Kiedy kaza uzupelniac depozyt

Data: 2010-02-06 15:27:05
Autor: Lech Dubrowski
Kiedy kaza uzupelniac depozyt
1. Jesli stan rachunku wynosi ok 2000 zl, a sa otwarte 2 longi po 2407 to przy jakim stanie rachunku zazadaja uzupelnienia depozytu lub zamkna mi je?

2. Jesli wczorajszy poziom zamkniecie okaze sie koncem spadku to czy jest sens brac 3 longa po doplaceniu ok 1200 zl.?

Leszek

Data: 2010-02-06 13:22:02
Autor: Charlie delta
On 6 Lut, 15:27, "Lech Dubrowski" <3...@337.com.pl> wrote:
[...]

panienka,

to żę rozum ci odebrało trzymając pozycję to twój business

dobra rada taka, w pn masz odbicie z luką

zamknij long pozycję i zapomnij o tym kierunku

Data: 2010-02-07 18:08:09
Autor: kroovka
Kiedy kaza uzupelniac depozyt
zamknij long pozycję i zapomnij o tym kierunku

a za reszte, co uratujesz, kup EkoExport i nie baw sie w handel akcjami na najblizsze nawet poltora roku, scisle do ok. 20 kwietnia 2011. Ale czy proste rady sa dzisiaj w cenie? W zeszlym roku polecalem Immoeast, teraz EEX a za rok pewnie..ale o tym potem....

kroovka

Data: 2010-02-06 17:06:57
Autor: kigam

Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomości
1. Jesli stan rachunku wynosi ok 2000 zl, a sa otwarte 2 longi po 2407 to
przy jakim stanie rachunku zazadaja uzupelnienia depozytu lub zamkna mi je?

Nie dostałeś margina to może jeszcze w poniedziałek zadzwonią. Jak nie to
jeden kontrakt out najprawdopodobnie na fixie w poniedziałek. Na przyszłość
czytaj regulaminy. Depozyty uzupełnia się przed sesją.

2. Jesli wczorajszy poziom zamkniecie okaze sie koncem spadku to czy jest
sens brac 3 longa po doplaceniu ok 1200 zl.?

nie masz kasy na 2 longi a chcesz trzeciego :-). Zostało Ci na jednego szorta
i tego się trzymaj.

Data: 2010-02-12 11:17:23
Autor: Lech Dubrowski
Kiedy kaza uzupelniac depozyt

Użytkownik "kigam"
nie masz kasy na 2 longi a chcesz trzeciego :-). Zostało Ci na jednego szorta
i tego się trzymaj.

Kiepsko liczysz bo gdybym sprzedal je wczoraj na fixingu to mialbym 4642,20, ale na szczescie, od niedzieli do dzis nie mialem internetu co uchronilo mnie przed ta decyzja.

Leszek :-)

Data: 2010-02-12 03:21:15
Autor: macieks
Kiedy kaza uzupelniac depozyt
On 12 Lut, 11:17, "Lech Dubrowski" <3...@337.com.pl> wrote:
Użytkownik "kigam"

> [...]

ale na szczescie, od niedzieli do dzis nie mialem internetu co uchronilo

Znaczy się 2 L cały czas trzymasz i dokupiłeś 3 ?

Data: 2010-02-12 12:45:45
Autor: Lech Dubrowski
Kiedy kaza uzupelniac depozyt
Użytkownik "macieks"
Znaczy się 2 L cały czas trzymasz i dokupiłeś 3 ?

Trzymam 2L. Poziom 2150 powinien sie obropnic

Leszek

Data: 2010-02-12 04:46:47
Autor: macieks
On 12 Lut, 12:45, "Lech Dubrowski" <3...@337.com.pl> wrote:
> Użytkownik "macieks"
> Znaczy się 2 L cały czas trzymasz i dokupiłeś 3 ?

Trzymam 2L. Poziom 2150 powinien sie obropnic

Leszek

Poziom w porządku. Zobaczymy czy tam się znajdziemy i co się wydarzy.

Odnośnie sposobu poprowadzenia tej pozycji nie będę się 'wymandrzał'
Rynek dał darmową/drogą lekcję.

Data: 2010-02-12 04:52:12
Autor: jb
Kiedy kaza uzupelniac depozyt
Trzymam 2L. Poziom 2150 powinien sie obropnic

witam,
jesli trzymasz 2L po 2400 jak pisales to masz jaja ze stali....
powodzenia.

JR

Data: 2010-02-12 05:10:36
Autor: Charlie delta
On 12 Lut, 13:52, jb <jobberwal...@gmail.com> wrote:
> Trzymam 2L. Poziom 2150 powinien sie obropnic

witam,
jesli trzymasz 2L po 2400 jak pisales to masz jaja ze stali....
powodzenia.

JR

nazwę działanie po imieniu

trzeba być idiotą by trzymać długą pozycję z poziomu 2400

Data: 2010-02-12 14:45:48
Autor: flower
Kiedy kaza uzupelniac depozyt
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w
wiadomości
> [...]

JR

nazwę działanie po imieniu

trzeba być idiotą by trzymać długą pozycję z poziomu 2400
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ale też uczciwie trzeba przyznać, że w zeszły piątek narysował się młot w
USA, co zapowiada korektę. Która w USA rzeczywiście nastąpiła bez pudła,
natomiast u nas Wig 20 wyłamał się. 9 czarnych świec pod rząd - to
faktycznie były pechowe dni.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-02-12 15:54:28
Autor: Lech Dubrowski
Kiedy kaza uzupelniac depozyt

Użytkownik "flower"

trzeba być idiotą by trzymać długą pozycję z poziomu 2400

Dlaczego, przeciez max stycznia to bylo 2517?

Leszek

Data: 2010-02-06 20:10:26
Autor: kc
Lech Dubrowski <337@337.com.pl> napisał(a):
[...]

Z mojego doświadczenia :( - wtedy, kiedy zamknięcie pozycji (do czego jesteś praktycznie przymuszony) jest najmniej korzystne:). Ale to okazuje się po zamknięciu pozycji, bo gdybyś przewidział, to uzupełniłbyś depozyt, ale już przestałeś wierzyć, prawda? W twoim przypadku próbowałbym nie zamykać do 2195 (uzupełnić depozyt - o ile to możliwe), poniżej zamknąłbym.

kc

PS. To tylko moje ostobiste zdanie, nie musisz się nim kierować.

--

Kiedy kaza uzupelniac depozyt