Kiedy kolejny tick-tock w mobilnym i7 ?

Data: 2010-02-05 22:22:35
Autor: A r t i e
Kiedy kolejny tick-tock w mobilnym i7 ?
Pół roku temu w intelowskich roadmapach było że 2Q 2010, czyli już w kwietniu, nastąpi kolejny tick w mobilnym i7, konkretnie bez poważniejszych zmian architektury czy integrowania grafy przeniosą go po tak jak jest na 32nm i podniosą zegary. Ostatnio jakby ucichło o tym, próbuję znaleźć na necie jakieś plany "wydawnicze" ale dla mobilnych nie widać jakoś. (chodzi mi oczywiście o najlepsze i7 8-wątkowe). Na dziś mi się podoba Sony Vaio 16.3 cala, ale on używa tylko słabszego i720 a optymalny się wydaje i820 :(

Arek

Data: 2010-02-06 14:44:56
Autor: A r t i e
Użytkownik "A r t i e" <artie07@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hki26k$f22$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nikt nie wie :) Pół roku temu było głośno że już w marcu-kwietniu 2010 będą nowe mobilne i7 a główną innowacją będą 32nm i >zegar. Teraz coś ucichło..

Arek

Kiedy kolejny tick-tock w mobilnym i7 ?