Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarni e?

Data: 2018-08-04 11:34:53
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarni e?
W dniu .08.2018 o 16:01 Bolko <suryga@gmail.com> pisze:

Co oczywiście chciał zrobić pan zapierdalacz który z lewego pasa chciał
zjechać na zakopane. I kilka razy hamował niemal do zera.
Mimo WOLNEGO pasa przed sobą.
I moją małżonek strasznie to wkurzyło i zapytała mnie a ja panów.

Co trzeba zrobić żeby pomalować sobie maskę z przodu na koszt
samochodu jadącego przed?

Nic nie rób w takich sytuacjach - jedź dalej (Ty lub Żona) tak jak  możesz/umiesz.
Jak nawiążesz kontakt wzrokowy z poganiaczem - uśmiechnij się życzliwie.
Możesz trafić na zwykłego "zapierda...cza" a możesz też mieć do czynienia  z naćpanym psychopatą - w obu przypadkach co byś nie zrobił - niczego mu  nie "pokażesz", niczego "nie nauczysz" - szkoda Twojego i Małżonki zdrowia.
Najgłupsze co mógłbyś zrobić to "szukanie sponsora" lub "dawanie nauczki"  - a co jak to wariat i wyjdzie z auta i Cię zwyczajnie zastrzeli? - on  dostanie parę lat w zawiasach bo był niepoczytalny, Ty lub Twoja Żona nie  będziecie mieli już żadnych problemów ...

TG

Data: 2018-08-04 14:14:11
Autor: sczygiel
W dniu sobota, 4 sierpnia 2018 04:34:55 UTC-5 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:
> [...]

Najgłupsze co mógłbyś zrobić to "szukanie sponsora" lub "dawanie nauczki"  - a co jak to wariat i wyjdzie z auta i Cię zwyczajnie zastrzeli? - on  dostanie parę lat w zawiasach bo był niepoczytalny, Ty lub Twoja Żona nie  będziecie mieli już żadnych problemów ...

Nawet jak jestes mily i dokonczysz wyprzedzanie to debil ci sie wbije przed zderzak i zahamuje.

I co wtedy? Zrobic mu baczka tak policja powodujac autostradowy karambol?
Czy sie podlozyc zeby to tir z tylu ci w zderzak wjechal?

Dlatego jak ktos jest niepewny stanu psychicznego poganiacza to lepiej zwolnic, wjechac za tira i zmniejszyc mozliwosci szalenca zapierdalacza. Choc w przypadku szalenca trudno powiedziec co lepsze bo oni nieprzewidywalni sa.

Data: 2018-08-05 08:01:14
Autor: Cavallino
W dniu 04-08-2018 o 23:14, sczygiel@gmail.com pisze:

Nawet jak jestes mily i dokonczysz wyprzedzanie to debil ci sie wbije przed zderzak i zahamuje.

Opisujesz z pozycji wlekącego się lewym pasem tempem TIR-a +5?

Data: 2018-08-05 07:59:59
Autor: Budzik
Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Nawet jak jestes mily i dokonczysz wyprzedzanie to debil ci sie
wbije przed zderzak i zahamuje.

Opisujesz z pozycji wlekącego się lewym pasem tempem TIR-a +5?

Nie ma to w sumie wiekszego zxnaczenia ale przeczytaj pierwszy psot to bedziesz wiedział...

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2018-08-06 09:00:22
Autor: Miroo
W dniu 2018-08-04 o 11:34, Tomasz Gorbaczuk pisze:
[...]

Tylko się nie uśmiechaj, bo gościu pomyśli, że robisz to złośliwie.
IMHO lepiej udawać wkurzonego, wtedy ma satysfakcję i radochę i może zrezygnuje z hamowania przed maską po wyprzedzeniu.

Pozdrawiam

Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarni e?