Kiedy można usunąć wrak samochodu?

Data: 2013-08-22 13:00:07
Autor: Jacek
Kiedy można usunąć wrak samochodu?
W dniu 2013-08-20 21:54, Zbynek Ltd. pisze:
Jakich można użyć argumentów by pozbyć się tego samochodu za pomocą SM,
czy Policji? Nie wiem do kogo należy ta część chodnika. Może do
spółdzielni mieszkaniowej, może do miasta.
Dowiedz się w czyjej gestii jest ten odcinek drogi. Załatw postawienie zakazu postoju i potem z pomocą SM go odholuj. Będzie to w zgodzie z literą prawa i nic więcej.
IMO skoro stoi prawidłowo, to co Ci przeszkadza? Może człowiek po wypadku choruje? Jak masz nr telefonu, to zadzwoń i się dowiesz. Sam możesz też kupić, jak Ci tak bardzo zależy na uwolnieniu tego miejsca.
Jacek

Data: 2013-08-22 14:32:31
Autor: Zbynek Ltd.
Kiedy można usunąć wrak samochodu?
Witam

Jacek napisał(a) :
IMO skoro stoi prawidłowo, to co Ci przeszkadza? Może człowiek po wypadku choruje? Jak masz nr telefonu, to zadzwoń i się dowiesz. Sam możesz też kupić, jak Ci tak bardzo zależy na uwolnieniu tego miejsca.

Zaczynając wątek wystąpiłem w roli advocatus diaboli :-) Nie chcę usuwać tego samochodu.
To tylko teoretyczne dywagacje na bazie aktualnego stanu rzeczy.

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Kiedy można usunąć wrak samochodu?