Kiedy dupowaty Hitler zostanie SAM?

Data: 2010-10-15 10:41:53
Autor: Zahir
Kiedy dupowaty Hitler zostanie SAM?

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i98ul0$6t9$1inews.gazeta.pl...
Do spotkania Pawła Poncyljusza i Marka Migalskiego doszło w jednej z warszawskich restauracji - donosi tabloid. Poncyljusz (odsunięty na margines partii) i Migalski (wykluczony z grona eurodeputowanych PiS) byli bliskimi współpracownikami w czasie kampanii prezydenckiej Jarosława Kaczyńskiego.
Rozmowa Migalskiego i Poncyljusza trwała około godziny - pisze "Fakt". I publikuje zdjęcia ze spotkania. - O współpracy z PiS póki co nie myślę. Ludzie z tej partii powiedzieli za dużo na mój temat - powiedział Migalski w rozmowie z tabloidem.

Coż to, nagle przejrzeli na oczy? Migdalski całkiem niedawno dałby się pokroić za prezesa!

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

--

Zahir

Kiedy dupowaty Hitler zostanie SAM?