Kiedy lokaty w góre ??

Data: 2013-01-24 18:37:11
Autor: miumiu
Kiedy lokaty w góre ??

Użytkownik "Zenek" <zeno-bn@gmail.com> napisał w wiadomości news:kdom8r$4d9$1news.task.gda.pl...
Może jest na grupie jakaś wróżka i napisze czy lokaty pojda w gore czy beda ciagle spadac ??

W zasadzie lokaty nie maja juz gdzie spadac. Dla mnie osobiscie 3% netto po belce to jest granica ponizej ktorej w ogole nie warto trzymac pieniedzy w banku, bo juz wieksze jest ryzyko ze bank splajtuje i latami bedziemy odzyskiwac kase z jakiegos tam funduszu ofiar banksterow. Albo np jakis urzedas zablokuje nam konto z dowolnego powodu i bedziemy udowadniac ze nie jestesmy wielbladami. Mikroskopijny zysk nie jest wart jakiegokolwiek ryzyka IMHO.

Pzdr

Data: 2013-01-25 02:18:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kiedy lokaty w góre ??

"miumiu" kdrrlk$jvn$1@node1.news.atman.pl

[...]

3%? -- ja mam lokaty na 6.6% w Meritum i 6.2% w Optimie oraz
(jak mniemam) mam na oszczędnych 6.5% w Mille 6.3% w Optimie.
To po Vincentym daje 3%? Jesteś pewien?

Data: 2013-01-25 19:15:37
Autor: Krzysztof
Kiedy lokaty w góre ??

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:kdsmh1$man$1node2.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
To za chwile beda juz dane historyczne. Oprocentowania ok. 5% to obecnie standard dla nowych lokat, wyjatkiem sa jeszcze banki spoldzielcze, ale oferty sa na zmienny procent.
W innych walutach oprocentowanie jest 1-2%, co na czysto daje ok 1-1,5% a inflacje w tych krajach czesto przekraczaja 2%.
Oczywiste jest, ze jak u nas bedzie podobnie to nikt nie bedzie chcial trzymac PLN, bo jest to bardziej ryzykowne niz inne waluty, szczegolnie, ze 'zielona wyspa' idzie na dno i tylko kwestia czasu jest kiedy nastapi mocny odwrot spekulantow od PLN.
Poki co mamy stope centralna 4% a w innych krajach 0-1%, ale pytanie jest co bedzie przy mniejszej roznicy.
USD, EUR,GBP,CHF - banki centralne nie maja juz specjalnie mozliwosci obnizki a w Polce nadal jest z czego ciac.

Data: 2013-01-25 11:27:21
Autor: Kris
Kiedy lokaty w góre ??
W dniu piątek, 25 stycznia 2013 19:15:37 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:

obnizki a w Polce nadal jest z czego ciac.
Skąd się biorą tacy pesymiści/ekonomiści;)

Kiedy lokaty w góre ??