Kiedy no limits za 29 zl w prepaidach?

Data: 2013-05-18 21:14:39
Autor: janek
Kiedy no limits za 29 zl w prepaidach?
I dlaczego obecnie nie ma w prepaidach tego, czyzby bali sie FCT-ow ? :)

Data: 2013-05-18 19:23:04
Autor: Maciej Bebenek
"janek" <nie@mam.jeszcze> wrote:
I dlaczego obecnie nie ma w prepaidach tego, czyzby bali sie FCT-ow ? :)

To jedyne wytłumaczenie tego, że operatorzy bawią się w umowy itp. przy
możliwości wypowiedzenia umowy od ręki.

Data: 2013-05-18 21:24:37
Autor: Skylla
W dniu 2013-05-18 21:14, janek pisze:
I dlaczego obecnie nie ma w prepaidach tego, czyzby bali sie FCT-ow ? :)

A w zasadzie po co?
Oferta nju abo tak mało różni się od prepaid, że wybacz. Umowę możesz rozwiązać w miesiąc, a 9zł minimalnej opłaty to niewiele. Jeśli ktoś wydaje mniej - nie potrzebuje nolimit i ma np. virgin czy play.

Data: 2013-05-18 21:42:12
Autor: ALEX Alpha MR
Dnia Sat, 18 May 2013 21:24:37 +0200, Skylla napisał(a):

[...]

A dlaczego Play?

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-05-18 19:48:11
Autor: Maciej Bebenek
Kiedy no limits za 29 zl w prepaidach?
ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> wrote:

A dlaczego Play?

To jest taki powszechny skrót myślowy :-P

Data: 2013-05-19 20:16:55
Autor: Grzexs
[...]

Bo za 10 PLN miesięcznie masz do wszystkich w Play i to czasem wystarcza.

--
Grzexs

Data: 2013-05-19 19:56:09
Autor: Maciej Bebenek
Grzexs <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl> wrote:

Bo za 10 PLN miesięcznie masz do wszystkich w Play i to czasem wystarcza.

Czy dopuszczasz, że istnieje świat POZA Play? I że są też tacy, którzy,
wiedząc że tanio już było, przenoszą się z Play do innych operatorów?

Data: 2013-05-19 22:27:56
Autor: Grzexs
[...]

Dopuszczam. Ale jak się 90% połączeń wykonuje w ramach sieci Play, to po co psuć coś, co działa dobrze? Jak gdzieś pojawi się atrakcyjniejsza oferta dla mojego profilu dzwonienia, to nie omieszkam jej wykorzystać.
--
Grzexs

Data: 2013-05-19 20:27:16
Autor: Tomek
Kiedy no limits za 29 zl w prepaidach?
Użytkownik "Grzexs"  napisaÅ‚:

Bo za 10 PLN miesięcznie masz do wszystkich w Play i to czasem wystarcza.

Opisałem dokładnie jakoś pół roku temu, że do wszystkich w PLAY - rozmowy i SMSy - można mieć całkowicie za darmo.

Data: 2013-05-20 16:38:53
Autor: ALEX Alpha MR
Dnia Sun, 19 May 2013 20:16:55 +0200, Grzexs napisał(a):

[...]

Kumam. Jak szanuje swoje pieniÄ…dze i wydaje je rozsÄ…dnie to jestem
gołodupiec. A jak szastam nimi, wybierając najgorszą ofertę, to jestem
gość. Że też na to nie wpadłem wcześniej.

Data: 2013-05-22 11:13:53
Autor: Grzexs
[...]

Ale ja nie kumam. Jeśli za to samo zapłacę w Playu 10 PLN a w Nju 29 PLN, to znaczy, że nie szanuje swoich pieniędzy?

--
Grzexs

Data: 2013-05-22 12:45:50
Autor: Maciej Bebenek
Kiedy no limits za 29 zl w prepaidach?
Grzexs <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl> wrote:

Ale ja nie kumam. Jeśli za to samo zapłacę w Playu 10 PLN a w Nju 29 PLN,
to znaczy, że nie szanuje swoich pieniędzy?

Jak za to samo? Za 10 zl kupujesz dostęp do 8 mln numerów, za 29 - gdzieś
do 60 mln.

Data: 2013-05-22 22:54:49
Autor: Grzexs
[...]

Fakt. A dzwoniÄ™ do 8, ale sztuk.

--
Grzexs

Data: 2013-05-22 21:14:01
Autor: ALEX Alpha MR
Dnia Wed, 22 May 2013 11:13:53 +0200, Grzexs napisał(a):

[...]

Masz nielimitowane do WSZYSTKICH sieci za 10 zł w Play? Możesz rzucić
sznurek?

Data: 2013-05-22 22:53:57
Autor: Grzexs
[...]

Oczywiście, że nie mam, ale w moim profilu dzwonienia 95% połączeń jest realizowanych do Play i Virgin Mobile, więc nie widzę podstaw do przenoszenia się do nju, by przy takim samym profilu dzwonienia płacić za to samo 29 PLN.

--
Grzexs

Data: 2013-05-19 14:00:00
Autor: J.F.
Kiedy no limits za 29 zl w prepaidach?
Dnia Sat, 18 May 2013 21:24:37 +0200, Skylla napisa³(a):
W dniu 2013-05-18 21:14, janek pisze:
I dlaczego obecnie nie ma w prepaidach tego, czyzby bali sie FCT-ow ? :)

A w zasadzie po co?
Oferta nju abo tak ma³o ró¿ni siê od prepaid, ¿e wybacz.

Dla siebie owszem. Ale ciagle mozna dostac rachunek za 24h polaczenia
z zegarynka w Maroku, albo za pare konkursow po 3.69 dziennie.

A  je¶li my¶lisz o swojej anonimowo¶ci, to akurat ja uwa¿am, ¿e w ogóle nie powinno byæ anonimowych numerów. To tylko u³atwia przestêpstwa...

Jakby nie krazyly skradzione dokumenty w obiegu ...

J.

Data: 2013-05-19 19:14:02
Autor: ToMasz
W dniu 19.05.2013 14:00, J.F. pisze:

Dla siebie owszem. Ale ciagle mozna dostac rachunek za 24h polaczenia
z zegarynka w Maroku, albo za pare konkursow po 3.69 dziennie.
w Play mo¿esz ³atwo i prosto zablokowaæ wszystkie premium, albo ograniczyæ kwotê zdarzenia/sumê zdarzeñ. Równie¿ zablokowaæ przysy³anie p³atnych smsów. O ile wiem, pani Anna wymusi³a tak± mo¿liwo¶æ na wszystkich operatorach. Czy kto¶ kto ma nju mo¿e potwierdziæ/zaprzeczyæ?

Jakby nie krazyly skradzione dokumenty w obiegu ...
Grube ryby zawsze jako¶ bêd± kombinowaæ, ale brak anonimowo¶ci skutecznie ograniczy g³upie ¿arty gimnazjalistów typu nie mamy kartkówki bo kto¶ pod³o¿y³ bombê.
ToMasz

Data: 2013-05-25 17:21:52
Autor: John Ko³alsky
Kiedy no limits za 29 zl w prepaidach?

U¿ytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>

Jakby nie krazyly skradzione dokumenty w obiegu ...
Grube ryby zawsze jako¶ bêd± kombinowaæ, ale brak anonimowo¶ci skutecznie ograniczy g³upie ¿arty gimnazjalistów typu nie mamy kartkówki bo kto¶ pod³o¿y³ bombê.

To teraz Ty bêdziesz dzwoni³ ? :-)

Data: 2013-05-21 04:28:20
Autor: Titus Atomicus
Kiedy no limits za 29 zl w prepaidach?
In article <kn8kic$2v0$1@sunflower.man.poznan.pl>,
 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

A w zasadzie po co?
Oferta nju abo tak mało różni się od prepaid, że wybacz. Umowę możesz rozwiązać w miesiąc, a 9zł minimalnej opłaty to niewiele.
Z tym, ze de facto to jednak 29zl minimum (plus ewentualny net i smsy).
Chyba, ze ktos wygaduje ponizej 150 minut na miesiac...
--
TA

Data: 2013-05-21 09:14:18
Autor: Skylla
W dniu 2013-05-21 04:28, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

To jest w³a¶nie elastyczno¶æ oferty. Mo¿esz w jednym miesi±cu gadaæ jak najêty a w kolejnym wygadaæ 9z³.

Data: 2013-05-24 03:19:07
Autor: Titus Atomicus
Kiedy no limits za 29 zl w prepaidach?
In article <knf6sf$d1b$1@sunflower.man.poznan.pl>,
> [...]

To jest w³a¶nie elastyczno¶æ oferty. Mo¿esz w jednym miesi±cu gadaæ jak najêty a w kolejnym wygadaæ 9z³.

Ale to chyba tylko w przypadku jak za granice wyjezdzasz...
--
TA

Data: 2013-05-25 17:13:26
Autor: John Kołalsky
Kiedy no limits za 29 zl w prepaidach?

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl>

[...]

A widziałeś choć jednego przestępcę ?

Data: 2013-05-19 10:49:40
Autor: dizel
On Sat, 18 May 2013 21:14:39 +0200, "janek" <nie@mam.jeszcze> wrote:

I dlaczego obecnie nie ma w prepaidach tego, czyzby bali sie FCT-ow ? :)
Za 29pln to chyba raczej nie teraz , a mo¿e i nigdy, my¶lisz ¿e takie
nju wywali³o kupê kasy na ten projekt i co teraz maj± dawaæ w prepaid
29pln za no limit?
Zreszt± by³y ju¿ oferty w prepaidach no limit i jako¶ wszystkie opy
siê wycofa³y rakiem z tej promocji.  Oczywi¶cie opy twierdzi³y ¿e to
przez znikom± liczbê u¿ytkowników korzystaj±cych z tej us³ugi , a ja
my¶lê ¿e raczej za du¿o tracili na tym.
W nju na kartê masz no limit za 2pln dziennie na 7 dni +2pln za
aktywacjê czyli wychodzi 16pln na tydzieñ co daje 64pln miesiêcznie.

Pozdrawiam

Data: 2013-06-05 14:19:23
Autor: ZS
Kiedy no limits za 29 zl w prepaidach?
W dniu 2013-05-18 21:14, janek pisze:
I dlaczego obecnie nie ma w prepaidach tego, czyzby bali sie FCT-ow ? :)

Właśnie. Dlaczego? Mi by nawet w mixie na czas to odpowiadało. Skąd taka różnica skoro można w ciągu miesiąca wypowiedzieć. Teraz heyah też to zrobiła i też umowa:(

Kiedy no limits za 29 zl w prepaidach?