Data: 2010-11-01 19:02:38 | |
Autor: Fantom | |
Kiedy moge zadac wymiany telefonu na nowy ? | |
Kupilem kilka miesiecy temu nowa nokie. Kilka tygodni temu siadal - nie wlaczala sie. Poszla do serwisu, wrocila. Pochodzila kilka dni, przestaly dzialac niektore klawisze. Poszla do serwisu, wrocila. Pochodzila kilka dni, to samo co na poczatku - nie wlacza sie.....
W jakim przypadku moge zazadac wymiany telefonu na nowy ? Kiedys mi si eobilo, ze trzy razy to samo musi wysiasc ? Bo juz mnie to wkurza. wiecej czasu teraz spedza w serwise niz dziala w domu Fantom |
|
Data: 2010-11-01 20:29:37 | |
Autor: Jakub Danecki | |
Kiedy moge zadac wymiany telefonu na nowy ? | |
Fantom wrote:
Kupilem kilka miesiecy temu nowa nokie. Kilka tygodni temu siadal - nie Kupiony na fakturę, czy jako os.fiz? Bo jako osoba fizyczna nie możesz żądać wymiany, a tylko usunięcia wadu towaru (może być przez wymianę), a jak sklep nie potrafi, to zwrotu kasy. Jakub |
|
Data: 2010-11-01 21:44:20 | |
Autor: animka | |
Kiedy moge zadac wymiany telefonu na nowy ? | |
W dniu 2010-11-01 21:29, Jakub Danecki pisze:
Fantom wrote: A kto by chciał zwrotu 1 zł zamiast telefonu? -- animka |
|
Data: 2010-11-01 21:59:23 | |
Autor: Fantom | |
Kiedy moge zadac wymiany telefonu na nowy ? | |
Kupilem kilka miesiecy temu nowa nokie. Kilka tygodni temu siadal - nie A kto by chciał zwrotu 1 zł zamiast telefonu? Kupiony w normalnej cenie. Pierwszy zakup na fakture przez firme. Potem odkupienie od firmy na osobe prywatna (chyba nie bralem faktury). Fantom |
|
Data: 2010-11-02 08:26:07 | |
Autor: osiek | |
Kiedy moge zadac wymiany telefonu na nowy ? | |
Fantom pisze:
no to albo postępujesz tak jak zapisane jest w karcie gwarancyjnej, albo firma od której odkupiłeś będzie się ciągać ze sprzedawcą (mocno naciągane bo dla Ciebie sprzedawcą telefonu jest właśnie ta firma więc od strony prawnej od niej możesz żądać wymiany aparatu) Sklep/operator wobec Ciebie nie ma żadnych zobowiązań bo to nie Ty u niego kupiłeś. Zobowiązania co najwyżej ma producent aparatu jeśli w zapisie karty gwarancyjnej nie ma zapisu iż gwarancja obejmuje tylko pierwszego użytkownika.Kupilem kilka miesiecy temu nowa nokie. Kilka tygodni temu siadal - nie |
|
Data: 2010-11-01 22:04:40 | |
Autor: Maciej Muran | |
Kiedy moge zadac wymiany telefonu na nowy ? | |
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał
A kto by chciał zwrotu 1 zł zamiast telefonu? Ten, kto zauważy zapis o cenie rynkowej w przypadku gdy serwis nie może pozyskać nowego egzemplarza albo klient nie chce wymiany na inny model? Maciek. |
|
Data: 2010-11-02 01:16:00 | |
Autor: animka | |
Kiedy moge zadac wymiany telefonu na nowy ? | |
W dniu 2010-11-01 22:04, Maciej Muran pisze:
Użytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał To znaczy dostanie zwrot w cenie rynkowej, a nie złotówkę. Dzięki, nie wiedziałam. -- animka |
|
Data: 2010-11-02 12:17:57 | |
Autor: PlaMa | |
Kiedy moge zadac wymiany telefonu na nowy ? | |
Maciej Muran pisze:
A kto by chciał zwrotu 1 zł zamiast telefonu?Ten, kto zauważy zapis o cenie rynkowej w przypadku gdy serwis nie może pozyskać nowego egzemplarza albo klient nie chce wymiany na inny model? zapis gdzie? W ustawie? warunkach gwarancji? Pytam bo ciekawe jest to co piszesz |
|
Data: 2010-11-02 12:45:38 | |
Autor: Maciek | |
Kiedy moge zadac wymiany telefonu na nowy ? | |
On 2 Lis, 12:17, PlaMa <mariush.p{wytnijmn...@wp.pl> wrote:
Maciej Muran pisze: W sumie powinienem sam sprawdzić ale chyba mi się nie chce :P OIDP to jest regulacja ustawowa. Nie ma nowego egzemplarza, bo już takich nie robią. Nie wiadomo ile oddać klientowi kasy, bo już takich nowych telefonów nie ma w sprzedaży. Pozostaje więc ustalić cenę rynkową. Ale gdzieś pomiędzy powinien być zapis o wymianie telefonu na inny model, nie gorszy (funkcjonalnie) od tego, którego nie daje się naprawić. Na www rzecznika powinno być sporo na ten temat. |
|
Data: 2010-11-02 22:44:26 | |
Autor: PlaMa | |
Kiedy moge zadac wymiany telefonu na nowy ? | |
Maciek pisze:
W sumie powinienem sam sprawdzić ale chyba mi się nie chce :Pzapis gdzie? W ustawie? warunkach gwarancji? Pytam bo ciekawe jest to coA kto by chciał zwrotu 1 zł zamiast telefonu?Ten, kto zauważy zapis o cenie rynkowej w przypadku gdy serwis nie może ale ustawa mówi o tym by "gdy naprawa lub wymiana nie są możliwe" *zwrócić* klientowi pieniądze. Skąd pomysł o cenie rynkowej? |
|
Data: 2010-11-02 01:43:27 | |
Autor: Mackenzi | |
Kiedy moge zadac wymiany telefonu na nowy ? | |
On 1 Lis, 19:02, "Fantom" <szczu...@skasujto.poczta.onet.pl> wrote:
Kupilem kilka miesiecy temu nowa nokie. Kilka tygodni temu siadal - nie Ja doczekałem się (prawie) wimiany mojej nokii e52... 3 razy w serwisie, w tym raz w głównym w wawie... Za 4 razem nerwy mi puściły i jak zaniosłem to powiedziałem, że jeżeli po raz kolejny mają wgrywać mi soft który wysypie się i tak w ciągu tygodnia i wypisywać głupoty, że winą była nieautoryzaowana aplikacja która zapełniła pamięc (Nokia Ovi Maps...) to ja wysiadam i stanowczo domagam się wymiany na produkt pełno wartościowy taki sam lub podobny co do specyfikacji lub natoralnie zwrot kasy... Efekt, po 2 dniach wymieniona płyta główna (nowy IMEI, MacAdress Wifi itd...). Wg. nokia polska jest to wymiana na nowy... Już nie chciałem się szarpać, zabrałem jak jest no i jak narazie faktycznie jest spokój... |
|
Data: 2010-11-06 00:03:01 | |
Autor: Mumin | |
Kiedy moge zadac wymiany telefonu na nowy ? | |
W dniu 2010-11-01 19:02, Fantom pisze:
Kupilem kilka miesiecy temu nowa nokie. Kilka tygodni temu siadal - nie Niedawno przerabiałem sprawę - SE Yari 6 razy w serwisie w tym wymiana płyty głównej. Naprawy nie skutkowały więc pani z salonu przy kolejnej wysyłce zażądała wymiany towaru na nowy w związku z niezgodnością towaru z umową. No i podziałało - dostałem ekspertyzę z serwisu, że problem jest nienaprawialny i Play przysłało nowy egzemplarz. -- Pozdrawiam, Mumin |
|
Data: 2010-11-06 21:19:31 | |
Autor: Fantom | |
Kiedy moge zadac wymiany telefonu na nowy ? | |
Niedawno przerabiałem sprawę - SE Yari 6 razy w serwisie w tym wymiana płyty głównej. Naprawy nie skutkowały więc pani z salonu przy kolejnej wysyłce zażądała wymiany towaru na nowy w związku z niezgodnością towaru z umową. No i podziałało - dostałem ekspertyzę z serwisu, że problem jest nienaprawialny i Play przysłało nowy egzemplarz. To wogole niezle jaja jak nawet nowa plyta byla walnieta Fantom |
|