Kiedy postanawiasz opuścić autostradę przy 170 km/h

Data: 2018-08-02 22:50:18
Autor: Janusz
Kiedy postanawiasz opuścić autostradę przy 170 km/h
I pojechać skrótem
https://joemonster.org/filmy/92351/Kiedy_postanawiasz_opuscic_autostrade_przy_170_km_h

co ciekawe facet przeżył i niewiele mu się stało.
--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-08-03 10:00:03
Autor: Budzik
Kiedy postanawiasz opuścić autostradę przy 170 km/h
Użytkownik Janusz janusz_kk@o2.pl ...

I pojechać skrótem
https://joemonster.org/filmy/92351/Kiedy_postanawiasz_opuscic_autostr
ade_przy_170_km_h co ciekawe facet przeżył i niewiele mu się stało.

Kiedys był taki filmik:
firmowy samochód , firmowe paliwo... z dedykacją dla karoliny... tu zjezdzaj... o kur...

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2018-08-03 18:53:36
Autor: Marcin N
W dniu 2018-08-02 o 22:50, Janusz pisze:
I pojechać skrótem
https://joemonster.org/filmy/92351/Kiedy_postanawiasz_opuscic_autostrade_przy_170_km_h co ciekawe facet przeżył i niewiele mu się stało.

Dziwne. Myślałem, że bariera powinna utrzymać samochód na drodze. Wygląda jakby była uszkodzona przed uderzeniem.

--
MN

Data: 2018-08-03 20:57:36
Autor: michal
On 2018-08-03 18:53:36, Marcin N wrote:
> [...]

Dziwne. Myślałem, że bariera powinna utrzymać samochód na drodze. Wygląda

Wiesz, te barierki mają jednak skończoną możliwość pochłaniania energii,
a że koleś... zapierdalał swoje, to ta nie była w stanie przejąc całej
energii uderzenia i chłop pojechał dalej. Sądzę, że gdyby nie ta barierka

Data: 2018-08-03 23:12:39
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Fri, 3 Aug 2018 18:53:36 +0200, Marcin N napisał(a):

[...]

Bo tam jest chyba krawężnik przed nią.
Gdzieś czytałem że one działają tylko jak są na poziomie jezdni. Jak auto
podbije na krawężniku, to ją samochód przeskakuje.

Data: 2018-08-05 18:21:42
Autor: Shrek
W dniu 03.08.2018 o 23:12, Tomasz Pyra pisze:

Bo tam jest chyba krawężnik przed nią.
Gdzieś czytałem że one działają tylko jak są na poziomie jezdni. Jak auto
podbije na krawężniku, to ją samochód przeskakuje.

Też racja, ale w takim razie to trochę bez sensu. Choć motocykliści doceniają krawężniki;)

Shrek

Kiedy postanawiasz opuścić autostradę przy 170 km/h