Kiedy ja będę miał święto

Data: 2009-11-11 12:19:36
Autor: boukun

Data: 2009-11-11 03:23:41
Autor: Tzva Adonai

Data: 2009-11-11 03:41:16
Autor: J-23

Data: 2009-11-11 15:42:21
Autor: boukun
Kiedy ja będę miał święto

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f0ac4042-056a-49bf-ae7e-740388ba3e3df16g2000yqm.googlegroups.com...
On 11 Lis, 12:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Jak pójdę do godnej człowieka pracy...
Czyli na święte dygdy...

boukun

Ale, co mozesz zaproponowac pracodawcy?

J-23 itede

A gdzie masz dzisiaj pracodawcę w Polsce z prawdziwego zdarzenia?

Dobre czasy i prawdziwi polscy pracodawcy się w Polsce 20 lat temu skończyli...

boukun

Data: 2009-11-11 13:14:23
Autor: Andrzej Kokakolski
Kiedy ja będę miał święto
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Jak pójdę do godnej człowieka pracy...
Czyli na święte dygdy...

Moze Pan przeciez podjac prace w ubojni zwierzat. Jest to przeciez godne
(przynajmniej Pana) zajecie, ktore juz Pan wykonywal we wspanialych (dla Pana) peerelowskich czasach. Wykorzysta Pan doswiadczenie, powroci do czasow mlodosci. Powieje co prawda smrodem ale i namiastka komuny. Zarobi Pan uczciwie pieniadze. I mniej bedzie Pan mial czasu na wypisywanie bzdur na psp (dla dobra ogolu a o to przeciez Pan walczy).
Czy dla takich korzysci nie warto zatrudnic sie w rzezni?

AK

Data: 2009-11-11 15:43:46
Autor: boukun
Kiedy ja będę miał święto

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdedbf$mvl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Abstrahując od powyższego, są jeszcze w Polsce jakieś rzeźnie?

PS. Gdzie smród, tam przyjemność...

boukun

Data: 2009-11-12 00:53:47
Autor: Andrzej Kokakolski
Kiedy ja będę miał święto
> [...]

> AK

Abstrahując od powyższego, są jeszcze w Polsce jakieś rzeźnie?

Aby przyblizyc Panu swieto znalazlem kilka adresow:

1.  Obojan Sp. Z o.o.
83-322 Stezyca, ul. Rzemieslnicza 6
Tel/fax (0-58) 684-3088
obojan@wp.pl

2.  Rzeźnia - Kocon
Waldemar Kocoń
Rajmund Kocoń
ul. Targowa 45
34-360 Milówka
Telefony kontaktowe:
+48 0 600 049 420
+48 0 604 519 075
E-mail: biuro@rzeznia-kocon.pl 3.  Ubojnia Zwierzat Wisny
Telefon:
(063) 27-99-359
(063) 27-99-349 FAX: (063) 27-99-349 Adres: Linne 47 62-730 Dobra, woj. Wielkopolskie
Electronic mail: info@ubojnialinne.com.pl

4.  Ubojnia Trzody Chlewnej i Bydła Roman Maciejek
Tychów 11, 97-318 Czarnocin, woj. Łódzkie
Zadzwoń: tel. (44) 616 61 91, Wyślij fax: fax (44) 616 58 85
Napisz do nas e-mail: maciejek@maciejek.com

5.  Ubojnia Rysiek
Żelisławice, ul. Goplana 69
42-470 Siewierz
Tel. (32) 67 42 124
kom. 0 602 302 619
www.ubojnia.com.pl
biuro@ubojnia.com.pl 6.  Ubojnia Zwierzat Rzeznych BE-MAR Sp. Z o.o.
62-032 Lubon
Ul. Dworcowa 47
Tel/fax (0-61) 813-1910

7.  "Babice Ubojnia" Teresa Struszczyk, Jerzy Struszczyk
Spółka Jawna
95-083 Lutomiersk, Babice 78 8.  Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "EQUUS" Halina Makowska
97-200 Tomaszów Mazowiecki
Cekanów, ul. Topolowa 34
tel. (0-44) 734-02-83, 723-79-07
fax (0-44) 734-02-83

Z pewnoscia jest ich wiecej, wyzej wymienione sa najbardziej znane w Ontario :)

PS. Gdzie smród, tam przyjemność...

Ach, to Pan jest tym, ktory nie przepada za zapachem pomaranczy?
Rzeczywiscie oryginalny z Pana czlowiek

AK

Data: 2009-11-13 02:36:49
Autor: J-23
Kiedy ja będę miał święto
On 12 Lis, 01:53, "Andrzej Kokakolski" <kokakol...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
boukun <bou...@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

> Abstrahując od powyższego, są jeszcze w Polsce jakieś rzeźnie?

Aby przyblizyc Panu swieto znalazlem kilka adresow:

obo...@wp.pl

2.  Rzeźnia - Kocon
Waldemar Kocoń
Rajmund Kocoń
ul. Targowa 45
34-360 Milówka
Telefony kontaktowe:
+48 0 600 049 420
+48 0 604 519 075
E-mail: bi...@rzeznia-kocon.pl

i...@ubojnialinne.com.pl

Napisz do nas e-mail: macie...@maciejek.com

bi...@ubojnia.com.pl

> [...]

w Ontario :)

> PS. Gdzie smród, tam przyjemność...

Ach, to Pan jest tym, ktory nie przepada za zapachem pomaranczy?

ale czy maja tam vacat na stanowisko dyrektora, albo prezesa,
ostatecznie czlonka rady nadzorczej?

J-23 itede

Data: 2009-11-13 12:54:08
Autor: Andrzej Kokakolski
Kiedy ja będę miał święto
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
ale czy maja tam vacat na stanowisko dyrektora, albo prezesa,
ostatecznie czlonka rady nadzorczej?

Tu nie chodzi o to, zeby firma upadla, tylko o mozliwosc godnej pracy a takze swietowania dla Boukuna. Ma on raczej doswiadczenie jako pracownik fizyczny w ubojni zwierzat.
Poza tym, moglby gotowac obiadki. A takze krasc mieso, czym sie kiedys przechwalal wspominajac "dawne dobre peerelowskie czasy".

AK

Data: 2009-11-13 15:59:35
Autor: boukun
Kiedy ja będę miał święto

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdjktg$33m$1inews.gazeta.pl...
[...]

To już mógłbyś sobie przy okazji błaźnie darować te oszczerstwa...

boukun

Data: 2009-11-14 02:19:29
Autor: Andrzej Kokakolski
Kościelny system okradania nowożeńców.
Roger Perejro <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał(a):

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

> Opisalem tylko inna niz Pan przedstawial sytuacje gdyz to "pozwala > większej
> ilości osób dowiedziec się jak postępują ci", których obrzuca Pan blotem.

"Ci"? Skąd liczba mnoga, dał Pan jeden przykład.

> Moze "mając pojęcie" zechce Pan laskawie wytlumaczyc jak to sie dzieje,
ze
> banda zlodziei i zboczencow za jaka uwaza Pan kler katolicki ciagle
skupia
> wokol siebie miliony Polakow?

Niech Pan czyta uważnie. Napisałem, że nie ma Pan pojęcia które sprawy są
mi
obce, a wypowiada się Pan tak jakby wiedział coś na ten temat.
To Pan nazwał kler katolicki bandą złodziei i zboczeńców. Ja od czasu do czasu daję przykłady nagannych zachowań księży, chociaż przyznaję, że w stosunku do niektórych Pańskie określenie jest trafne. Co do skupiania milionów Polaków wokół złodziei i zboczeńców jak nazwał Pan kler
katolicki,
polecam poniższy artykuł:

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article432764/Polacy_odchodza_od_Kosciola_k
at
olickiego.html

Pozwoli Pan, ze zacytuje klasyka psp:  "Niech Pan czyta uważnie".
Proponuje Panu aby sam zastosowal sie do tej rady.

1. Liczba mnoga wziela sie nie z mojego przykladu ale stad, ze Pan obwinia
wielu (wszystkich?) ksiezy w Polsce. Pisalem o TYCH (l. mnoga), ktorych obrzuca Pan blotem.

2. Nie nazwalem, jak Pan twierdzi kleru katolickiego bandą złodziei i zboczeńców, tylko wyraznie napisalem, ze to Pan ich za takich uwaza.
Prosze albo rzeczywiscie uwazniej czytac i starac sie zrozumiec przeczytany tekst albo nie imputowac i nie manipulowac.

3. Odchodza i odchodza i jakos odejsc nie moga. Czego wyrazem jest panska zaciekla walka przeciwko Kosciolowi. Gdyby rzeczywiscie Polacy calkowicie
odwrocili sie od Kosciola nie mialoby sensu przekonywanie o niegodziwosci
kleru. 4. Wpadlem tylko na tydzien do Polski i zaraz zetknalem sie z postawa kaplana
przeczaca rozsiewanej przez Pana propagandzie. Przypadek czy moze jednak regula?

AK

Data: 2009-11-14 02:31:27
Autor: Andrzej Kokakolski
Kiedy ja będę miał święto
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
To już mógłbyś sobie przy okazji błaźnie darować te oszczerstwa...

Nie wiem do kogo kieruje Pan te slowa ale moge wyreczyc te osobe i odpowiedziec   ;)

Czy panskie przechwalki, ze zarabia Pan (wiecej niz panska zona)
a przy tym uchyla sie od placenia podatkow to tez oszczerstwa?

AK

PS odpowiedz dotyczaca innego watku znalazla sie tu przypadkowo, przepraszam

--

Kiedy ja będę miał święto