Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect

Data: 2011-03-30 13:12:55
Autor: milosc
Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect
On 3/29/2011 10:12 PM, root wrote:
W końcu raporty znalazłem dużo niżej jednak kończą się one na 31 stycznia
2009r. Rozumiem, że tak być powinno bo spólka debuitowała pewnie w naszym
warzywniaku ok 2009 r.  Ale niech mi ktoś to przetłumaczy z języka
angielskiego
Profit and loss statement ... as of 31 Jan 2009
O ile znam się na rachunkowości to Raort wyników jest ZA okres od do a nie
"od" dznia jakby sugerowały słowa "as of 31 Jan 2009"

as of 31 Jan 2009 to znaczy mniej wiecej "stan na 31 stycznia"

Data: 2011-03-30 18:41:40
Autor: root
Dnia Wed, 30 Mar 2011 13:12:55 +0200, milosc napisał(a):

[...]

Dzięki. Czyli pan Sobolewski dopuszcza na NewConnect spółkę ktora w
dokumencie informacyjnym przedsatwia raport wyników z dnia 31 stycznia
2009r. i wszystko jest w porządku, bo przecież inwestorzy grają w ruletkę
więc i tak nie zwróca uwagi na taki drobny szczególik.

Data: 2011-03-30 20:56:00
Autor: skippy

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:117wi1u1e146d$.12lv056z5ofc7.dlg40tude.net...
[...]

ważne są:
- prowizje
- wyciagnięcie kasy z rynku

reszta to duperele i ściema dla leszczy

Data: 2011-03-30 21:01:10
Autor: root
Dnia Wed, 30 Mar 2011 20:56:00 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Skippy no ale powiedz jak to możliwe? Przecież mamy najlepiej nadzorowany
rynek kapitałowy w Europie. Tak dzisiaj mówili w TV Biznes.

Data: 2011-03-30 21:06:59
Autor: skippy
Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect

"root"

Skippy no ale powiedz jak to możliwe? Przecież mamy najlepiej nadzorowany
rynek kapitałowy w Europie. Tak dzisiaj mówili w TV Biznes.

jak to mozliwe... szczerze powiem że boję się napisać co myślę otwartym kodem, bo zna mnie osobiście zbyt dużo ludzi i mógłbym być ścigniety za coś, czego nie udowodnię

ale jeśli np. w szczycie hossy robiono splity akcji wartych kilkadziesiąt groszy czy złotówkę, to trzeba być kompletnym idiotą żeby się nie domyślać o co chodzi

http://www.youtube.com/watch?v=Y5lM39tJPUw

Data: 2011-03-30 22:00:43
Autor: root
Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect
Dnia Wed, 30 Mar 2011 21:06:59 +0200, skippy napisał(a):

"root"

[...]

hahaha dobrze dobierasz te piosenki ;)

Data: 2011-03-30 22:10:14
Autor: skippy
Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:at1yveclmwdz.gsdwb11jnsut$.dlg40tude.net...

http://www.youtube.com/watch?v=Y5lM39tJPUw

hahaha dobrze dobierasz te piosenki ;)

:)

cywilizacja powinna sie zacząć od głównego parkietu
a ten będzie bananem tak długo, jak nie zostanie spełnionych kilka prostych warunków (obawiam się, że nie nastapi to nigdy)
o których pisane jest tu od lat

- żadnego fiksingu, koniec notowań w losowym momencie w zakresie paru minut

- jeśli jednak musi być (nie wiem dlaczego) to z podawaniem TKO WIG20, bo niby dlaczego tylko szwagier i paru majsterkowiczów ma widzieć te zabawy

- wprowadzić futy na bazę

- publikować koncentrację z podawaniem rodzaju pozycji, a nie tylko ilości

takie widzę minimum zeby to choć trochę zapachniało cywilizacją

Data: 2011-03-30 22:13:12
Autor: skippy
Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect

2 lata temu w Zakopcu na Wall Street zapytano Sobolewskiego, dlaczego nie ma TKO bazowego na koniec sesji.
Ten rozbrajająco mądrze odpowiedział, że przecież jest na początku:)

Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect