtarzaj±c prymitywn± syjonistyczn±, antyrosyjsk± nachaln± propagandę i oszczerstwa...

boukun

Data: 2014-07-22 14:17:46
Autor: A. Filip
Kiedy wyczerpie?
UĹĽytkownik A. Filip anfi@xl.wp.pl ...

[...]

Samemu ĹĽadnej wiedzy nie przytaczajÄ…c, tylko powtarzajÄ…c prymitywnÄ…
syjonistycznÄ…, antyrosyjskÄ… nachalnÄ… propagandÄ™ i oszczerstwa...

boukun

A zacytujesz dla rĂłwnowagi wersje skomplikowanej antysyjonistycznej
prorosyjskiej propagandy i (np. KomsomolskÄ…) PrawdÄ™? ;-)

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Rozum jest Ĺ›rodkiem do szczęścia.  (PrzysĹ‚owie arabskie)

Data: 2014-07-22 17:00:46
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo¶ć Rosji się wyczerpie?
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Samemu żadnej wiedzy nie przytaczaj±c, tylko powtarzaj±c prymitywn± syjonistyczn±, antyrosyjsk± nachaln± propagandę i oszczerstwa...

I znowu dywagacje...
A odpowiedzi brak...

Data: 2014-07-22 15:01:48
Autor: Wiesiaczek
W dniu 21.07.2014 23:08, Budzik pisze:
UĹĽytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Sam jestes wywołany przez Ukrainę.
Nic dziwnego, że Ukraina broni własnych granic.

Bronić, a napadać, to jest różnica. Jak do tej pory, to napadli na
autonomicznÄ… republikÄ™ donieckÄ… i mordujÄ… ludzi, w tym cywilĂłw. To
jest zbrodnia wojenna, a nie obrona granic...

A skąd sie ta republika wzieła?

Z demokratycznie zorganizowanego referendum.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-07-22 17:00:45
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo¶ć Rosji się wyczerpie?
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

Przyjmuj±c Twoj± nomenklaturę:
To było KURWA demokratyczne?
Pogięło cię?
Juz zapomniałes o wypełnionych kartach znalezionych przed referendum? O innych nieprawidłowo¶ciach nawet nie wspominaj±c...

Data: 2014-07-22 19:29:26
Autor: Wiesiaczek
W dniu 22.07.2014 19:00, Budzik pisze:
UĹĽytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

PrzyjmujÄ…c TwojÄ… nomenklaturÄ™:
To było KURWA demokratyczne?
Pogięło cię?
Juz zapomniałes o wypełnionych kartach znalezionych przed referendum? O
innych nieprawidłowościach nawet nie wspominając...

Międzynarodowi obserwatorzy jakoś niespecjalnie czepiali się uchybień w tym referendum.
Ale jeśli się opierasz na plotkach rozpowszechnianych w naszych mediach, to potem masz takie informacje.
Zaprenumeruj Fakt, tam to dopiero dajÄ…!

Data: 2014-07-22 18:00:44
Autor: Budzik
[...]

Międzynarodowi obserwatorzy jako¶ niespecjalnie czepiali się uchybień w tym referendum.
Ale je¶li się opierasz na plotkach rozpowszechnianych w naszych mediach, to potem masz takie informacje.
Zaprenumeruj Fakt, tam to dopiero daj±!

Obserwatorzy?
Teraz to juz nie wiem czy kpisz w zywe oczy czy to jednak jakas powazna choroba?

Jacy obserwatorzy?!?!?
Nic dziwnego, ze nie czepiali się uchybień, skoro obserwatorów nie było...

Data: 2014-07-23 06:23:26
Autor: Wiesiaczek
W dniu 22.07.2014 o 20:00, Budzik pisze:
[...]

"Sondaż niemieckiej instytucji GfK wykonany przed wyborami pokazał, że 70% uczestników referendum chciało głosować za przyłączeniem do Rosji, a 11%przeciw[20]."

Data: 2014-07-23 09:00:41
Autor: Budzik
[...]

70% uczestników referendum chciało głosować za przył±czeniem do Rosji,
a 11%przeciw[20]."

- pytanie było o obserwatorów o ktorych pisałes wczesniej.
- sondaz 70% a wynik wyborów przypomniesz? To chyba troche duza róznica...

Zreszt± nikt tych wyborów nie uznał jako demokratycznych oczywiscie poza Rosja ale wiemy jak Rosja podchodzi do demokracji... Zamykanie opozycji etc.

Data: 2014-07-23 11:16:55
Autor: Wiesiaczek
W dniu 23.07.2014 o 11:00, Budzik pisze:
UĹĽytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

PrzyjmujÄ…c TwojÄ… nomenklaturÄ™:
To było KURWA demokratyczne?
Pogięło cię?
Juz zapomniałes o wypełnionych kartach znalezionych przed
referendum? O innych nieprawidłowościach nawet nie wspominając...

[...]

- sondaz 70% a wynik wyborĂłw przypomniesz? To chyba troche duza rĂłznica...

Bez znaczenia, jakby nie liczyć, z propagandą lub bez, to wynik jest jednoznaczny.

Data: 2014-07-23 10:12:37
Autor: Budzik
Kiedy cierpliwo¶ć Rosji się wyczerpie?
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

"Sondaż niemieckiej instytucji GfK wykonany przed wyborami pokazał,
że 70% uczestników referendum chciało głosować za przył±czeniem do
Rosji, a 11%przeciw[20]."

- pytanie było o obserwatorów o ktorych pisałes wczesniej.
- sondaz 70% a wynik wyborów przypomniesz? To chyba troche duza
róznica...

Bez znaczenia, jakby nie liczyć, z propagand± lub bez, to wynik jest jednoznaczny.

W tkai sposób to ja moge sobie zrobic zaraz referendum ze Polacy chca płacic wyzsze podatki.
Sam wydrukuje i wypełnie karty i juz.
Jaki wynik by¶ chciał osiagn±c, taki moge miec.

Data: 2014-07-23 11:31:34
Autor: Lord Donald
Kiedy cierpliwość Rosji się wyczerpi e?
Bez znaczenia, jakby nie liczyć, z propagandą lub bez, to wynik jest
jednoznaczny.

Ale ich zdaniem UE i USA musi uznać!
Od kiedy to w jakim kol wiek kraju wynik wyborów musi być uznawany lub nie przez USA lub UE, tym bardziej, że ten kraj nie należy do UE lub USA?
Wydaje mi się że znowu na kartach historii jak to zawsze bywało, bo szedł tam Bonaparte, Piłsudski, Hitler, teraz UE i wszyscy skończą tak samo, o tan kawałek świata każdy reżim się rozpada, tak teraz dzieje się w UE, już nikt nie wierzy w integralność i sens istnienia UE, żrąc się jak przypierdolić ruski układ zaczął się rozpadać, podtrzymuje ten układ pod respiratorem jedynie kilka zachodnich korporacji która ten układ stożyła i starają się jeszcze z tego układu wydoić ile się da, ale nie da się ukryć że UE poprzez próbę kolonizacji wschodu posypali się tak samo jak ich poprzednicy.

Data: 2014-07-21 21:52:01
Autor: the_foe
W dniu 2014-07-21 20:26, boukun pisze:
[...]

Bredzisz. Tam nie ma zadnej wojny. To jest preludium. Gdyby nie ruskie czołgi i samoloty przy granicy ukrainskie wojska zgniotłyby siły "rebeliantów" w 5 minut. Ukraincy po prostu się boj±, ze full akcja dałaby Putinowi szansę na "bratni± pomoc". IMo strasznie naiwne, bo to, ze Rosjanie zajm± oficjalnie przy uzyciu reguralnej armii te tereny jest juz przes±dzone. Wpadka przydupasów tylko akcję opóĽni.

--
@foe_pl

Data: 2014-07-21 22:12:41
Autor: boukun
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lqjr0u$gh0$1news.dialog.net.pl...
[...]

Tam jest wojna, wywołana przez Ukraińców, taka, a nie inna, ale wojna, mordowana jest ludno¶ć cywilna całych wsi i wojna podżegana przez polskich syjonistów... Obejrzyj sobie ten filmik, na spokojnie i może się zorientujesz, dlaczego Rosjanie jeszcze tam ie weszli...
https://www.youtube.com/watch?v=SmV4z0CT3S4

boukun

Data: 2014-07-22 14:58:55
Autor: Wiesiaczek
W dniu 21.07.2014 20:01, Budzik pisze:
[...]

Zabawny jesteĹ› :)
Te wszystkie cyrki z niszczeniem pomników żołnierzy radzieckich, obnoszenie się z Katyniem po wszystkich odpustach, złośliwe komentarze na każdym kroku, brak zgody na rurociąg przez Polskę i wiele innych.

To jest kurwa prorosyjska postawa?!
Pogięło Cię?

Data: 2014-07-22 17:00:44
Autor: Budzik
[...]

Zabawny jeste¶ :)
Te wszystkie cyrki z niszczeniem pomników żołnierzy radzieckich, obnoszenie się z Katyniem po wszystkich odpustach, zło¶liwe komentarze
na każdym kroku, brak zgody na ruroci±g przez Polskę i wiele innych.

To jest kurwa prorosyjska postawa?!
Pogięło Cię?

To jest tylko czę¶ć postawy.
I to postawa częsci spoleczenstwa ktora głosowała na opozycje.
Natomiast rz±dz±cy byli wręcz oskarzani o zbytni± prorosyjsko¶ć.

Data: 2014-07-22 19:31:25
Autor: Wiesiaczek
[...]

na kaĹĽdym kroku, brak zgody na rurociÄ…g przez PolskÄ™ i wiele innych.

To jest kurwa prorosyjska postawa?!
Pogięło Cię?

To jest tylko część postawy.
I to postawa częsci spoleczenstwa ktora głosowała na opozycje.
Natomiast rządzący byli wręcz oskarzani o zbytnią prorosyjskość.

TeĹĽ przez opozycjÄ™? :)