Kiedy dzie? gniewu w Polsce?

Data: 2011-02-25 16:57:09
Autor: Hans Kloss
Kiedy dzie? gniewu w Polsce?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ik8jme$ktr$1mx1.internetia.pl...
Już dłużej tak się nie da żyć, nawet w stanie wojennym życie nie było takie drogie jak dzisiaj, nie mówiąc już o tym, że Polska cała zaorana i rozkradziona przez rządzących od 1989 roku. Nie ma pracy i chleba...

Dziś zbieramy pokłosie stanu wojennego i jego etapu przy okrągłym stole...

Myślę, że na 1-go maja można taki dzień zorganozować...

boukun

To zorganizuj. Uważaj tylko by cię katabasy na stos nie zaciągneli. W tym dniu mają byc jakieś święcenia.

HansKoss

Data: 2011-02-25 17:09:43
Autor: boukun
Kiedy dzie? gniewu w Polsce?

Użytkownik "Hans Kloss" <rudy102@pancerni.ro> napisał w wiadomości news:4d67d23e$0$2485$65785112news.neostrada.pl...

[...]

W tym dniu będzie obnażona polityka Watykanu, to będzie początek ich końca i ich żydowskiej wiary.

boukun

Data: 2011-02-25 17:19:11
Autor: Hans Kloss
Kiedy dzie? gniewu w Polsce?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ik8knn$q1r$1mx1.internetia.pl...

[...]

Polityka Watykanu, żydowska wiara. Co to ma wspólnego z twoją zadymą na 1 maja?

HansKoss

Data: 2011-02-25 17:25:39
Autor: boukun
Kiedy dzie? gniewu w Polsce?

Użytkownik "Hans Kloss" <rudy102@pancerni.ro> napisał w wiadomości news:4d67d6a9$0$2453$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kościół zawsze służy władzy, nigdy narodowi...

boukun

Data: 2011-02-26 10:21:15
Autor: MH
Kiedy dzie? gniewu w Polsce?
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
>
> HansKoss

Kościół zawsze służy władzy, nigdy narodowi...

Tak było za komuny. Teraz jest dokładnie na odwrót.

MH

--

Kiedy dzie? gniewu w Polsce?