Kiedy nie kupować zatrzasków?

Data: 2010-07-07 12:21:44
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Kiedy nie kupować zatrzasków?
Przeczytałem w końcu co napisaliście:) Zatrzasków na wyprawę nie będę
kupował i ryzykował, ale na buty może się skuszę, w Decathlonie jest
model do zatrzasków i zwykłych jednocześnie (RR6), samego systemu
spróbuję po wyprawie, więc zostanie tylko zakup pedałów.
Ciągnięcie pod górę, o czym pisała spora grupa osób, nie jest moim
głównym celem, przechodząc na zatrzaski mam nadzieję na  lepsze obuwie
- stricte rowerowe, czyli sztywna podeszwa, wąski but, wygodniejsze
wiązanie, lżejsze(?) i więź z rowerem - teraz bardzo mi przeszkadza
latanie butów po pedałach, a gładkie nie są (buty i pedały). Jak się
nie uda, to trudno, dołączę do frakcji MW (bez obrazy) i będę miał
większy wybór sandałów:]

Kiedy nie kupować zatrzasków?