Kiedy koniec?

Data: 2009-10-16 10:04:19
Autor: Dieter
Kiedy koniec?
Zapodaj jakas analize zamiast zadawac pytania.

D.

Data: 2009-10-16 03:22:52
Autor: macieks
Kiedy koniec?
On 16 Paź, 10:04, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
Zapodaj jakas analize zamiast zadawac pytania.

D.

To może ja.
Nie mam teraz możliwości technicznych wkleić rysunku, ale każdy może
go sobie zrobić sam :)

Wchodzimy http://stooq.pl/.
Wybieramy analiza techniczna SP500 albo DJ.
Dodajemy VOL, RSI i MACD. Układ dzienny.

Po szczytach od maja do dziś rysuje górne ograniczenie kanału
(wzrostowy)
Na RSI, MACD i VOl od sierpnia do dziś po szczytach rysujemy linie
trendu (spadkowy)

Widzimy dość dużą dywergencję.
U nas LOP dochodzi do 100K, takie wielkości są przy max/min

Jak ktoś lubi cykle: początek marca dołek; 4 miesiące; początek lipca
dołek; 4 miesiące; początek listopada szczyt ??????????????? A jak
dołek to dopiero by była rura w górę :)

Wynik starcia poznamy za jeden, pięć a może nawet za dziesięć dni (dwa
tygodnie stał SP500 pod 950)

Data: 2009-10-16 10:30:46
Autor: macieks
Kiedy koniec?
On 16 Paź, 12:22, macieks <mmmaciek...@gmail.com> wrote:
> [...]

dołek to dopiero by była rura w górę :)

Wynik starcia poznamy za jeden, pięć a może nawet za dziesięć dni (dwa

Graficzna prezentacja:
http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/6BtuL6dueRG

Ale czy taki stan rzeczy mówi brać S? Byłbym ostrożny. Dziś. Byki mają
o co walczyć, ośmiomiesięczna linia trendu wzrostowego.
Sam osobiście dzisiaj brałem L przed fix i USD/PLN w dół na krótki
termin.
Na długi termin od tygodnia kupuje opcje OW20L9270(wzrostowa) i
OW20X9180(spadkowa), ze średnią zakupu ...naście pln i z przewagą
ilości po stronie spadkowej. Wyskok/Spadek indeksu o >=300 pktów w
ciągu miesiąca powinien pokryć koszt zakupu drugiej strony i dać
ładnie zarobić.
Taki jest plan, zobaczymy jak wyjdzie :)

Data: 2009-10-16 10:56:33
Autor: macieks
Kiedy koniec?
On 16 Paź, 19:30, macieks <mmmaciek...@gmail.com> wrote:

> [...]

ciągu miesiąca powinien pokryć koszt zakupu drugiej strony i dać
ładnie zarobić.
Taki jest plan, zobaczymy jak wyjdzie :)

Jeszcze mi się przypomniało.
Rozpędzony na wzroście OIL mógłby sprawdzić 80 i EURUSD 1.50, przed
teoretyczną korektą :) :) :)

Kiedy koniec?