Kiedy dzialajace plyty pod Piaskowy Mostek?

Data: 2011-03-08 16:59:35
Autor: Piotr Molski
Kiedy dzialajace plyty pod Piaskowy Mostek?
Witam,
Jak juz sie zdecydowalem na kupno "stacjonarki" to mi plyty popsuli ;)
Wiadomo, kiedy pojawia sie w pelni sprawne plyty pod Sandy Bridge?

pozdr
Piotr

Data: 2011-03-09 07:40:38
Autor: MC
Kiedy dzialajace plyty pod Piaskowy Mostek?
Uzytkownik "Piotr Molski" <pmolski@ant.pl> napisal w wiadomosci news:18459133-7aef-4c06-8988-5fa3b067cfccp3g2000vbv.googlegroups.com...
Witam,
Jak juz sie zdecydowalem na kupno "stacjonarki" to mi plyty popsuli ;)
Wiadomo, kiedy pojawia sie w pelni sprawne plyty pod Sandy Bridge?

Juz podobno sa.

Data: 2011-03-09 11:27:15
Autor: Piotr Molski
Kiedy dzialajace plyty pod Piaskowy Mostek?
On 9 Mar, 07:40, "MC" <m...@go2.pl> wrote:

Juz podobno sa.
Cos wiecej? Wiem, ze to troche pytanie do krysztalowej kuli ;)

pozdr
Piotr

Data: 2011-03-09 14:14:05
Autor: Szymon von Ulezalka
On Mar 9, 6:40 am, "MC" <m...@go2.pl> wrote:
Uzytkownik "Piotr Molski" <pmol...@ant.pl> napisal w wiadomoscinews:18459133-7aef-4c06-8988-5fa3b067cfccp3g2000vbv.googlegroups.com...

> Witam,
> Jak juz sie zdecydowalem na kupno "stacjonarki" to mi plyty popsuli ;)
> Wiadomo, kiedy pojawia sie w pelni sprawne plyty pod Sandy Bridge?

Juz podobno sa.

nie "podobno" tylko juz sa normalnie w niektorych sklepach dostepne :)

Data: 2011-03-14 18:51:19
Autor: Grzegorz K_____k
On Tue, 08 Mar 2011 16:59:35 -0800, Piotr Molski wrote:
Jak juz sie zdecydowalem na kupno "stacjonarki" to mi plyty popsuli ;)
Wiadomo, kiedy pojawia sie w pelni sprawne plyty pod Sandy Bridge?

http://www.bit-tech.net/news/hardware/2011/03/09/intel-b3-motherboards-go-
on-sale/1
http://www.scan.co.uk/search.aspx?q=P67+B3

Kiedy dzialajace plyty pod Piaskowy Mostek?