Kiedy koniec?

Data: 2009-10-16 07:45:52
Autor: kc
Kiedy koniec?
Pamiętam dramatyczny tytuł wątku z lutego : "Kiedy to się k... skończy?"
Brak takich wpisów teraz :). Proponuję zakończyć dzisiaj, podciągnijmy jeszcze trochę powyżej szczytu i spadajmy. Ktoś za?

pozdrawiam

kc

Data: 2009-10-16 10:01:18
Autor: Lech Dubrowski
Kiedy koniec?
Pamiętam dramatyczny tytuł wątku z lutego : "Kiedy to się k... skończy?"
Brak takich wpisów teraz :). Proponuję zakończyć dzisiaj, podciągnijmy
jeszcze trochę powyżej szczytu i spadajmy. Ktoś za?

Propozycja spozniona. Zjazd ze szczytu byl wczoraj. Dzis podjazd tylko na 2318 i znowu w dol
Leszek
pozdrawiam

kc

Data: 2009-10-16 08:05:58
Autor: kc
Kiedy koniec?
Lech Dubrowski <337@337.com.pl> napisał(a):
Propozycja spozniona. Zjazd ze szczytu byl wczoraj. Dzis podjazd tylko na 2318 i znowu w dol
Leszek
 Zmartfiłeś mnie, bo jeżeli przyjąć twój scenariusz, to to jeszcze nie jest koniec :)

kc

Data: 2009-10-16 10:05:32
Autor: Dieter
Kiedy koniec?
Z czego tak wychodzi?

D.

Data: 2009-10-16 10:22:28
Autor: Dars
Kiedy koniec?
Z czego tak wychodzi?

D.

Dieter a Ty grasz na GPW czy tak tylko sobie piszesz.......
Przewidywac i wróżyc co bedzie to kazdy moze
ale jeszcze przy tym zarobic to jest sztuka.
Wczoraj byki dostały tak mocno że dzisiaj jest juz strach a wczoraj
widzieli takie wysokie góry.... duży robi co chce.......

pzdr
Dars

Data: 2009-10-16 10:50:15
Autor: Dieter
Kiedy koniec?
Ze swoim stazem Dars myslalem, ze juz wyrosles z uzywania okreslen typu: duzy, ofe, oni, grubasy, szwagry, zagranica.

D.

Data: 2009-10-16 12:19:43
Autor: Dars
Kiedy koniec?
O własnie kiedys mówiło sie o szwagrach.....
a teraz juz cisza......... duży gracz teraz jest :)

pzdr
Dars

Data: 2009-10-16 11:28:29
Autor: Lech Dubrowski
Kiedy koniec?
Z czego tak wychodzi?

Nie staram sie przewidywac przyszlosci. Tylko majac do dyspozycji biezac dane S&P500, NIKKEI i pelen arkusz zlecen na WIG 20, moge stwierdzic ze w tej chwili nic nie wskazuje na wyjscie dzis ponad poziom 2318

Leszek

D.

Data: 2009-10-16 11:58:03
Autor: george
Kiedy koniec?

"Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> wrote in message news:hb9egd$1kl$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

Nie staram sie przewidywac przyszlosci. Tylko majac do dyspozycji biezac dane S&P500, NIKKEI i pelen arkusz zlecen na WIG 20, moge stwierdzic ze w tej chwili nic nie wskazuje na wyjscie dzis ponad poziom 2318

pełny arkusz zlecen, za ile i gdzie jesli moge zapytac :) ?
george

Data: 2009-10-16 10:11:40
Autor: kc
Kiedy koniec?
george <george___@vp.pl> napisał(a):
pełny arkusz zlecen, za ile i gdzie jesli moge zapytac :) ?
george

gratisowo tu:

http://mojeinwestycje.interia.pl/gie/prof/kontrakty/notowania?wlid=6044

kc

Data: 2009-10-16 13:11:02
Autor: Lech Dubrowski
Kiedy koniec?
pełny arkusz zlecen, za ile i gdzie jesli moge zapytac :) ?

W XTB 136PLN/miesiac. Mozna u nich inwestowac w NIKKEI i S&P500

Leszek

george

Data: 2009-10-16 14:18:44
Autor: george
Kiedy koniec?

"Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> wrote in message news:hb9kvu$86a$1nemesis.news.neostrada.pl...
pełny arkusz zlecen, za ile i gdzie jesli moge zapytac :) ?

W XTB 136PLN/miesiac. Mozna u nich inwestowac w NIKKEI i S&P500

Leszek

george

dzieki,
grasz tam na S&P ? wypłacają ?

Data: 2009-10-16 14:42:06
Autor: Lech Dubrowski
Kiedy koniec?
dzieki,
grasz tam na S&P ? wypłacają ?

Tak, i to natychmiast po zamknieciu masz gotowke na rachunku, w tym roku wprowadzili mozliwosc samodzielnych wyplat z rachunku forex i wplaty kartami platniczymi. Rachunek na WGPW to odrebna umowa z opcja na instrumenty pochodne. Chyba niedlugo wprowadza kredyt na zakup akcji nowych spolek. Poczytaj sobie http://xtb.pl

Data: 2009-10-16 05:50:00
Autor: macieks
Kiedy koniec?
On 16 Paź, 14:42, "Lech Dubrowski" <3...@337.com.pl> wrote:
> [...]

platniczymi. Rachunek na WGPW to odrebna umowa z opcja na instrumenty
pochodne. Chyba niedlugo wprowadza kredyt na zakup akcji nowych spolek.

Mógłbyś podać jaki jest spread/koszt zakupu/sprzedaży SP500. Nie
jestem wygodnicki, poprostu nie mogę dokładnie tego określić używając
ich strony.
I czy są koszty trzymania pozycji przez noc.

Z góry wielkie dzięki za info

Data: 2009-10-16 16:04:52
Autor: Lech Dubrowski
Kiedy koniec?

Użytkownik "macieks"
Mógłbyś podać jaki jest spread/koszt zakupu/sprzedaży SP500.

8pkt

http://www.xtb.pl/strona.php?p=122

Data: 2009-10-16 10:37:18
Autor: macieks
Kiedy koniec?
On 16 Paź, 16:04, "Lech Dubrowski" <3...@337.com.pl> wrote:
Użytkownik "macieks"

> Mógłbyś podać jaki jest spread/koszt zakupu/sprzedaży SP500.

8pkt

http://www.xtb.pl/strona.php?p=122

No właśnie 8. Też to widziałem, tylko chciałem się upewnić. Dużo.
Styl grania który sobie ćwiczę na SP500 ma SL 15.
Przy 8 wejście i wyjście :) Na demo widziałem ok 0.5

No chyba żeby 8 pkt było na instrumencie x10 lewar?

Data: 2009-10-17 07:18:30
Autor: Lech Dubrowski
Kiedy koniec?
No chyba żeby 8 pkt było na instrumencie x10 lewar?

Tak, u mnie na rachunku real spread jest 0,8 pkt. Czyli wg. angielskiej nomenklatury ask 1084,1. bid 1084,9

Data: 2009-10-20 08:01:07
Autor: Tomasz Znakimo
Kiedy koniec?
Lech Dubrowski wrote:

[...]

Kuczynski znow mial racje.

Data: 2009-10-16 19:48:55
Autor: kc
Kiedy koniec?
Lech Dubrowski <337@337.com.pl> napisał(a):
Propozycja spozniona. Zjazd ze szczytu byl wczoraj. Dzis podjazd tylko na 2318 i znowu w dol
Leszek

Wygląda na to, że masz rację, pośliznąłem się o jedną sesję.

kc

Data: 2009-10-16 10:04:19
Autor: Dieter
Kiedy koniec?
Zapodaj jakas analize zamiast zadawac pytania.

D.

Data: 2009-10-16 03:22:52
Autor: macieks
Kiedy koniec?
On 16 Paź, 10:04, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
Zapodaj jakas analize zamiast zadawac pytania.

D.

To może ja.
Nie mam teraz możliwości technicznych wkleić rysunku, ale każdy może
go sobie zrobić sam :)

Wchodzimy http://stooq.pl/.
Wybieramy analiza techniczna SP500 albo DJ.
Dodajemy VOL, RSI i MACD. Układ dzienny.

Po szczytach od maja do dziś rysuje górne ograniczenie kanału
(wzrostowy)
Na RSI, MACD i VOl od sierpnia do dziś po szczytach rysujemy linie
trendu (spadkowy)

Widzimy dość dużą dywergencję.
U nas LOP dochodzi do 100K, takie wielkości są przy max/min

Jak ktoś lubi cykle: początek marca dołek; 4 miesiące; początek lipca
dołek; 4 miesiące; początek listopada szczyt ??????????????? A jak
dołek to dopiero by była rura w górę :)

Wynik starcia poznamy za jeden, pięć a może nawet za dziesięć dni (dwa
tygodnie stał SP500 pod 950)

Data: 2009-10-16 10:30:46
Autor: macieks
Kiedy koniec?
On 16 Paź, 12:22, macieks <mmmaciek...@gmail.com> wrote:
> [...]

dołek to dopiero by była rura w górę :)

Wynik starcia poznamy za jeden, pięć a może nawet za dziesięć dni (dwa

Graficzna prezentacja:
http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/6BtuL6dueRG

Ale czy taki stan rzeczy mówi brać S? Byłbym ostrożny. Dziś. Byki mają
o co walczyć, ośmiomiesięczna linia trendu wzrostowego.
Sam osobiście dzisiaj brałem L przed fix i USD/PLN w dół na krótki
termin.
Na długi termin od tygodnia kupuje opcje OW20L9270(wzrostowa) i
OW20X9180(spadkowa), ze średnią zakupu ...naście pln i z przewagą
ilości po stronie spadkowej. Wyskok/Spadek indeksu o >=300 pktów w
ciągu miesiąca powinien pokryć koszt zakupu drugiej strony i dać
ładnie zarobić.
Taki jest plan, zobaczymy jak wyjdzie :)

Data: 2009-10-16 10:56:33
Autor: macieks
Kiedy koniec?
On 16 Paź, 19:30, macieks <mmmaciek...@gmail.com> wrote:

> [...]

ciągu miesiąca powinien pokryć koszt zakupu drugiej strony i dać
ładnie zarobić.
Taki jest plan, zobaczymy jak wyjdzie :)

Jeszcze mi się przypomniało.
Rozpędzony na wzroście OIL mógłby sprawdzić 80 i EURUSD 1.50, przed
teoretyczną korektą :) :) :)

Data: 2009-10-16 18:04:57
Autor: kc
Kiedy koniec?
 kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 Proponuję zakończyć dzisiaj, podciągnijmy jeszcze trochę powyżej szczytu i spadajmy. Ktoś za?

kc

I znowu nie podchwyciliście mojego pomysłu:). Szkoda.

Korzystam wyłącznie z danych dziennych bossy i po dzisiejszym dniu nabralem podejrzeń co do ich rzetelności. Ktoś to sprawdzał, porównywał z innymi źródłami? Chodzi mi o WSZYSTKIE notowania od początku. Ja znlazłem tylko jeden błąd, ale niewielki - chodziło o 1 pkt na FW20. Czy może być tak, że w danych bossy brakuje np. jednej sesji?

pozdrawiam
kc

Data: 2009-10-16 19:11:05
Autor: kc
Kiedy koniec?
No tak, coś tu nie gra. Cały artykuł o sesji 4160, a 18 września była chyba sesja nr 4161.

http://jacektyszko.blox.pl/2009/09/Tajemnica-sesji-numer-4160.html

Próbuję znaleźć numer dzisiejszej sesji, ale google mnie chyba nie rozumie.

kc

--

Kiedy koniec?