Kiedy można komu¶ wjechać w dupe bezkarnie?

Data: 2018-08-03 07:47:17
Autor: sczygiel
Kiedy można komu¶ wjechać w dupe bezkarnie?
W dniu pi±tek, 3 sierpnia 2018 09:01:10 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:

Co oczywi¶cie chciał zrobić pan zapierdalacz który z lewego pasa chciał
zjechać na zakopane. I kilka razy hamował niemal do zera.
Mimo WOLNEGO pasa przed sob±.
I moj± małżonek strasznie to wkurzyło i zapytała mnie a ja panów.

Co trzeba zrobić żeby pomalować sobie maskę z przodu na koszt samochodu jad±cego przed?

btw
NIe rozumiem przecież można zjechać wcze¶niej albo póĽniej na zakopane.
CO to ludzie smartfonów nie maj±?

Dzwonic na 112 ze jakis pijany jedzie bo ciagle wykonuje dziwne manewry.

Nie wiem czy zadziala ale chyba nie szkodzi sprobowac.
Jak w aucie kamera jest to wyslac na policje, moze dopatrza sie przewinienia.

Data: 2018-08-03 09:31:14
Autor: losspistolss
Kiedy można komu¶ wjechać w dupe bezkarnie?
Maj± to raczej w d. ale można próbować.

Data: 2018-08-05 09:37:06
Autor: Myjk
Kiedy można komu¶ wjechać w dupe bezkarnie?
Fri, 3 Aug 2018 09:31:14 -0700 (PDT), losspistolss@gmail.com
Maj± to raczej w d. ale można próbować.

Akurat na zgłoszenie o pijanym kierowcy reaguj± i to bardzo szybko.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-08-06 12:33:54
Autor: Queequeg
sczygiel@gmail.com wrote:

Jak w aucie kamera jest to wyslac na policje, moze dopatrza sie przewinienia.

Wysłać czy się pofatygować osobi¶cie?

Kiedy można komu¶ wjechać w dupe bezkarnie?