Kiedy kupowac drewno do kominka?

Data: 2011-11-04 18:56:43
Autor: wolim
Kiedy kupowac drewno do kominka?
W dniu 2011-11-04 18:07, ZbyszekZ pisze:
Na ten sezon drewno mam bo kupilem ponad rok temu. Zastanawiam sie kiedy kupowac na nastepny.
Teraz - wyschnie ale ceny jakies kosmiczne w porownaniu do lipca 2010,a moze nie?
Zima - niby wtedy sa kontrakty z lasami, powinno byc najtaniej, ale czy na pewno bedzie najtaniej?
Pozna wiosna/latem - najmniejszy obrot wiec ceny powinny byc niskie, ale raczej nie zdazy przeschnac, a sezonowane drogie (mam gdzie suszyc).
Chyba za duzo mysle, doradzcie cos tylko nie "zrobisz jak bedziesz chcial".

Drewno kupuje siÄ™ z zimowej przecinki. Wtedy jest najbardziej suche.
Ceny drewna, z tego co zauważyłem na przestrzeni ostatnich 3 lat, nie zależą od sezonu.

Pozdrawiam,
MW

Kiedy kupowac drewno do kominka?