Kiedy nie muszę zjeżdzać na prawy pas na dwupasmówce

Data: 2019-06-30 22:07:33
Autor: Irokez
Kiedy nie muszę zjeżdzać na prawy pas na dwupasmówce
W dniu 2019-06-30 o 21:22, Bolko pisze:
Przepisy mówią że generalnie jeździmy prawym pasem.
Ale jak wyglądają autostrady w niedzielne popołudnia każdy to wie.
Zwłaszcza przy dużych miastach.
Pytanie kiedy z czystym sumieniem mogę jechać lewym pasem?

Kiedy prawy jest w remoncie.

--
Irokez

Data: 2019-06-30 23:52:15
Autor: radekp@konto.pl
Kiedy nie muszę zjeżdzać na prawy pas na dwupasmówce
Sun, 30 Jun 2019 22:07:33 +0200, w <5d191685$0$519$65785112@news.neostrada.pl>,
Irokez <no.email@wp.pl> napisał(-a):

> [...]
> Zwłaszcza przy dużych miastach.
> Pytanie kiedy z czystym sumieniem mogę jechać lewym pasem?

Ale wtedy lewy jest prawym :)

Kiedy nie muszę zjeżdzać na prawy pas na dwupasmówce