Kiedy kupić narty?

Data: 2009-03-17 08:54:27
Autor: Kot Prezydenta
Kiedy kupić narty?

Użytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisał w wiadomości news:gplr5j$atl$1nemesis.news.neostrada.pl...
Jestem na etapie wymiany nart i mam zagwozdkę.
Czy warto jeszcze teraz kupić, czy poczekać do następnej zimy?
A. teraz podobno narty są "przebrane" i pozostały mało atrakcyjne modele

Mała atrakcyjne dla Ciebie ? czy dla kogoś innego ? chcesz kupić to idź do sklepu i zobacz czy są strakcyjne dla ciebie, jak sa to kup i marudź jak male dziecko

jeszcze można skorzystać z obniżek a i kurs walut przy imporcie był korzystny.

Idź do sklepu nie filozuj

B. potem podobno będzie większy wybór ale ceny podskoczą.
Na co byście postawili? Na A, czy B?

Zapytałbym mamy albo wróżki jest jeszcze wariant c, dorastam idę do sklepu i na miejscu zastanawiam się czy warto czy nie ...

Kiedy kupić narty?