Kiedy kasa ze "SMART Lokata na powitanie"?

Data: 2015-01-30 18:40:49
Autor: jakson
Kiedy kasa ze "SMART Lokata na powitanie"?
29.12.2014 założyłem "SMART Lokate na powitanie" na miesiąc.
Jeszcze tego samego dnia otrzymałem mail z potwierdzeniem
otwarcia lokaty (czyli, że kasa doszła).

Kiedy powinienem spodziewać się powrotu pieniędzy z lokaty?

PS
Wg. moich obliczeń ów powrót powinien nastąpić
najpóźniej dzisiaj - niestety na koncie brak śladu
a dodzwonienie się do FM Banku graniczy z cudem...

Data: 2015-01-30 18:52:31
Autor: jakson
Kiedy kasa ze "SMART Lokata na powitanie"?
29.12.2014 założyłem "SMART Lokate na powitanie" na miesiąc.

Zapomniałem wspomnieć, że próbowałem (rano i wieczorem)
wysłać im maila na adres zwrotny, jak sami informują:

"W przypadku dodatkowych pytań prosimy skorzystać z funkcji "odpowiedz" w programie pocztowym [...]"

Niestety i rano, i wieczorem dostałem to samo:

"Dostarczenie do wymienionych adresatów lub grup nie powiodło się:

FM Bank PBP S.A. (lokata@fmbankpbp.pl)
Nie można znaleźć wprowadzonego adresu e-mail. Sprawdź adres odbiorcy i spróbuj ponownie wysłać wiadomość. Jeśli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z pomocą techniczną.

Informacje diagnostyczne dla administratorów:
Generowanie serwera: pbp-bank.pl
lokata@fmbankpbp.pl
#550 5.1.1 RESOLVER.ADR.RecipNotFound; not found ##
[...]"

Co za gniot :)

Kiedy kasa ze "SMART Lokata na powitanie"?