Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect

Data: 2011-04-04 18:19:19
Autor: pIOTER
Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect
NC to prywatny folwark sobola, on ustala reguly jakie w denej chwili sa mu najwygodniejsze. Sluze jakby co innym przykladem.

pIOTER

Użytkownik "root"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:15aewqgfk0nga.1x0nacni8kcow$.dlg@40tude.net...

Właśnie cały wieczór spędziłęm w poszukiwaniu raportów czeskiej spólki BGS
Energy notowanych na NC. Brak raportów na oryginalnej stronie spółki (to
znaczy niby jest jakiś raport ale oprócz adresu, podpisów i pieczęci gówno
tam jest).
Wlazłem więc na newconnect gdzie z pewną niesmiałościa kliknąłem na link
dokumentu informacyjnego, który ściagał się ok 10 min. (Sądze że Pcet na
którym znajduje się ten "serwis" stoi zakurzony po biurkiem prezesa).
Kij z tym. Ściągnąłem tzw. Dokument informacyjny a w nim zgodnie ze spisem
treści na stronie 71 powinny znaleźć się jakieś raporty. Szybko więc
znalazłem 71 stronę jednak ona okazuje się być pusta. Na stronie 78
znajduje się jednak oświadczenie bardzo ważnego czeskiego audytora zwna
Zaprava Auditora podpisana przez inżyniera Bohumiła Klapka, stwierdzające
że rzeczony raport jest fajny i prawdziwy.
W końcu raporty znalazłem dużo niżej jednak kończą się one na 31 stycznia
2009r. Rozumiem, że tak być powinno bo spólka debuitowała pewnie w naszym
warzywniaku ok 2009 r.  Ale niech mi ktoś to przetłumaczy z języka
angielskiego
Profit and loss statement ... as of 31 Jan 2009
O ile znam się na rachunkowości to Raort wyników jest ZA okres od do a nie
"od" dznia jakby sugerowały słowa "as of 31 Jan 2009"

Swoją drogą ciekawy jestem kto i w jaki sposób decyduje na NewConnect o
przyjęciu tzw. dokumentó informacyjnych. Oczywiście zadaje to pytanie
tutaj, bo mimo wielokrotnych, usilnych prób skontaktowania się z szacowną
instytucją emailem,  nigdy nie otrzymałem odpowiedzi.

Jeśli ktoś z szanownych kolegów wie gdzie można dorwać raporty BGS będę
zobowiązany za informacje

Data: 2011-04-07 02:08:44
Autor: Barbara
Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect i GPW !
Użytkownik "pIOTER"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d99ef89$0$2503$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

=================================

http://www.gpwinfostrefa.pl/palio/html.run?_Instance=cms_gpw.pap.pl&_PageID=2&_OID=119&_Lang=pl&_Company=BGSENERGY&_SOID=120&_Site=EBI&_CheckSum=-2130380615

a także TSG spółki CAIT dostępne w wielu DM.
a swoją drogą, to od naszych spółek wymaga się co  najmniej dwujęzyczności i dwu-walutowości - bo przeliczanie na Euro jest obowiązkowe.
Pytanie - czemu nie dotyczy to firm zagranicznych? Na obu rynkach - czyli i na GPW i  na NC.

UKNF i UOKiK się kłania , ale ja nie mam czasu ... ;(
Może ktoś pomoże i zrobi się wreszcie jaki taki porządek?

:) Barbara

Data: 2011-04-07 08:03:42
Autor: root
[...]

No pieknie. W chwili pisania tego postu BGS dostało sie własnie do systemu
Emitent a tu prosze jakie cudowne rozmnozenie informacji. Dziekuje

Data: 2011-04-07 08:35:10
Autor: root
Dnia Thu, 7 Apr 2011 08:03:42 +0200, root napisał(a):

=================================

[...]

Probowalem odtworzyc sposob w jaki dotarlas do tych raportow. Śmietnik jest
porazający. Wyszukiwanie na gpwinfostrefa w zasadzie nie funkcjonuje. Nie
pozostaje nic innego jak przeszukiwac rozne tematy i sekcje tej strony
ręcznie. Serwer NC chodzi jak muł - czas sciagniecia parustronicowego pdfa
z raportem to ok 10-15 min bez wzgledu na moje parametry polaczenia i
miejsce z ktorego to robie. Raportów nie da sie filtrowac: system nie
odroznia raportu okresowego od biezacego i znowu trzeba przeszukiwac caly
smietnik od poczatku do konca.
Moge zrozumiec ze nic nie jest idealne ale tyle nidociagnięc jednocześnie?!

Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect