Kiedy dojdzie przelew?

Data: 2009-02-27 00:02:34
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Kiedy dojdzie przelew?
On 27 Lut, 08:17, "Włodziu" <wlodek.wich...@wp.pl> wrote:

Zależy mi aby przelew dotarł dzisiaj (bo wiadomo weekend i w przeciwnym
razie dojdzie dopiero w poniedziałek a do 28-02-2009 mam ostateczny termin
zapłaty)

na przyszlosc, jesli dalej bedziesz przelewal z mBanku, poswiec 20 zl
i uruchom sobie w nim (jesli mozesz) kredyt odnawialny.
przelewy wychodza ci rano, a ksiegowane kolo 15-ej przychodzace
niweluja ujemne saldo na KO - w ten sposob kosztem jest tylko coroczne
odnawianie kredytu.

Kiedy dojdzie przelew?