Kiedy nas stać na samochód

Data: 2009-08-10 15:13:51
Autor: monowalker
Kiedy nas stać na samochód
Jakub Witkowski pisze:
Dla mnie granica akceptowalności przebiega gdzieś w okolicy 10% dochodu.
Ale mam wrażenie, że dla sporej części naszych ziomków - znacznie wyżej :)

IMO. to zależy jak dużą część pochłaniają inne potrzeby. Inne wydatki ma osoba np. 30 lat(kredyty hipoteczne, budowy domów, małe dzieci itp.) a inne 55 lat.

Ewentualnie, przy odpowiednio dużych zarobkach i 50% może nie być zbyt odczuwalne - bo rozumiem, że pisząc o ziomkach miałeś na myśli strategię "zastaw się, a postaw się" :D.

--
monowalker

Data: 2009-08-11 09:14:23
Autor: Jakub Witkowski
Kiedy nas stać na samochód
monowalker pisze:
Jakub Witkowski pisze:
[...]

To prawda... kiedy byłem kawalerem miałem inaczej zbudowany budżet :)

Ewentualnie, przy odpowiednio dużych zarobkach i 50% może nie być zbyt odczuwalne - bo rozumiem, że pisząc o ziomkach miałeś na myśli strategię "zastaw się, a postaw się" :D.

No, mniej więcej :)

Kiedy nas stać na samochód