Kiedy kupić narty?

Data: 2009-03-16 17:21:05
Autor: J.F.
Kiedy kupić narty?
Użytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisał w wiadomości news:gplr5j$atl$1nemesis.news.neostrada.pl...
A. teraz podobno narty są "przebrane" i pozostały mało atrakcyjne modele ale

Przebrane, ale czy malo atrakcyjne ?
Mogly tez zostac te ktore byly drogie.

jeszcze można skorzystać z obniżek a i kurs walut przy imporcie był korzystny.
B. potem podobno będzie większy wybór ale ceny podskoczą.
Na co byście postawili? Na A, czy B?

Ile bedzie kosztowalo euro za 8 miesiecy ? Ktoz to moze wiedziec :-)

Przejdz sie po sklepach, zobacz co mozesz kupic, sprawdz w googlach/allegro ile kosztowalo i ile kosztuje ... i jesli odpowiada to IMO kup.

A tak swoja droga to wydaje mi sie ze Makro nie ma jakiejs duzej zwyzki sezonowej, wiec moze za rok nie bedzie tak zle, jesli masz karte.

No chyba ze sprzet masz wcale nie taki stary i w razie potrzeby sezon jeszcze przejezdzi.

A tak swoja droga to znacznie wiekszym problemem wydaje mi sie "co kupic" niz "kiedy kupic".
Teraz latwiej, bo mniej modeli do sprawdzenia, a i tak to chyba wybor w ciemno :-(

J.

Kiedy kupić narty?