Kiedy kasy fiskalne w kosciolach?

Data: 2011-05-10 03:39:29
Autor: Dobromir
Kiedy kasy fiskalne w kosciolach?
Ja sie pytam.

Data: 2011-05-10 10:45:53
Autor: Leprechaun!
Kiedy kasy fiskalne w kosciolach?

Użytkownik "Dobromir" <dobro@mir.us> napisał w wiadomości news:4dc89752$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
Ja sie pytam.

Ciekaw jestem jak rozliczyć "co łaska" ;))))

BomBel

Data: 2011-05-10 11:35:10
Autor: Dobromir

Użytkownik "Leprechaun!" <brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4dc8fb35$0$2448$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Normalnie.
Co laska + vat i paragon wydrukowac.

Data: 2011-05-11 06:50:10
Autor: sofu
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

"Co łaska" też można zaksięgować i policzyć.
Ale raczej czysto teoretycznie bo nie wierzę, aby kotabasy to mieli robić uczciwie.

sofu

Data: 2011-05-10 23:35:40
Autor: Hans Kloss
On 11 Maj, 06:50, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:

"Co łaska" też można zaksięgować i policzyć.

Tylko na jakiej podstawie prawnej to robić?
Można również zaksięgować i policzyć kieszonkowe które daję swoim
dzieciom. Można zrobić wiele innych idiotyzmów zamieniających czecią
pełoską w państwo jeszcze bardziej totalitarne. Tylko po co?
J-23

Data: 2011-05-12 09:32:52
Autor: sofu

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:325f22e9-d23c-4356-b78b-3ecf03a54b89z37g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Napisałem tylko, ze jest to możliwe tak samo jak liczenie wpłat np. w gabinetach lekarskich.
Podstawę prawna zawsze można stworzyć.
Ale nie chodzi przeciez  tak naprawdę o to co ludzie dają na tace, ale raczej o nigdzie nie ujawniane dochody Kościoła idace w miliardy zł rocznie.

sofu

Data: 2011-05-12 09:36:14
Autor: Leprechuan

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:iqg2f5$ogc$1node2.news.atman.pl...

[...]

Klechy opływają w bogactwa! Nie wiem czy ich bóg, który propagował ubóstwo i skromne życie wymaga by klecha chodził w złotych łańcuchach!

BomBel

Data: 2011-05-13 20:53:49
Autor: pluton
Kiedy kasy fiskalne w kosciolach?
pełoską w państwo jeszcze bardziej totalitarne. Tylko po co?

Zeby ludki zobaczyly, w jakie moga wpasc gowno, jezeli zaglosuja na wariata.

Nullification

Kiedy kasy fiskalne w kosciolach?