Kiedy pojawi sie rdza.

Data: 2010-11-29 12:03:10
Autor: mz
Kiedy pojawi sie rdza.
Witam
Mam pytanie do rozważań teoretycznych.
Pacjent to Astra z 1994 r. 1,7 D z dobrymi blachami i podwoziem (bez
widocznej rdzy) Samochód stoi od lipca 2010 r. na ubitej ziemi nad wielk±
kałuż±, która jest tam gdy tylko lekko popada deszcz. Błoto jest tam prawie
cały czas z wyj±tkiem letnich upałów.
Tak sie zastanawiam ile czasu potrzeba rdzy by skorodować podwozie, wydech
itp.

Macie jakie¶ do¶wiadczenia w tej kwesti ?

Data: 2010-11-29 12:06:05
Autor: J.F.
Kiedy pojawi sie rdza.
Użytkownik "mz" <22051976wytnij@wp.pl> napisał w
[...]

Opel ? Dziwne ze juz sie nie pojawila :-)

Niestety, ale stare ople gnily rewelacyjnie .. choc nie wszystkie :-)

J.

Data: 2010-11-29 14:57:51
Autor: szymo
Kiedy pojawi sie rdza.
J.F. pisze:
[...]

Legenda miejska.......... Gnij± tak samo jak i inne samochody nic szybciej nic póĽniej..... Miałem 3 i nie zauważyłem jakiego¶ przedwczesnego rdzewienia blach. Owszem kiedy¶ blachy były gorsze ale mówimy o czasach opla kadeta 1-ki ewentualnie 2ki. potem było już normalnie.

Data: 2010-11-29 17:16:44
Autor: babinicz
Kiedy pojawi sie rdza.

Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:id0bh1$ngm$1news.man.bydgoszcz.pl...
[...]

Witam.
Kilku moich znajomych ma ople.
Jednego astra II 1998r. rdza  konsumuje zarówno przednie jak i tylne nadkola od kilku lat.
Kolejny  to vectra B 2002, w której, z kolei pojawiło się kilka rozległych ognisk korozji wokół  szyby klapy bagażnika i otworu wycieraczki -wygl±da to niezwykle paskudnie na białym lakierze.

Ponieważ znam losy tych aut, s± od nowo¶ci w pierwszych  rękach,  (bez spotkań z blacharzami) - co¶ jednak musi być na rzeczy z jako¶ci± blach w oplach.

pozd
babinicz

Data: 2010-11-29 20:12:51
Autor: J.F.
Kiedy pojawi sie rdza.
On Mon, 29 Nov 2010 17:16:44 +0100,  babinicz wrote:
Kilku moich znajomych ma ople.
Jednego astra II 1998r. rdza  konsumuje zarówno przednie jak i tylne nadkola od kilku lat.

Ha, a ponoc II miala byc juz poprawiona i dobra.

J.

Data: 2010-11-30 10:18:53
Autor: Mirek Ptak
Kiedy pojawi sie rdza.
Dnia 2010-11-29 20:12,  *J.F.* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

Kilku moich znajomych ma ople.
Jednego astra II 1998r. rdza  konsumuje zarówno przednie jak i tylne nadkola
od kilku lat.

Ha, a ponoc II miala byc juz poprawiona i dobra.

I jest, w ogólno¶ci :).

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-11-30 10:45:16
Autor: mz
Kiedy pojawi sie rdza.
Ale ja pytam o Astre I z 1994 r. I głównie chodzi mi o podwozie. Rura wydechowa i cała reszta.

Data: 2010-11-30 14:22:12
Autor: szymo
Kiedy pojawi sie rdza.
[...]

To ja jakim¶ wybrańcem byłem czy co..... A może kraj pochodzenia bardziej tu robi różnicę w Oplu wiem że nadkola w astrze faktycznie bywały problematyczne ale szczególnie w polskich egzemplarzach

Data: 2010-11-29 17:29:36
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kiedy pojawi sie rdza.
W dniu 2010-11-29 14:57, szymo pisze:

Legenda miejska.......... GnijÄ… tak samo jak i inne samochody nic
szybciej nic później..... Miałem 3 i nie zauważyłem jakiegoś
przedwczesnego rdzewienia blach. Owszem kiedyś blachy były gorsze ale
mówimy o czasach opla kadeta 1-ki ewentualnie 2ki. potem było już
normalnie.

Zagadka: ile, na daną ilość przegnitych Astr I-gen., przypada równie przegnitych Pugów 306 (taki przykład z mniej więcej tych samych lat produkcji).
Dla ułatwienia, Astry zlicz sobie z Escortami. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-11-30 20:07:27
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kiedy pojawi sie rdza.
W dniu 2010-11-30 14:20, szymo pisze:
[...]

No jakże bym śmiał.

Data: 2010-11-29 22:53:32
Autor: jerzu
Kiedy pojawi sie rdza.
On Mon, 29 Nov 2010 14:57:51 +0100, szymo <szymon.luczak@wp.pl> wrote:

Owszem kiedy¶ blachy były gorsze ale mówimy o czasach opla kadeta 1-ki ewentualnie 2ki.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Opel_Kadett#Opel_Kadett_I

Masz to auto na my¶li?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-11-30 14:19:45
Autor: szymo
Kiedy pojawi sie rdza.
jerzu pisze:
[...]

Raczej chodziło mi o tego kadett'a kwadraciaka których to pełno było u nas na drogach w latach 90-tych :)

Kiedy pojawi sie rdza.