Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect

Data: 2011-03-29 23:01:56
Autor: skippy
Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:15aewqgfk0nga.1x0nacni8kcow$.dlg40tude.net...

Właśnie cały wieczór spędziłęm w poszukiwaniu raportów czeskiej spólki BGS
Energy notowanych na NC. Brak raportów na oryginalnej stronie spółki (to
znaczy niby jest jakiś raport ale oprócz adresu, podpisów i pieczęci gówno
tam jest).

Obawiam się, że cały NC powstał właśnie po to, zeby uniknąć cywilizacji w czasie tej prostej operacji jaką jest zebranie z rynku kasy za emisję akcji.
Chyba od poczatku, od 2007, o tym co jakiś czas było wspominane.

Dodatkowym faktem to uprawdopodabniajacym jest - iż NC otwarto na szczytach hossy.
Nie wierzę w takie przypadki.

Zresztą skoro nie ma cywilizacji na normalnym rynku (no może jest ale kulawa jak jasna cholera), to co wymagać od tego dziwoląga.

Data: 2011-03-29 21:06:37
Autor: ron
skippy <man@the.moon> napisał(a):

> [...]

kulawa
jak jasna cholera), to co wymagać od tego dziwoląga.

No widzisz kolego, jaki jesteś ograniczony w swoim myśleniu.
Pogadaj z firmami, które dzięki NC dzisiaj są o niebo wyżej
\jak zaczynały, Ale to nie dla takich głąbów jak ty.
Brak edukacji, zawsze to powtarzam, ale i na to przyjdzie czas.

Data: 2011-03-29 14:25:22
Autor: root
On 29 Mar, 23:06, " ron" <ron...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> No widzisz kolego, jaki jeste ograniczony w swoim my leniu.
Pogadaj z firmami, kt re dzi ki NC dzisiaj s o niebo wy ej
\jak zaczyna y, Ale to nie dla takich g b w jak ty.
Brak edukacji, zawsze to powtarzam, ale i na to przyjdzie czas.

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Hej amigo. Kazdemu moze sie wyrwac w ferworze dyskusji to i owo. Ale
Ty chyba masz cos nierowno. Z nikim nie gadales, nikt ci nic nie
napisal a ty wpadasz jak tu jak popieprzony i wyzywasz wszystkich
jakbysmy byli twoimi kumplami z podworka.
Co to ma byc?  Masz jakis problem, zwroc sie do terapeuty.

Data: 2011-03-29 21:37:48
Autor: ron
root <mesec1@yahoo.com> napisał(a):
[...]

Hej serwantes,
zapominasz, że tu, żeby wiedzieć co jest grane, nie trzeba być
znanym /bajko/pisarzem,
Wy nie jesteście moimi kumplami, nawet z podwórka, już jestem
za stary na takie poufałości, nikogo nie wyzywam,
czasami mówie swoje zdanie, chyba wolno?
Chce tylko przywołać was do rzeczywistosci, toczycie piane,
i nic z tego nie wynika, nie szkoda wam tej, jak sądzę, młodej,
energi?

Data: 2011-03-30 00:04:29
Autor: skippy

Użytkownik " ron" <ron-is@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:imtjfc$dg0$1inews.gazeta.pl...
[...]

miałeś iść spać człowieku z la-manczy

Data: 2011-03-30 08:44:20
Autor: totus
 ron wrote:

[...]

Uwielbiamy toczyć pianę. Nauczycieli, którzy wiedzą lepiej i jak być powinno mamy po uszy. Weź się za prostowanie rodziny.

Data: 2011-03-29 23:08:26
Autor: skippy

Data: 2011-03-29 21:18:13
Autor: ron
Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect
skippy <man@the.moon> napisał(a):

O niczym innym nie napisałem cymbale:)

> Ale to nie dla takich głąbów jak ty.
> Brak edukacji, zawsze to powtarzam, ale i na to przyjdzie czas.

No wiesz, ja to widze inaczejm ale z tobą dyskutował nie będę,
dzisiejszego wieczora zjebałem kilka godzin przeglądając to forum,
i jednoznacznie mi wychodzi, że koleś nickiem skip, skipi, czy coś
takiego, to jeden z tych bijących piane a nie mających nic do powiedzenia,
także wybacz kolesiu, koncze dyskusje, żegnam.

Data: 2011-03-30 09:48:14
Autor: stary

Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:imthc7$2p0$1news.onet.pl...

[...]

No i nareszcie się z tobą zgadzam.