Kiedy początek silniejszej korekty?

Data: 2009-08-24 08:36:53
Autor: XXL
Kiedy początek silniejszej korekty?
Podejrzanie silna i dynamiczna jest ta fala wzrostowa.
Tym bardziej, że gospodarka światowa nadal ma się słabo choć najgorsze już
chyba minęło.
Na podstawie danych makroekonomicznych wygląda na to, że nie ma większych
szans na szybkie wyjście z kryzysu i powrót do wysokiej dynamiki PKB.

Czy we wrześniu rozpocznie się silniejsza i dłuższa korekta spadkowa?
Taką prognozę stawia W.Białek, który przewiduje dojście WIG20 w okolice 2400
pkt i później ponad 20 procentową korektę spadkową.
Z kolei P.Kuczyński prognozuje dojście WG20 nawet do 2550-2600 pkt.

Zawiodła tym razem prognoza S.Dębowskiego, który parę miesięcy temu
prognozował spadki do jesieni w okolice lutowych dołków.
Fale Elliotta tym razem nie sprawdziły się.

Data: 2009-08-24 10:56:24
Autor: Ireneusz Wik
Kiedy początek silniejszej korekty?
czesc

takze slyszalem prognozy p.Bialka  (i troche gram pod nie :) ).
wydaje mi sie ze pomiedzy 2300-2700 trzeba byc czujnym (moja prywatna prognoza z ktorej nie zalecam korzystac to okolice 2560)
duza korekta zawsze kiedys nastepuje, wiec i teraz nastapi gdybym wiedzial kiedy to bylbym bogaty...

pozdr
IWSP

Data: 2009-08-24 11:08:45
Autor: XXL
Ireneusz  Wik <iwsp@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):  Takze slyszalem prognozy p.Bialka  (i troche gram pod nie :) ).
wydaje mi sie ze pomiedzy 2300-2700 trzeba byc czujnym (moja prywatna prognoza z ktorej nie zalecam korzystac to okolice 2560).
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Korekta może zaskoczyć graczy giełdowych bo wszyscy zostali zaprogramowani, że
jeszcze będą dalsze wzrosty. Pamiętam jak wiosną 2007r. analitycy prognozowali 4200-4500 pkt. na WIG20.
A tymczasem skala odbicia od lutego jest mocno na wyrost bo nie ma
odzwierciedlenia ani w danych makro ani w prognozach na 2010r.
Coś za bardzo podejrzana jest ta euforia wzrostowa: vide sesje z czwartku i z
piątku.

Data: 2009-08-24 11:30:36
Autor: Ireneusz Wik
Kiedy początek silniejszej korekty?
dzis, jutro lub pojutrze spodziewam sie korekty o co najmniej 50pkt.
mysle ze wiele osob bedzie sie zastanawiac (w tym i ja) czy to juz ta duza korekta czy tez nie, pozdr
IWSP --

Data: 2009-08-25 06:46:09
Autor: Ireneusz Wik
[...]

odszczekuje prognoze, spadek moze byc mniejszy.

pozdr
IWSP --

Data: 2009-08-24 13:19:02
Autor: mwojc
 XXL wrote:

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Korekta może zaskoczyć graczy giełdowych bo wszyscy zostali
zaprogramowani, że jeszcze będą dalsze wzrosty.

Wszyscy są raczej zaprogramowani na korektę, stąd te wzrosty... ;)

pzdr,
--
Marek

Data: 2009-08-24 13:22:09
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
Kiedy początek silniejszej korekty?

Wszyscy są raczej zaprogramowani na korektę, stąd te wzrosty... ;)

Dobre!

DJ

Data: 2009-08-24 11:26:52
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
Kiedy początek silniejszej korekty?
A Ty co prognozujesz?

Ja póki mam akcje, to prognozuję wzrosty :), jak sprzedam wszystkie, to będę prognozował spadki.
DJ

Data: 2009-08-24 10:01:07
Autor: XXL
Kiedy początek silniejszej korekty?
DJ \(stopazwrotu.pl\) <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał(a): A Ty co prognozujesz?

Ja póki mam akcje, to prognozuję wzrosty :), jak sprzedam wszystkie, to będę prognozował spadki.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - Ja też mam akcje ale początek silnej i dłuższej korekty jest raczej kwestią
najbliższych 2-3 tygodni.
Czy jest możliwe, żeby wzrosty na giełdach przeciągnęły się na wrzesień i
październik?
To raczej mało prawdopodobny scenariusz.

Data: 2009-08-24 18:40:51
Autor: Zbyszek
Dnia 24-08-2009 o 12:01:07  XXL <duzy_slawek@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

DJ \(stopazwrotu.pl\) <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał(a):

A Ty co prognozujesz?

Ja póki mam akcje, to prognozuję wzrosty :), jak sprzedam wszystkie, to  będę
prognozował spadki.

:)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

prawdopodobne scenariusze wiekszosci okazuja sie niemozliwe.

A skoro mamy wzrosty, to moze zabawa w typowanie: ktora/-e spolki
W20 wybija w gore najbardziej w ciągu miesiąca?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-08-24 16:07:36
Autor: Ireneusz Wik
Kiedy początek silniejszej korekty?
 chyba wkrotce spora korekta

http://www.mystock.pl/newsy/bardzo-pozytywna-rekomendacja-jp-morgan-- -kupujcie-
akcje-w-polsce-182804/

pozdr
IWSP

Data: 2009-08-24 22:47:40
Autor: Virck
Kiedy początek silniejszej korekty?

Logiczne jest, ze wzrosty koncza sie wtedy kiedy koncza sie zakupy. Jak wiec podaz bedzie wieksza niz popyt to bedziesz mial korekte.....-;) Kazde inne gdybanie  i podpieranie sie cyframi to kopanie sie z koniem...-;))) Wielu tu sie kopalo od wiosny i ciagle wieszczylo zwale, podawalo jakies bzdurne poziomy spadkow itp....Oni juz nie zyja? W bessie zbankrutowali posiadacze akcji i longow, w obecnej hossie (?) ich los podzielili ci co szczekali Sssssss...-;))) Los obojga jest jednaki...-;)))
Poki co juz jest lub nadchodzi zmasowany atak na akcje....jak pewnego dnia indeksy otworza sie i przez kilka godzin osiagna okolo 5% wzrostu w ciagu jednego dnia, to wowczas nalezy akcje sprzedac, bo bedzie to oznaka, ze mamy paniczne parcie na walora przez naiwnych..i jeszcze tego samego dnia zacznie sie zwrot..-;)))

Data: 2009-08-25 06:44:05
Autor: Ireneusz Wik
Kiedy początek silniejszej korekty?
[...]

praktyka jest taka ze banki inwestycyjne kupuja akcje na wlasny rachunek, przewaznie zarabiaja pieniadze, wiec sprzedaja je drozej, zeby je sprzedac drozej musza znalezc sie kupcy, wiec po pewnym czasie analitycy tychze bankow odkrywaja zyskowne regiony (po wzroscie rynku powyzej 50%, kiedy akcje zaczynaja byc drogie) i banki ubieraja swoich klientow w akcje po czym cykl zaczyna sie od nowa , tragiczne prognozy dla regionu, spadki, kliencie sprzedaja ze stratami ....

sygnla ze strony banku inwestycyjnego ze akcje sa atrakcyjne jest dla mnie sygnalem ostrzegawczym ze zaczyna sie dystrybucja akcji, ten proces oczywiscie trwa chwile..

pozdr
IWSP   --

Kiedy początek silniejszej korekty?