Kiedy nawet żyd może zostać zbawiony

Data: 2009-05-07 21:33:32
Autor: abc
Kiedy nawet żyd może zostać zbawiony
Żyd może osiągnąć zbawienie jeśli nawróci się i przyjmie Sakrament Chrztu
(Dz 2:36-38):

"Niech więc cały dom Izraela wie z niewzruszoną pewnością, że tego Jezusa,
którego wyście ukrzyżowali, uczynił Bóg i Panem, i Mesjaszem.

Gdy to usłyszeli, przejęli się do głębi serca: Cóż mamy czynić, bracia? -
zapytali Piotra i pozostałych Apostołów.

"Nawróćcie się - powiedział do nich Piotr - i niech każdy z was ochrzci się
w imię Jezusa Chrystusa na odpuszczenie grzechów waszych, a weźmiecie w
darze Ducha Świętego."

--
Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-05-07 23:01:09
Autor: awe
Kiedy nawet żyd może zostać zbawiony
Kiedy odda wszystkie pieniadze gojowi?
awe

Data: 2009-05-08 00:33:24
Autor: Lorn
awe pisze:
Kiedy odda wszystkie pieniadze gojowi?

Kiedy taki jak Ty przestanie pierdzielić głupot :>

Data: 2009-05-08 00:49:57
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gtvmkv$m79$1news.interia.pl...
awe pisze:
Kiedy odda wszystkie pieniadze gojowi?

Kiedy taki jak Ty przestanie pierdzielić głupot :>
-- -- -- -- -- -- -
skad wiesz? jestes zydem?
awe

Data: 2009-05-08 01:05:58
Autor: Lorn
awe pisze:
Kiedy odda wszystkie pieniadze gojowi?
Kiedy taki jak Ty przestanie pierdzielić głupot :>
-- -- -- -- -- -- -
skad wiesz?

Czytam Twoje posty.

jestes zydem?

Nie.

Data: 2009-05-08 17:41:11
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
no widzisz nawet nie jestes zydem
awe

-- Immortal silence gathers illusions inside...

Data: 2009-05-08 06:46:34
Autor: sofu

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Kiedy odda wszystkie pieniadze gojowi?
awe

==========

To akurat dla zbawienia jest mało ważne.
Kiedy zacznie dawac kase na KRK wtedy niewatpliwie bedzie zbawiony.
Im wiecej da na tace tym zbawienie bedzie pewniejsze.

sofu

Data: 2009-05-08 07:40:16
Autor: Panslavista

==========

To akurat dla zbawienia jest mało ważne.
Kiedy zacznie dawac kase na KRK wtedy niewatpliwie bedzie zbawiony.
Im wiecej da na tace tym zbawienie bedzie pewniejsze.

To tak per procura...

Zbawienia bez rozgrzeszenia nie będzie. Gdyż najpierw potrzeba naprawić
szkody bliźniemu swemu, będąc pełnym skruchy i prosić o wybaczenie, a
dopiero wtedy i w niebie sperawa będzie rozwiązana. Nie jest do tego
potrzebny pośrednik...

Data: 2009-05-08 11:14:44
Autor: Vic
Kiedy nawet Âżyd moÂże zostaĂŚ zbawiony
Panslavista wrote:
Zbawienia bez rozgrzeszenia nie bĂŞdzie. GdyÂż najpierw potrzeba naprawiĂŚ
szkody bliÂźniemu swemu, bĂŞdÂąc peÂłnym skruchy i prosiĂŚ o wybaczenie, a
dopiero wtedy i w niebie sperawa bĂŞdzie rozwiÂązana. Nie jest do tego
potrzebny poÂśrednik...

No cos ty, Panslav!?!?
W Pismie napisano "Idzcie i odpuszczajcie grzechy. Komu odpuscicie beda im odpuszczone, komu zatrzymacie - beda im zatrzymane" (cytat z pamieci, nie chce mi sie szukac).
Przeciez na jezyk polski tlumaczy sie to: "Idzcie i zbijcie z gustownych deseczek konfesjonal na ksztalt slawojki, wsadzcie do srodka ksiedza i niechaj ksiadz wystawi przez otwor z przodu koncowki stuly. Ksiadz niechaj slucha co brzydkiego Kowalski zrobil i podejmie wedle wlasnego uznania decyzje czy go rozgrzeszyc czy nie. W razie gdyby ksiadz mial ochote wrzasnac i wywalic delikwenta na zbity pysk z konfesjonalu - niechaj to zrobi, ku uciesze gawiedzi. A, nie zapomnijcie o stworzeniu gotowego wzorca wyznawania grzechow i koniecznie dodajcie do tego jakies fajne formulki. Amen"

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-08 11:58:28
Autor: Panslavista
Kiedy nawet ?yd mo?e zostaa zbawiony

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
Panslavista wrote:
> Zbawienia bez rozgrzeszenia nie bedzie. Gdy? najpierw potrzeba naprawia
> szkody bli?niemu swemu, bed?c pe3nym skruchy i prosia o wybaczenie, a
> dopiero wtedy i w niebie sperawa bedzie rozwi?zana. Nie jest do tego
> potrzebny po?rednik...

No cos ty, Panslav!?!?

Słabo znasz duch Pisma. To tylko była furtka dla tych, którzy nie mogli
prosić tego. komu zawinili z powodu nieobecności (braku wiedzy o miejscu
pobytu, śmierci itp.).
Spowiedź powszechną ustanowił KRK.

Data: 2009-05-08 12:03:37
Autor: Vic
Kiedy nawet ?yd mo?e zostaa zbawiony
Panslavista wrote:
SÂłabo znasz duch Pisma. To tylko byÂła furtka dla tych, ktĂłrzy nie mogli
prosiĂŚ tego. komu zawinili z powodu nieobecnoÂści (braku wiedzy o miejscu
pobytu, Âśmierci itp.).
SpowiedÂź powszechnÂą ustanowiÂł KRK.

Panslav, czytaj do konca albo przyjmij do wiadomosci, ze jest takie cos jak ironia...

A ze w przytoczonym cytacie jest mowa o odpuszczaniu grzechow przez tych, ktorym sie zawinilo to chyba nawet dziecko nie ma watpliwosci.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-08 12:50:06
Autor: Panslavista

Panslavista wrote:
> [...]

A ze w przytoczonym cytacie jest mowa o odpuszczaniu grzechow przez
tych, ktorym sie zawinilo to chyba nawet dziecko nie ma watpliwosci.

Zmień kodowania z żydowkiego na polskie.
Ironia to jest to co stosuję od 10 lat na grupach.
Fakt nie wszyscy załapują. Z kobiet tylko dwie lub trzy, co to jakby jedna
była...

Data: 2009-05-08 13:02:46
Autor: Vic
Kiedy nawet ?yd mo?e zostaa zbawiony
Panslavista wrote:
ZmieĂą kodowania z Âżydowkiego na polskie.

To ty masz jakies aramejskie kodowanie... :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-08 13:34:24
Autor: Panslavista

Panslavista wrote:
> Zmien kodowania z ?ydowkiego na polskie.

To ty masz jakies aramejskie kodowanie... :)

-- Vic

Unicode (UTF8) A to nie jest aramejskie.

Data: 2009-05-08 07:46:06
Autor: Piotr
Dnia Fri, 8 May 2009 06:46:34 +0200, sofu napisał(a):

To akurat dla zbawienia jest mało ważne.
Kiedy zacznie dawac kase na KRK wtedy niewatpliwie bedzie zbawiony.
Im wiecej da na tace tym zbawienie bedzie pewniejsze.

Polecam spróbować, wtedy może zrozumiesz sens ofiary. Tylko to ma być
"kasa"!
Piotr

Data: 2009-05-08 11:15:47
Autor: Vic
Piotr wrote:
Polecam spróbować, wtedy może zrozumiesz sens ofiary. Tylko to ma być
"kasa"!

A najlepiej nie na tace tylko przelewem na konto szacownego zakonnika-dyrektora.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-08 11:33:50
Autor: Piotr
Dnia Fri, 08 May 2009 11:15:47 +0200, Vic napisał(a):

A najlepiej nie na tace tylko przelewem na konto szacownego zakonnika-dyrektora.

Obojętne, na zbożny cel. I w taki sposób, żeby nie wiedziała prawica
co czyni lewica.
Piotr

Data: 2009-05-11 13:45:17
Autor: xcihy

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:qqmtzv01pxo9$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]. I w taki sposób, żeby nie wiedziała prawica
co czyni lewica.
Piotr

Bezpieczniej będzie odwrotnie;-)
xc