Data: 2009-08-10 12:38:59 | |
Autor: to | |
Kiedy nas stać na samochód | |
Jakub Witkowski wrote:
Często się przewija w dyskusjach "merytoryczny" argument, że kogoś na To pytanie jest bezsensu, inna odpowiedź będzie gdy komuś ten samochód służy do pracy, inna gdy auto to także jego hobby, inna gdy używa sporadycznie jako wygodnego środka transportu, a jeszcze inna, gdy służy mu on do lansowania się przed sąsiadami. Poza tym powyżej pewnej granicy auta przestają być już lepsze, a stają się jedynie "fajniejsze", a nie każdy chce za to płacić, nawet gdy jest bardzo zamożny. -- cokolwiek |
|
Data: 2009-08-10 20:41:59 | |
Autor: Michał | |
Kiedy nas stać na samochód | |
Poza tym powyĹĽej pewnej granicy auta przestajÄ… być juĹĽ lepsze, a stajÄ… siÄ™ jedynie "fajniejsze", a nie kaĹĽdy chce za to pĹ‚acić, nawet gdy jest bardzo zamoĹĽny.Tylko ta granica jest statystycznie do¶ć wysoka: około 300k pln za nowe, i koło 70kpln za używane (phaeton,e65,a8,...). i potem 2 próg około 10kpln za używane 10 lat starsze (e38,a8,safrane,...). pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-08-11 00:03:32 | |
Autor: to | |
Kiedy nas stać na samochód | |
Michał wrote:
Tylko ta granica jest statystycznie dość wysoka: około 300k pln za nowe, Czy ja wiem? W większości wypadków taki powiedzmy Passat 2.0 TSI kombi będzie bardziej praktyczny od Phaetona. -- cokolwiek |
|
Data: 2009-08-11 00:54:07 | |
Autor: Michał | |
Kiedy nas stać na samochód | |
> Tylko ta granica jest statystycznie dość wysoka: okoĹ‚o 300k pln za nowe, Nie s±dze :), tylko przy parkowaniu - a i tak niewiele, bo tam z 15 cm różnicy jest. Phaetona nie prowadziłem niestety, pasata tak ale nie pamiętam jakiego, fotki wnętrz musze poogl±dać :) mam porówanie do francuzów - laguna segment D i safrane segment F (pierwsza wersja), aczkolwiek po latach, gdzie to jeszcze bardziej wychodzi. Generalnie róznice wygl±daj± tak: -jak przyjdze zrobić 1500km na raz to się da, porostu jako¶ tak jest że się da. -fajniej się jeĽdzi dużo miejsca, duuuuuużo lepsze wykończenie i cisza -od groma więcej elektorniki -ten sam odcinek możesz zrobić dużo szybciej jak potrzeba dalej w ciszy i spokoju -zawieszenie klase albo dwie wyżej (wielowachaczowe, i aktywne) -progi nie istniej±, każd± prędko¶ci± można brać -dziur nie ma na drodze (tylko opony lec± od czasu do czasu) -jak jest zagrożenie można spokojnie zjeżdzać z drogi na pola chodniki cokolwiek tam jest - w po¶lizg nie wpadniesz. -wytrzymuje dziwne pomysły kierowcy jak już co¶ padnie, komputer go nie zatrzyma, wszystko duuużo trwalsze - do hamulców można wode lać jak powyrywasz rurki, trakcja (ta pierwsza) wyrówna. do chłodnicy sprite i inne dziwne pomysły jak wywiesz kawałek silnika z pod spodu. -stabilno¶ć - auto projektowane na 280km/h ale to sa auta... 17 (16 laguna) letnie :) w phaetonie (pewnie - trzeba kupić w końcu :) ) będzie tak: -jak co¶ wyskoczy ważnego i będzie tzreba depn±ć, to takie auto spokojnie w koleinach 200 poleci, lepiej niż pasat 120. -ma klase albo 2 wyższe zawieszenie (wielowachaczowe, i aktywne) -znowu więcej elektroniki -podskoczy przed wypadkiem (na hydro) żeby być tym autem "nad" -po zakrętach będzie kosmiczna róznica w prowadzeniu - zwłaszcza dodaj±c koleiny i dziury. -zrobisz tym naprwde dużo km na raz. -czę¶ci powinny być bardzo bardzo trwałe -duże ekonomiczne silniki (tego akurat renówce zabrakło - max 3.5l) Ani pasek ani laguna ani a6 ani lexus gs to nie jest to, bardzo serio to wychodzi odrazu ze da się dużo lepiej jechać. pozdrawiam. -- |
|