"Kiedy miłość odchodzi..."

Data: 2020-11-02 07:36:57
Autor: Runt
"Kiedy miłość odchodzi..."
https://wyborcza.pl/7,75398,26469339,ponad-71-proc-polakow-chce-zeby-kaczynski-zrezygnowal-z-funkcji.html

"Jak wynika z sondażu przeprowadzonego na zlecenie "Rzeczpospolitej", nawet wród wyborców PiS prawie 40 proc. badanych chce odejścia Jarosława Kaczyńskiego."

Niby gdzie ma odejść prezes-wicepremier?

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-11-01 22:43:50
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Kiedy miłość odchodzi..."
W dniu poniedziałek, 2 listopada 2020 07:36:58 UTC+1 użytkownik Runt napisał:
[...]

Na wakacje do jakiegoś San Escobar za własne pieniądze i nie wracać. Stać go. Nie życzę mu źle, ale po tym, co zrobił, to już do końca życia nie powinien pokazywać się Polakom i Polkom na oczy. Tylko pod tym warunkiem można nu wybaczyć jego szaleństwo.

Data: 2020-11-02 04:21:02
Autor: Stachu Chebel
"Kiedy miłość odchodzi..."
poniedziałek, 2 listopada 2020 o 07:43:51 UTC+1 Jakub A. Krzewicki napisał(a):
W dniu poniedziałek, 2 listopada 2020 07:36:58 UTC+1 użytkownik Runt napisał: > https://wyborcza.pl/7,75398,26469339,ponad-71-proc-polakow-chce-zeby-kaczynski-zrezygnowal-z-funkcji.html > > "Jak wynika z sondażu przeprowadzonego na zlecenie "Rzeczpospolitej", > nawet wród wyborców PiS prawie 40 proc. badanych chce odejścia Jarosława > Kaczyńskiego." > > Niby gdzie ma odejść prezes-wicepremier?
[...]

Polcy i Polaki mu nie wybaczą!

Data: 2020-11-02 13:37:45
Autor: u2
"Kiedy miłość odchodzi..."
W dniu 02.11.2020 o 13:21, Stachu Chebel pisze:
[...]

żydy z tefałen mu nie wybaczą, razem z ubekiem Kubusiem:)

Data: 2020-11-02 06:51:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Kiedy miłość odchodzi..."
W dniu poniedziałek, 2 listopada 2020 13:37:46 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> żydy z tefałen mu nie wybaczą, razem z ubekiem Kubusiem:)

Ja mu wybaczę, pod warunkiem, że do końca życia będzie popijał mojito na wyspach Hula-Gula w towarzystwie innych skompromitowanych przywódców. Albo w Bangkoku, albo chuj wie gdzie, to i tak nie najgorszy koniec dla dyktatora.

Data: 2020-11-02 16:03:51
Autor: u2
"Kiedy miłość odchodzi..."
W dniu 02.11.2020 o 15:51, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

stawiasz warunki, więc no pasaran, jak mawiają twoi kompani z UB:)

Data: 2020-11-02 08:23:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Kiedy miłość odchodzi..."
W dniu poniedziałek, 2 listopada 2020 16:03:53 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

stawiasz warunki, więc no pasaran, jak mawiają twoi kompani z UB:)

Najlżejsze jakie się da. Wybaczenie może być dopiero po pokajaniu się sprawcy.

Data: 2020-11-02 18:07:13
Autor: u2
"Kiedy miłość odchodzi..."
W dniu 02.11.2020 o 17:23, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

stawiasz się w roli oprawcy z UB, tego Wolacy tobie nigdy nie wybaczą:)

Data: 2020-11-02 13:57:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Kiedy miłość odchodzi..."
W dniu poniedziałek, 2 listopada 2020 18:07:38 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> stawiasz się w roli oprawcy z UB, tego Wolacy tobie nigdy nie wybaczą:)

Nie kręć. Dobrze wiesz, że oprawca z UB wysłałby w najlepszym razie delikwenta na Sybir do lasu przy rąbaniu drzewa zaiwaniać, w najgorszym zaś - do wora i wór do jeziora. Ja natomiast tylko proponuję paszport w jedną stronę tam, gdzie rośnie pieprz i wanilia oraz ciepłą emeryturkę.

Zobacz zresztą na innego "Ż" - Wojtka Cejrowskiego, też sobie z kraju wyjechał i nic złego mu się nie stało.

Data: 2020-11-02 23:42:44
Autor: u2
"Kiedy miłość odchodzi..."
W dniu 02.11.2020 o 22:57, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

WC zna język hiszpański, on od dawna zaiwania po całej kuli ziemskiej

widać że mu zazdrościsz, podobnie jak Kaczorowi

ty w życiu nie wychynąłeś nosa z Bolandy

w dodatku masz ubecką mentalność po swoim dziadzie z UB hr. Dziaduszyckim:))))))))))))))))

Data: 2020-11-02 21:14:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
"Kiedy miłość odchodzi..."
W dniu poniedziałek, 2 listopada 2020 23:43:03 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

ty w życiu nie wychynąłeś nosa z Bolandy

w dodatku masz ubecką mentalność po swoim dziadzie z UB hr.. Dziaduszyckim:))))))))))))))))

WC pomimo egzotycznych poglądów to w sumie porządny Żyd..

A kim jest Wielki Mistrz Jarkacz (i gdzie zakopał tephilin)?

Data: 2020-11-02 10:08:33
Autor: Zenek Kapelinder
"Kiedy miłość odchodzi..."
poniedziałek, 2 listopada 2020 o 07:36:58 UTC+1 Runt napisał(a):
https://wyborcza.pl/7,75398,26469339,ponad-71-proc-polakow-chce-zeby-kaczynski-zrezygnowal-z-funkcji.html "Jak wynika z sondażu przeprowadzonego na zlecenie "Rzeczpospolitej", nawet wród wyborców PiS prawie 40 proc. badanych chce odejścia Jarosława Kaczyńskiego." Niby gdzie ma odejść prezes-wicepremier? -- Runt Oculum pro oculo et dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well.
Już cię pizdziak vel runt dziura w dupie hans nie kocha? Za mało pracujesz wylotem?

Data: 2020-11-02 21:08:02
Autor: Runt
"Kiedy miłość odchodzi..."
W dniu 2020-11-02 o 19:08, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:
[...]

P R O J E K C J A  K A R A L U C H U!!!

Za mało pracujesz wylotem?

PROJEKCJA K A N A L I O!

MASZ COŚ PSI SYNU DO POWIEDZENIA W TEMACIE?

JAK NIE TO  W O N !!! ;-))))

Data: 2020-11-02 13:18:15
Autor: Zenek Kapelinder
"Kiedy miłość odchodzi..."
poniedziałek, 2 listopada 2020 o 21:08:03 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Oculum pro oculo et dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well.
Nie napinaj się tak pizdziak vel runt dziura w dupie bo ci żyłka pierdząca pęknie i przez kilka dni nie będziesz zarabiał pieniędzy dla hansa. pizdziak wkurwiony dzień zaliczony.

Data: 2020-11-03 15:27:12
Autor: Runt
kogut w garnku
W dniu 2020-11-02 o 22:18, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:
[...]

WON PSI SYNU! ;-))))

Data: 2020-11-02 15:41:12
Autor: _Master_
"Kiedy miłość odchodzi..."
Czyżby czasy Konfederacji miały nadejść o wiele szybciej niż przypuszczano? ;-)

Data: 2020-11-02 16:05:15
Autor: u2
"Kiedy miłość odchodzi..."
W dniu 02.11.2020 o 15:41, _Master_ pisze:
Czyżby czasy Konfederacji miały nadejść o wiele szybciej niż przypuszczano?

wątpliwe, Mikke, Braun, Bosak to przecież żydki:))))))))))))

Data: 2020-11-02 17:52:59
Autor: _Master_
"Kiedy miłość odchodzi..."
Cały świat kocha ten naród ;-)

Data: 2020-11-02 18:08:33
Autor: u2
"Kiedy miłość odchodzi..."
W dniu 02.11.2020 o 17:52, _Master_ pisze:
Cały świat kocha ten naród

to nie naród, tylko narodowość, no i żydzi są różni, są żydzi przyzwoici i nieprzyzwoici, podobnie jak gojce

Data: 2020-11-02 19:08:12
Autor: _Master_
"Kiedy miłość odchodzi..."
No to nie rozumiem dlaczego nie Konfederacja.

Data: 2020-11-02 10:14:59
Autor: Zenek Kapelinder
***** *** i konfederacje.

Data: 2020-11-03 13:37:19
Autor: _Master_
"Kiedy miłość odchodzi..."
Poważny argument ;-)

Data: 2020-11-03 15:28:49
Autor: Runt
"Kiedy miłość odchodzi..."
W dniu 2020-11-03 o 13:37, pajac _Master_ pisze:
Poważny argument ;-)
Nu!

Data: 2020-11-02 20:21:40
Autor: boukun
"Kiedy miłość odchodzi..."
W dniu 02.11.2020 o 15:41, _Master_ pisze:
Czyżby czasy Konfederacji miały nadejść o wiele szybciej niż przypuszczano? ;-)
A co to jest ta konfederacja? Zlepek oszołomów z przeciwstawnymi sobie poglądami i do tego zafascynowani w żydowskie wierzenia katolickie.

--
boukun

Data: 2020-11-03 13:38:17
Autor: _Master_
"Kiedy miłość odchodzi..."
W dniu 2020-11-02 o 20:21, boukun pisze:
A co to jest ta konfederacja? Zlepek oszołomów z przeciwstawnymi sobie poglądami i do tego zafascynowani w żydowskie wierzenia katolickie.

Wypisz wymaluj PO za czasów świetności. Z czym mas problem ;-)

Data: 2020-11-03 15:28:57
Autor: Runt
"Kiedy miłość odchodzi..."
W dniu 2020-11-03 o 13:38, pajac _Master_ pisze:
[...]

Cos ci sie w tym łebku kicka. Co do tego ma PO?
Może za dużo czasu spędzasz przy kserokopiarce?

Z czym mas problem ;-)

To ty masz problem. jestem tego samego zdania co boukun.

Data: 2020-11-02 21:07:52
Autor: Runt
"Kiedy miłość odchodzi..."
W dniu 2020-11-02 o 15:41, pajac _Master_ pisze:
Czyżby czasy końca Konfederacji miały nadejść o wiele szybciej niż przypuszczano? ;-)

Nu!