Kiedy kupić LCD ??

Data: 2009-11-09 23:38:02
Autor: Adam Dybkowski
Kiedy kupić LCD ??
Mariusz pisze:

Mam juz upatrzony LCD-ek, chce go kupić,
ale pytanie,
czy nie lepiej kupić go przed swiętami a może po swiętach ??

Święta czy wakacje mało zmieniają.
Kup wtedy, gdy będzie niski kurs dolara. Zresztą możesz sam porównać
archiwalne ceny np. tego samego modelu telewizora rok temu i obecnie.
Różnica kolosalna.

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-11-10 07:28:55
Autor: nom
Kiedy kupić LCD ??

Użytkownik "Adam Dybkowski" <adybkows12@45wp.pl> napisał w wiadomości news:hda5k5$l1u$1news.onet.pl...
Kup wtedy, gdy będzie niski kurs dolara.

Ja kupiłem swoją plazmę 42" PV8 jak $ był po 3,66zł (pamiętam, bo sprzadałem na nią 500$ i dałem w sklepie 1799zł).
Czasami warto poczekać na wyprzedaże albo promocje. :-)

Kiedy kupić LCD ??