Kiedy debata Duda - Trzaskowski?

Data: 2020-06-29 09:38:36
Autor: Jacek Bialy
Kiedy debata Duda - Trzaskowski?
Byłoby ewenementem, gdyby taka telewizyjna debata przed II turą wyborów prezydenckich w Polsce się nie odbyła.

jb

Data: 2020-06-29 14:47:57
Autor: Bruno Brunowski
Kiedy debata Duda - Trzaskowski?
Adrian strefił i zamiast debaty w TVN wybrał wizytę w kole gospodyń wiejskich.

Po niewczasie zorientował się, że glupio wyszło i teraz podobno organizują mu "debatę" w TVPiS.

--
Bruno

Data: 2020-06-29 15:29:17
Autor: Jacek Bialy
Kiedy debata Duda - Trzaskowski?
 - teraz podobno organizują mu "debatę" w TVPiS.

Jak to 'podobno'?  W TVP zawsze była debata i teraz też się odbędzie.

jb

Data: 2020-06-29 16:01:31
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 30 czerwca 2020 00:29:18 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
- teraz podobno organizują mu "debatę" w TVPiS.

Jak to 'podobno'?  W TVP zawsze była debata i teraz też się odbędzie.

A czemu nie można zorganizować dwu debat?

Tym bardziej, że ta w TVPiS ma się odbyć w "nowatorskim" formacie?

--
Bruno

Data: 2020-06-30 02:06:20
Autor: Jacek Bialy
Kiedy debata Duda - Trzaskowski?
- teraz podobno organizują mu "debatę" w TVPiS. Jak to 'podobno'?  W TVP zawsze była debata i teraz też się odbędzie.
 - A czemu nie można zorganizować dwu debat?
Tym bardziej, że ta w TVPiS ma się odbyć w "nowatorskim" formacie?

Dlaczego w nowatorskim? W tradycyjnym formacie powinna być.

jb

Data: 2020-06-30 02:36:43
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 30 czerwca 2020 11:06:21 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> - teraz podobno organizują mu "debatę" w TVPiS. > > Jak to 'podobno'?  W TVP zawsze była debata i teraz też się odbędzie. >  - A czemu nie można zorganizować dwu debat?
Tym bardziej, że ta w TVPiS ma się odbyć w "nowatorskim" formacie?

Dlaczego w nowatorskim? W tradycyjnym formacie powinna być.

A to się pytaj w TVPiS.

--
Bruno

Data: 2020-06-30 02:41:59
Autor: Jacek Bialy
Kiedy debata Duda - Trzaskowski?
> - teraz podobno organizują mu "debatę" w TVPiS. > > Jak to 'podobno'?  W TVP zawsze była debata i teraz też się odbędzie. >  - A czemu nie można zorganizować dwu debat? Tym bardziej, że ta w TVPiS ma się odbyć w "nowatorskim" formacie? Dlaczego w nowatorskim? W tradycyjnym formacie powinna być.
 - A to się pytaj w TVPiS.

Pewnie tam znowu Kurski rządzi. Jak Doda przegra wybory, to będzie jego wina.

jb

Data: 2020-06-30 16:01:35
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2020-06-30 o 11:06, Jacek Bialy pisze:
[...]

Właśnie wysłuchałem narracji TVN, że Duda nie chce, boi się debaty. Ale słowem nie powiedzieli, że chce, ale dokooptować trzeba jeszcze TVP.
https://twitter.com/AndrzejDuda/status/1277913352149315584

Robert

Data: 2020-06-30 07:08:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 30 czerwca 2020 16:02:08 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

> [...]

Właśnie wysłuchałem narracji TVN, że Duda nie chce, boi się debaty. Ale słowem nie powiedzieli, że chce, ale dokooptować trzeba jeszcze TVP.

Bez własnej telewizji i znajomości pytań gacie ma pełne.. #cykorduda ;)

--
Bruno

Data: 2020-06-30 16:21:53
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2020-06-30 o 16:08, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Jak grilować to dwóch.

Robert

Data: 2020-06-30 07:07:23
Autor: Jacek Bialy
Kiedy debata Duda - Trzaskowski?
 - Adrian strefił i zamiast debaty w TVN wybrał wizytę w kole gospodyń wiejskich.

No bo jakby to wyglądało, że esbecja przesłuchuje polskiego prezydenta?

jb

Data: 2020-06-30 07:58:56
Autor: Jacek Bialy
Kiedy debata Duda - Trzaskowski?
- Adrian strefił i zamiast debaty w TVN wybrał wizytę w kole gospodyń wiejskich. No bo jakby to wyglądało, że esbecja przesłuchuje polskiego prezydenta?
-- -- -- -- -
Już dawno pisiory powinny wyaresztować tą jaczejkę, ale im Amerykany nie pozwalają...

jb

Data: 2020-06-30 23:19:46
Autor: Pisiorowy Escobar
Kiedy debata Duda - Trzaskowski?
w <315fabe9-d9e0-4bd0-bb26-dd8fe807b40fo@googlegroups.com>, Jacek Bialy
<jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

[...]

dupa piecze bezpłatnych trolli że tylko wy łykacie propagandę ? :D :D
#dudacykor ale to było oczywiste że zesra się ze strachu --
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-06-29 18:51:16
Autor: Budzik
Kiedy debata Duda - Trzaskowski?
Użytkownik Jacek Bialy jacekbialy80@gmail.com ...

Byłoby ewenementem, gdyby taka telewizyjna debata przed II turą
wyborów prezydenckich w Polsce się nie odbyła.
Byłoby ewenementem gdyby ich posadzic przed soba i niech ze 2-3 godziny gadaja. Podział czasu pol na pol i jechane.
Moze by sie wtedy przypadkiem udało cos ciekawego dowiedziec.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

Data: 2020-06-30 11:11:30
Autor: Bruno Brunowski
Kiedy debata Duda - Trzaskowski? TVN czeka, Duda ucieka ;-)
W dniu wtorek, 30 czerwca 2020 20:07:15 UTC+2 użytkownik Runt napisał:
W dniu 2020-06-29 o 18:38, Jacek Bialy pisze:
> Byłoby ewenementem, gdyby taka telewizyjna debata przed II turą wyborów prezydenckich w Polsce się nie odbyła.
> Stawiam orzechy włoskie przeciwko orzechom laskowym,
że A.Duda nie zgodzi się na debatę inną niż w TVP/TVP Info.

#Dudacykor

--
Bruno

Data: 2020-06-30 20:07:14
[...]