Kiedy iPhone 3GS w Orange?

Data: 2009-07-15 14:45:08
Autor: Piotr Przekota
Kiedy iPhone 3GS w Orange?
jak podaly gazety iPhone 3GS mial sie pojawic w Orange i Era 9-tego lipca.
czekam i ... nic. Kiedy bedzie mozna go kupic w Orange?? Jest to jedyna rzecz,
ktora trzyma mnie jeszcze w Orange (zone juz przenioslem do Playa)

PP

Data: 2009-07-16 09:01:43
Autor: Jan Strybyszewski
Kiedy iPhone 3GS w Orange?
Piotr Przekota pisze:
jak podaly gazety iPhone 3GS mial sie pojawic w Orange i Era 9-tego lipca.

Jak ktos przedlumaczyl nieduczony dziennikarzyna date podana przez apple jako "July'09"   jako 9 lipca jest idiota.

czekam i ... nic. Kiedy bedzie mozna go kupic w Orange?? Jest to jedyna rzecz,
ktora trzyma mnie jeszcze w Orange (zone juz przenioslem do Playa)

Koniec lipca

Data: 2009-07-16 07:56:54
Autor: Piotr Przekota
Kiedy iPhone 3GS w Orange?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):
Piotr Przekota pisze:
> [...]

,
> ktora trzyma mnie jeszcze w Orange (zone juz przenioslem do Playa)

Dzięki za odpowiedz.

Co do tego, kto jest tym niedouczonym dziennikarzyną, podaję link na portal
gazeta.pl
http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,82008,6702369,iPhone_3GS___nastepca_iPhone_3G.html

PP
 --