Kiedy lokaty w gĂłre ??

Data: 2013-01-23 13:49:33
Autor: Zenek
Kiedy lokaty w gĂłre ??
Może jest na grupie jakaś wróżka i napisze czy lokaty pojda w gore czy beda ciagle spadac ??

Data: 2013-01-23 04:54:36
Autor: Kris
Kiedy lokaty w góre ??
W dniu środa, 23 stycznia 2013 13:49:33 UTC+1 użytkownik Zenek napisał:
Może jest na grupie jakaś wróżka i napisze czy lokaty pojda w gore czy beda ciagle spadac ??

Jak banki będa potrzebowały kase to podniosa.
Na razie się nie zapowiada wzrost akcji kredytowej ruszyła więc banki się trochę duszą.

Data: 2013-01-23 19:22:01
Autor: Krzysztof
Kiedy lokaty w góre ??

Użytkownik "Zenek" <zeno-bn@gmail.com> napisał w wiadomości news:kdom8r$4d9$1news.task.gda.pl...
Może jest na grupie jakaś wróżka i napisze czy lokaty pojda w gore czy beda ciagle spadac ??

Wzrosna, jak wzrosnie akcja kredytowa a ona spada. Kolejnym symptomem jest znaczne oslabienie PLN; na razie zlotowka jest dosyc mocna, stad portfele kredytowe walutowe nie sa takim problemem dla bankow.
Na chwile obecna zamrazanie gotowki na lokatach ponizej 5% wydaje mi sie slabym rozwiazaniem, lepiej na kontach oszczednosciowych lub lokaty w bankach spoldzielczych powyzej 6%(procent zmienny, ale przy terminach 3 lub 6-m raczej nie dorownaja bankom komercyjnym).

Data: 2013-01-23 15:40:09
Autor: pasztab
Kiedy lokaty w góre ??
W dniu środa, 23 stycznia 2013 19:22:01 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:

Wzrosna, jak wzrosnie akcja kredytowa a ona spada. Kolejnym symptomem jest znaczne oslabienie PLN; na razie zlotowka jest dosyc mocna, stad portfele kredytowe walutowe nie sa takim problemem dla bankow.

To po kiego wtedy zakladac lokaty? Nie lepiej kupic walute i zarobic na wzroscie jej kursu 2-3 razy wiecej?

Data: 2013-01-24 08:36:56
Autor: Q
Kiedy lokaty w góre ??
To po kiego wtedy zakladac lokaty? Nie lepiej kupic walute i zarobic na wzroscie jej kursu 2-3 razy wiecej?

Chyba, ze chcesz zarabiac na spadkach :).
Wg aliorowego raportu "Globalna gospodarka w 2013 r.",
PLN ma sie umacniac - GBP, CHF maja caly czas (az do konca 2013)
spadac a EUR i USD maja miec maly podryg w pierwszym kwartele a potem spadek.

Data: 2013-01-24 08:45:52
Autor: Q
Kiedy lokaty w góre ??
[...]

BTW:
sledze kurs GBP od pazdziernika i zaluje, ze nie sprzedalem ich
jak staly po 5.2 (ostatnio w polowie listopada);
przy obecnym kursie jestem pare stow w plecy
i wyglada na to, ze bedzie sie to tylko poglebiac :/

Data: 2013-01-24 14:26:22
Autor: Krzysztof
Kiedy lokaty w góre ??

Użytkownik "Q" <no@spam.org> napisał w wiadomości news:kdqosf$e9p$1node1.news.atman.pl...
[...]

Wszystko do czasu, ruina w Polsce bedzie wieksza niz sie nie jednemu wydaje.
Euforia na EUR nie bedzie trawala wiecznie, same Niemcy nie zarobia na strefe EUR.

Data: 2013-01-24 05:38:43
Autor: Kris
Kiedy lokaty w góre ??
W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 14:26:22 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:
Wszystko do czasu, ruina w Polsce bedzie wieksza niz sie nie jednemu wydaje.

Euforia na EUR nie bedzie trawala wiecznie, same Niemcy nie zarobia na strefe EUR.

Jakieś czarnowidztwo głosisz ostatnio na grupie. Albo jesteś urodzonym pesymistą;)

Data: 2013-01-24 15:03:42
Autor: Krzysztof
Kiedy lokaty w góre ??

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:1cf816c2-f1c0-478c-9d2a-fd15734ee9a4googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nie jestem realista. Co sie zmienilo przez pare miesiecy w krajach strefy EUR? Chyba tylko ilosc dodrukowanego EUR.
EUR jest zbyt silna waluta dla krajow peryferyjnych. Albo one opuszcza strefe EUR, albo Niemcy wroca do marki.
Gora dodrukowanego pieniadza przesuwa te procesy w czasie, ale co nieuchronne to sie wydarzy mimo zabiegow politykow.

Data: 2013-01-28 09:32:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kiedy lokaty w góre ??

"Krzysztof" 5101367e$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...

Wszystko do czasu, ruina w Polsce bedzie wieksza niz
sie nie jednemu wydaje. Euforia na EUR nie bedzie
trawala wiecznie, same Niemcy nie zarobia na strefe EUR.

Nie zarobią. Jak cena gazu rosyjskiego (i innych surowców
zziemnych) mocno zależy od polityki, tak i wszędzie polityką
łatane będą dziury gospodarcze. Zapłacą najsłabsi (Polacy
chociażby) i najmniej lubiani (Rosjanie) oraz ci, ktorzy
jakoś zagrażają (muzułmanie) i pogardzani (chyba jednak
już nie będa to Chończycy czy Hindusi) lub jeszcze ktoś.

Data: 2013-01-23 19:30:00
Autor: TS
Kiedy lokaty w góre ??

slabym rozwiazaniem, lepiej na kontach oszczednosciowych lub lokaty w
bankach spoldzielczych powyzej 6%(procent zmienny, ale przy terminach 3 lub 6-m raczej nie dorownaja bankom komercyjnym).

Jakies konkretne linki?

Data: 2013-01-24 14:08:52
Autor: Krzysztof
Kiedy lokaty w góre ??

Użytkownik "TS" <fsdfs@dfasdf.com> napisał w wiadomości news:51002c34$0$1230$65785112news.neostrada.pl...

[...]

SK Bank- spoldzielczy , e-lokaty dla kazdego, oproc. zmienne

Data: 2013-01-24 18:37:11
Autor: miumiu
Kiedy lokaty w góre ??

Użytkownik "Zenek" <zeno-bn@gmail.com> napisał w wiadomości news:kdom8r$4d9$1news.task.gda.pl...
Może jest na grupie jakaś wróżka i napisze czy lokaty pojda w gore czy beda ciagle spadac ??

W zasadzie lokaty nie maja juz gdzie spadac. Dla mnie osobiscie 3% netto po belce to jest granica ponizej ktorej w ogole nie warto trzymac pieniedzy w banku, bo juz wieksze jest ryzyko ze bank splajtuje i latami bedziemy odzyskiwac kase z jakiegos tam funduszu ofiar banksterow. Albo np jakis urzedas zablokuje nam konto z dowolnego powodu i bedziemy udowadniac ze nie jestesmy wielbladami. Mikroskopijny zysk nie jest wart jakiegokolwiek ryzyka IMHO.

Pzdr

Data: 2013-01-25 02:18:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kiedy lokaty w góre ??

"miumiu" kdrrlk$jvn$1@node1.news.atman.pl

[...]

3%? -- ja mam lokaty na 6.6% w Meritum i 6.2% w Optimie oraz
(jak mniemam) mam na oszczędnych 6.5% w Mille 6.3% w Optimie.
To po Vincentym daje 3%? Jesteś pewien?

Data: 2013-01-25 19:15:37
Autor: Krzysztof
Kiedy lokaty w góre ??

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:kdsmh1$man$1node2.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
To za chwile beda juz dane historyczne. Oprocentowania ok. 5% to obecnie standard dla nowych lokat, wyjatkiem sa jeszcze banki spoldzielcze, ale oferty sa na zmienny procent.
W innych walutach oprocentowanie jest 1-2%, co na czysto daje ok 1-1,5% a inflacje w tych krajach czesto przekraczaja 2%.
Oczywiste jest, ze jak u nas bedzie podobnie to nikt nie bedzie chcial trzymac PLN, bo jest to bardziej ryzykowne niz inne waluty, szczegolnie, ze 'zielona wyspa' idzie na dno i tylko kwestia czasu jest kiedy nastapi mocny odwrot spekulantow od PLN.
Poki co mamy stope centralna 4% a w innych krajach 0-1%, ale pytanie jest co bedzie przy mniejszej roznicy.
USD, EUR,GBP,CHF - banki centralne nie maja juz specjalnie mozliwosci obnizki a w Polce nadal jest z czego ciac.

Data: 2013-01-25 11:27:21
Autor: Kris
Kiedy lokaty w góre ??
W dniu piątek, 25 stycznia 2013 19:15:37 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:

obnizki a w Polce nadal jest z czego ciac.
Skąd się biorą tacy pesymiści/ekonomiści;)

Kiedy lokaty w gĂłre ??