Data: 2015-01-30 18:52:31 | |
Autor: jakson | |
Kiedy kasa ze "SMART Lokata na powitanie"? | |
29.12.2014 założyłem "SMART Lokate na powitanie" na miesiąc. Zapomniałem wspomnieć, że próbowałem (rano i wieczorem) wysłać im maila na adres zwrotny, jak sami informują: "W przypadku dodatkowych pytań prosimy skorzystać z funkcji "odpowiedz" w programie pocztowym [...]" Niestety i rano, i wieczorem dostałem to samo: "Dostarczenie do wymienionych adresatów lub grup nie powiodło się: FM Bank PBP S.A. (lokata@fmbankpbp.pl) Nie można znaleźć wprowadzonego adresu e-mail. Sprawdź adres odbiorcy i spróbuj ponownie wysłać wiadomość. Jeśli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z pomocą techniczną. Informacje diagnostyczne dla administratorów: Generowanie serwera: pbp-bank.pl lokata@fmbankpbp.pl #550 5.1.1 RESOLVER.ADR.RecipNotFound; not found ## [...]" Co za gniot :) |
|